Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420717/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00427668/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Euroregion Niemen
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790334982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wesoła 22
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: euroregion@niemen.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemen.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c94d70e-dbf2-4393-8154-105aa0bb16dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność organizacji pozarządowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie strategii rozwoju produktu turystycznego dla obszaru obejmującego powiaty: suwalski, sejneński, augustowski oraz miasto Suwałki pn. Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c94d70e-dbf2-4393-8154-105aa0bb16dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówieniajest:
1) Prace analityczne – audyt kulturowy (sierpień 2024r). W ramach Prac analitycznych Wykonawca zobowiązany jest wykonać ekspertyzy, które powinny zawierać opis stanu zastanego. Wykonawca zobowiązany jest zadbać we własnym zakresie o pozyskanie danych niezbędnych do wykonania diagnoz i przeprowadzenia analiz. Analizowane dokumenty strategiczne, w tym strategie horyzontalne, strategie rozwoju instytucji, strategie branżowe i sektorowe powinny być aktualne na dzień 31.12.2023 (o ile istnieją takie dokumenty) . Analiza danych liczbowych powinna obejmować formę tabelaryczną i graficzną (wykresy, diagramy, mapy, itp.) oraz opisy. Diagnoza powinna zawierać źródła danych. Opracowany materiał zostanie poddany konsultacjom z wykonawcą oraz wskazanymi przez Wykonawcę interesariuszami (Członkami regionalnej sieci współpracy ludzi i instytucji kultury ludowej i turystyki powstałej w ramach projektu). Ewentualne uwagi zostaną uwzględnione w opracowanym audycie
2) Opracowanie standardów funkcjonowania produktu turystycznego „Szlak kultury ludowej Suwalszczyzny”(sierpień – październik 2024).Określenie cech wspólnych, które muszą spełniać elementy produktu turystycznego. Standaryzacja wraz z regulaminem dla poszczególnych typów atrakcji w produkcie (miejsce, muzeum, galeria, skansen, obiekt noclegowy, obiekt gastronomiczny). Określenie architektury produktu turystycznego szlaku, produkt podstawowy, produkt rozszerzony, produkt komplementarny i potencjalny. Wskazanie na podstawowe przeżycia tworzące produkt turystyczny. Wskazanie na elementy wspólne będące podstawą marki. Określenie form promocji. Określenie zasad oznakowania i wizualizacji.
3) Opracowanie księgi marki produktu – marka, zarządzanie, komunikacja, promocja, narzędzia, instrumenty, wydarzenia, budowanie marki produktu turystycznego w mediach(sierpień – październik 2024). Etap ten obejmować będzie opracowanie księgi zawierającej co najmniej: założenia do marki, unikalne wyróżniki i korzyści z marki, sposób zarządzania marką, opis komunikacji wewnętrznej między członkami produktu, promocja zewnętrzna (krajowa i międzynarodowa), narzędzia promocji własnej, wydarzenia promujące idee produktu, budowanie marki produktu turystycznego w mediach, wstępne pomysły na pamiątki jakościowe ze szlaku, plan działań marketingowych na okres 3 lat.
4) Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej produktu(sierpień – październik 2024). Etap ten obejmować będzie opracowanie wizualizacji produktu uwzględniającej co najmniej: opracowanie logo i logotypu markiz księgą znaku, czyli opisem umieszczenia znaku na różnych rodzajach tła: w wersji pełnokolorowej, monochromatycznej – wykonawca przedstawi 3 propozycje do wyboru (korekty bez limitu), wybór kolorystyki i określenie czcionki, określenie zasad stosowania znaku (wielkości minimalnych), projekt aplikacji znaku na różne nośniki, w tym stronę internetową, publikacje, plakat, gadżet, tablice, zaproszenia, roll-upy, oznakowanie przestrzeni, opracowanie papieru firmowego A4, wizytówek i teczki A4.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zamówienia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu w terminie7 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 7 dni od daty jego przedłożenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132458,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132458,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kreatus sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372667946
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 60-62
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132458,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie strategii biznesowej dla nowo utworzonego podmiotu świadczącego kolejowe usługi przewozów pasażerskich na terenie Województwa Lubelskiego
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- (BZP.271.7.2025) Opracowanie Koncepcji Rozwoju społeczności energetycznej w Tarnowskich Górach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.