eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r."



Og³oszenie z dnia 2022-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Krasnostawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 52 11 do 13

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 45 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3c0a84b1-715e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00471321

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027888/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa ZETO- narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych w formie elektronicznej s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ w tym jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia” znajduj±ce siê pod adresem: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf;
- pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
(1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zamowiania.krasnystaw-powiat.pl/#/authentication/login
(2) Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia has³o;
(3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca konto reprezentuje.
2.4.4. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig.
Maksymalny rozmiar przesy³anych plików: 100MB. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty lub
dokumentu przez wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty lub dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci e-mail, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty lub dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ na wskazany przez siebie adres e-mail. W przypadku wykonawcy zalogowanego w systemie teleinformatycznym, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu lub oferty przez system.
Szczegó³owe instrukcje dla wykonawców znajduj± siê na stronie: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl
Regulamin systemu teleinformatycznego dostêpny jest pod adresem: https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl
Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostêpna jest pod adresem:
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl
Korzystanie z systemu teleinformatycznego jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Krasnostawski , ul. Sobieskiego 3, 22- 300 Krasnystaw, tel. (082) 576 52 11 do 13, e-mail: starostwo@krasnystaw-powiat.pl. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: iod@krasnystaw-powiat.pl. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym z uwzglêdnieniem przepisów w zakresie zamówieñ publicznych, a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:- dostêpu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zku zwi±zanego z prawem dostêpu do danych wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;-
sprostowania danych, ich usuniêcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. ¯±danie sprostowania danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z przepisami. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jako¶ciowe Zamawiaj±cego zawarte s± w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ) stanowi³ on bêdzie za³±cznik do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³ siê posiadaniem uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzanego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 896.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu (art. 273 ust 1 ustawy pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 273 ust 1 ustawy pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a)o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b)w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
3.Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, dzia³aj±c zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP mo¿e wyraziæ zgodê na dokonanie zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w nastêpstwie:
a) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej.
Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o wp³ywie w/w okoliczno¶ci na termin wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ stosowne dokumenty na potwierdzenie zaistnia³ej sytuacji.
b) okoliczno¶ci zwi±zanych z konieczno¶ci± tymczasowego zawieszenia pracy Wydzia³u, lub jego tymczasowego zamkniêcia z uwagi na sytuacjê kryzysow± zwi±zan± ze stanem epidemii og³oszonej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej w zwi±zku z zaka¿eniami wirusem SARS-CoV-2. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy ulega odpowiednio zmianie (wyd³u¿eniu) o okres tymczasowego zawieszenia pracy Wydzia³u lub jego tymczasowego zamkniêcia.
2) Umowa mo¿e byæ zmieniona w stosunku do z³o¿onej oferty i na ni¿ej wymienionych warunkach:
a) w stosunku do warto¶ci umowy, w razie zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, zmian podatkowych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia,
b) zostanie stwierdzona konieczno¶æ zaniechania wykonania czê¶ci us³ugi, powoduj±ca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotê stanowi±c± równowarto¶æ zaniechanej us³ugi.
3) Pozosta³e zmiany:
a) zmiana numeru rachunku bankowego,
b) zmiany osoby/osób przy pomocy, której/ych Wykonawca realizuje Przedmiot umowy. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania Przedmiotu umowy przez wskazan±/e osobê/y, (rozwi±zanie umowy, ¶mieræ, d³ugotrwa³a choroba, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanym osobom powierzone czynno¶ci) wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innym osobom o kwalifikacjach (uprawnieniach) spe³niaj±cych, co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dla przeprowadzonego postêpowania.
2. W pozosta³ym zakresie zmian do umowy stosuje siê przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³ny zakres zmian umowy zawarty zosta³ w paragrafie 10 za³±cznika Nr 2 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa ZETO https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.