Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348266/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00356427/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i przy Al. Zjednoczenia 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i przy Al. Zjednoczenia 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5d0c140-341c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S.Żeromskiego 29 i Al.Zjednoczenia 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348266/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.31.2022.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 632500,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 564540,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
1. W siedzibie Urzędu przy ul. S. Żeromskiego 29:
1) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom Urzędu poprzez niedopuszczanie do powstania zagrożeń i przeciwdziałanie zdarzeniom o charakterze przestępczym i innym incydentom niebezpiecznym,
2) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych od pracowników Urzędu i ich odpowiednie ewidencjonowanie i zabezpieczanie zgodnie z przyjętymi procedurami,
3) obserwacja przekazu z sytemu monitoringu wizyjnego i podejmowanie działań
w przypadku zauważenia sytuacji mającej wpływ na bezpieczeństwo w chronionym budynku,
4) udzielanie wstępnych, ogólnych informacji interesantom,
5) monitorowanie sygnalizacji alarmowej oraz odpowiednie reagowanie – zgodnie z procedurami w przypadku załączenia sygnalizacji,
6) współdziałanie z innymi służbami w przypadku wystąpienia zagrożeń dla życia, zdrowia ludzkiego jak i mienia,
7) dokonywanie cyklicznych kontroli stanu bezpieczeństwa obiektu polegająca
na sprawdzeniu stanu zamknięć pomieszczeń, kontroli zachowania się interesantów
w wybranych strefach, zasadności przebywania pracowników i klientów poza godzinami pracy Urzędu,
8) sprawdzanie stanu zamknięć pomieszczeń biurowych Urzędu po godzinach pracy,
9) udzielenie wsparcia w przypadku prowadzenia ewakuacji z budynku,
10) cyklicznie sprawdzanie stanu bezpieczeństwa na zewnątrz budynku (elewacji, okien wyjść ewakuacyjnych),
11) stosowanie się do regulaminów i procedur obowiązujących w Urzędzie w zakresie zapewnienia właściwego bezpieczeństwa (m.in. kontrola ruchu materiałowego, osobowego, instrukcji określającej zasady wydawania i przyjmowania kluczy),
12) umożliwienie wejścia do pomieszczeń służbowych po godzinach pracy lub w dni wolne tylko upoważnionym do tego pracownikom,
13) udzielenie pomocy niepełnosprawnym w dostaniu się do pomieszczeń Urzędu,
14) właściwe reagowanie na stwierdzone i awarie i usterki w budynkach Urzędu,
15) powiadamianie na bieżąco uprawnionych pracowników Urzędu o zdarzeniach
i spostrzeżeniach mających wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia, w tym poprzez pocztę e-mailową,
16) reagowanie na próby wyniesienia mienia Urzędu, poprzez m.in sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych obiektów sprzętu, będącego własnością Zamawiającego,
17) powiadomienie odpowiednich służb w przypadku wystąpienia zagrożenia dla życia, zdrowia ludzkiego lub mienia,
18) podejmowanie czynnych działań w przypadku próby zakłócania porządku w obrębie chronionego budynku lub zagrożenia bezpieczeństwa pracownikom lub klientom,
19) reagowanie na prośby pracowników o udzielenie pomocy lub wsparcia z sytuacjami związanymi z ich bezpieczeństwem,
20) prowadzenie codziennej dokumentacji ochronnej,
21) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie kradzieżom, dewastacjom i uszkodzeniom mienia chronionych obiektów.
2. W siedzibie Urzędu przy ul. Al. Zjednoczenia 25 - przekazywanie do centrum monitorowania Wykonawcy informacji o zdarzeniach (napad, włamanie itp.) wraz z jednoczesnym powiadomieniem służb publicznych (policja, pogotowie ratunkowe, pogotowie energetyczne, straż pożarna itp.). Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania własnych urządzeń nadawczych współpracujących z centralką alarmową znajdującą się w siedzibie Zamawiającego
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
1) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ (stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy);
3) Tabela Służby Ochrony Obiektu Urzędu Dzielnicy Bielany M. St. Warszawy– stanowiący załącznik nr 9 do SWZ (stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy);
4) Procedura działania grupy interwencyjnej- stanowiący załącznik nr 10 do SWZ (stanowiący jednocześnie załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy);
5) Protokół przekazania-przejęcia - stanowiący załącznik nr 11 do SWZ (stanowiący jednocześnie załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695679,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sign 4 Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sign Polska Sp. z o.o., Sign Polska Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522675066
7.3.3) Ulica: Szafera 3/5/7
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.