eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnówkaRemont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237718

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sosnówka 55

1.5.2.) Miejscowość: Sosnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-518

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 379 30 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowka.przetargi@go2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1c66aa0-6e17-495a-b1e7-66584728dc3c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c66aa0-6e17-495a-b1e7-66584728dc3c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066933/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi w miejscowości Pogorzelec

1.1.3 Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka

1.1.4 Budowa drogi w miejscowości Żeszczynka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7462526,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja będzie polegała na remoncie drogi w miejscowości Żeszczynka i Rozwadówka. Drogi wymagają remontu tak aby poprawić bezpieczeństwo, ułatwić życie mieszkańcom Żeszczynki i Rozwadówki oraz ułatwić dojazd do wielu ważnych instytucji.
3. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka. W ramach zadania należy wykonać w miejscowości Rozwadówka remont drogi gminnej klasy D o długości około 465,00 m oraz budowę drogi klasy D o długości około 138,00 m oraz w miejscowości Żeszczynka remont drogi gminnej klasy L o długości około 1 546,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.5.) Wartość części: 3011939,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: 2) Budowa drogi w miejscowości Żeszczynka
Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa, komfortu i jakości życia mieszkańców miejscowości Żeszczynka, ułatwienie im dojazdu do swoich domów oraz pól.
3. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. budowa drogi w miejscowości Żeszczynka. W ramach zadania należy wykonać budowę/przebudowę drogi gminnej klasy L o długości około 2 416,67 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.5.) Wartość części: 2789252,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości Pogorzelec
Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: remont tej drogi znacząco poprawi komfort życia mieszkańcom miejscowości Pogorzelec, zdecydowanie ułatwi dojazd do wszystkich ważnych instytucji takich jak: urząd gminy, bank, ośrodek zdrowia, kościół, szkoła czy sklep.
3. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Pogorzelec. W ramach zadania należy wykonać remont drogi powiatowej klasy L o długości około 1 411,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.5.) Wartość części: 1661335,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2832018,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227478,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2832018,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030814699

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 170

7.3.4) Miejscowość: Parczew

7.3.5) Kod pocztowy: 21-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2832018,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2401230,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3602101,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2401230,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030315447

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 84-90

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2401230,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1793145,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901926,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1793145,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030315447

7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 84-90

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1793145,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.