Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409467/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sosnówka 55
1.5.2.) Miejscowość: Sosnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-518
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 379 30 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowka.przetargi@go2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1c66aa0-6e17-495a-b1e7-66584728dc3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c66aa0-6e17-495a-b1e7-66584728dc3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066933/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drogi w miejscowości Pogorzelec
1.1.3 Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka
1.1.4 Budowa drogi w miejscowości Żeszczynka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409467
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7462526,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja będzie polegała na remoncie drogi w miejscowości Żeszczynka i Rozwadówka. Drogi wymagają remontu tak aby poprawić bezpieczeństwo, ułatwić życie mieszkańcom Żeszczynki i Rozwadówki oraz ułatwić dojazd do wielu ważnych instytucji.
3. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka. W ramach zadania należy wykonać w miejscowości Rozwadówka remont drogi gminnej klasy D o długości około 465,00 m oraz budowę drogi klasy D o długości około 138,00 m oraz w miejscowości Żeszczynka remont drogi gminnej klasy L o długości około 1 546,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 3011939,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: 2) Budowa drogi w miejscowości Żeszczynka
Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa, komfortu i jakości życia mieszkańców miejscowości Żeszczynka, ułatwienie im dojazdu do swoich domów oraz pól.
3. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. budowa drogi w miejscowości Żeszczynka. W ramach zadania należy wykonać budowę/przebudowę drogi gminnej klasy L o długości około 2 416,67 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 2789252,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości Pogorzelec
Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: remont tej drogi znacząco poprawi komfort życia mieszkańcom miejscowości Pogorzelec, zdecydowanie ułatwi dojazd do wszystkich ważnych instytucji takich jak: urząd gminy, bank, ośrodek zdrowia, kościół, szkoła czy sklep.
3. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Pogorzelec. W ramach zadania należy wykonać remont drogi powiatowej klasy L o długości około 1 411,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego,
2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,
3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,
4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane),
5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,
6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,
8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,
10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy,
11) opracowanie harmonogramu robót,
12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 1661335,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2832018,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3227478,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2832018,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030814699
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 170
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH PARCZEW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2832018,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2401230,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3602101,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2401230,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030315447
7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 84-90
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2401230,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1793145,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901926,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1793145,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030315447
7.3.3) Ulica: ul. Sidorska 84-90
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1793145,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Przebudowa ulicy Krętej w Kiekrzu
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.