Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432387/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci i uczniów z terenu gminy Będków do placówek oświatowych w Tomaszowie Maz.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Będków
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bedkow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.bedkow.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci i uczniów z terenu gminy Będków do placówek oświatowych w Tomaszowie Maz.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81d4a2e-602f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci i uczniów z terenu gminy Będków do placówek oświatowych w Tomaszowie Maz.”
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Będków do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w |Tomaszowie Maz, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Maz. wraz z zapewnieniem opieki nad dzieckiem w czasie przewozów.
2. Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w terminie od dnia 01.12.2022 roku do dnia 30.06.2023 roku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo wolnych dni od nauki szkolnej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę przewozu z miejsc zamieszkania dzieci tj. z miejscowości Rzeczków do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tomaszowie Maz..
Łączna dzienna szacowana liczba kilometrów: 92 km.
4. Przewidywana liczba przewożonych dzieci –1 osoba
5. Planowane godziny przyjazdów i odjazdów:
Godzina rozpoczęcia zajęć - godz. 7.45 -8.00 -1 przewóz
Godzina zakończenia zajęć – godz.13.20– 15.45 - 1 przewóz
6. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 01.12.2022 r. do 30..06.2023 r. wynosi 256 przewozów.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zmian godzin przyjazdu i odjazdu w trakcie trwania roku szkolnego.
8. Przyjęta szacunkowa ilości dni zajęć w placówkach oświatowych w okresie od 01.12.2022 r. do 30.06.2023 r. wynosi 128 dni.
9. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z dowozu w przypadku choroby lub zgłoszonego braku zamiaru korzystania z przewozu w danym dniu przez wszystkie przewożone dzieci..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów.
12. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania zamówienia i może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
13. Zamówienie nie obejmuje dojazdu pojazdów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
14. Wykonawca musi zapewnić miejsce siedzące dla każdego przewożonego dziecka.
15. Wykonawca w czasie przewozu dzieci musi zapewnić im odpowiednią opiekę. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Opiekę może sprawować osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej.
16. Wykazany opiekun powinien doprowadzić dziecko do placówki oświatowej – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia z placówki. Nie dopuszcza się, by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym.
17. Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia.
18. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112447,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blank Space Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712910110
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-06-23Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.