Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390973/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa rozjazdów kolejowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa rozjazdów kolejowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29eabc6a-4e00-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390973
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/116
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na zasadach określonych w umowie, rozjazdów kolejowych, w tym:
1) rozjazd kolejowy prawy typu: RZ AS-24 P600-6(1:3) – 1 szt.
2) rozjazd kolejowy lewy typu: RZ AS-24 L600-6(1:3) – 1 szt.
1.2. Oferowane rozjazdy winny być dopuszczone do obrotu na rynku wewnątrzwspólnotowym (CE), spełniać wymagania określone w ustawie Prawo Geologiczne i Górnicze z dnia 09.06.2011r., Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23.11.2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia podziemnych zakładów górniczych oraz obowiązujących norm w zakresie wymagań dla rozjazdów wąskotorowych.
1.3. Zwrotnice rozjazdów winny być wyposażone w iglice ruchome z łącznikiem iglic. Ścięcie powierzchni tocznych iglic na końcu ostrza powinno wynosić 10 [mm]. Nastawnie rozjazdów ręczne.
1.4. Odchyłki od zarysu toku szyny i iglic nie powinny przekraczać wartości 2 [mm] na długości 1 [m] odcinka prostego i łukowego rozjazdów.
1.5. Szyny rozjazdów winny być wykonane ze stali o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 470 MPa, z kształtownikiem iglicowym o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 570 MPa oraz kierownicą ze stali o wytrzymałości na rozciąganie co najmniej Rm = 570 MPa.
1.6. Elementy rozjazdu powinny być gięte lub prostowane na zimno na walcach lub prasie bez uderzeń, powierzchnie surowe części stalowych nie mogą wykazywać pęknięć, zwalcowań, zgorzeliny śladów korozji i innych zanieczyszczeń, a ostre krawędzie winny być stępione.
1.7. Elementy złączne rozjazdów takie jak śruby i wkręty powinny być w klasie właściwości mechanicznych 5.8, nakrętki co najmniej w klasie własności mechanicznych 5, zabezpieczone przed samoczynnym odkręceniem, a powierzchnia oporowa nakrętki oraz łba śruby winna przylegać do części łączonych całym swym obwodem.
1.8. Powierzchnie spoin powinny być oczyszczone z żużla bez przetopień, zwężeń i porów.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć elementy przedmiotu zamówienia jednorazowo.
2.2. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego, co nastąpi nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez obie Strony.
2.3. Zamawiający złoży zlecenie Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.6. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.8. Do dostawy przedmiotu umowy winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) stosowne świadectwa (atesty) dla użytych w cyklu produkcyjnym stali, potwierdzające spełnienie wymagania na wytrzymałość na rozciąganie,
2) stosowne dokumenty potwierdzające wykonanie rozjazdów w określonych wymiarach i tolerancjach, sporządzone przez upoważnioną jednostkę sprawdzającą,
3) dokumentację techniczno – rozruchową, instrukcję zabudowy, instrukcję obsługi, stosowne rysunki zawierające sposób montażu rozjazdów,
4) dokument gwarancji (okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące),
5) dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasad jego realizacji zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Dokumenty są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 34941600-1 - Rozjazdy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195744,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195744,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195744,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MECHANICZNY ROZKOP Jaromin Eugeniusz i Wspólnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462931782
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MECHANICZNY "ROZKOP" JAROMIN EUGENIUSZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195744,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.