Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe na potrzeby Ośrodka Wczasowego „Leśna Przystań” w Rewalu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LEŚNY OŚRODEK SZKOLENIOWY W PUSZCZYKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639977585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Wodziczki 3
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puszczykowo@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-040b1946-d71a-4a53-a6ef-d9b5a0b17a511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Noclegi, szkolenia i konferencje, przyjęcia okolicznościowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe na potrzeby Ośrodka Wczasowego „Leśna Przystań” w Rewalu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-040b1946-d71a-4a53-a6ef-d9b5a0b17a51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00337864/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi cateringowe na potrzeby Ośrodka Wczasowego "Leśna Przystań" w Rewalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 4.07.2024 r. wszczął w trybie podstawowym postępowanie na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie zostało opublikowane w biuletynie na stronie e-zamówienia, nr ogłoszenia o zamówieniu 2024/BZP 00397961/01 z dnia 04.07.2024 r. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 12.07.2024 r. godz. 10:30 nie złożono żadnej oferty (brak ofert).
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione - ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00415801/01 z dnia 16.07.2024 r. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, a Zamawiający na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2024/BZP 00397961/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: REW.270.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253580,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa cateringowa na potrzeby usług (szkoleń, konferencji, imprez okolicznościowych itp.) organizowanych w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu.
Świadczenie usług cateringowych obejmuje:
a) Część podstawową na którą składa się śniadanie/pakiet śniadaniowy - załącznik nr 2.
b) Część dodatkową na którą składa się realizacja dodatkowych zamówień, w szczególności dla grup zorganizowanych (w tym tj.: obiady, kolacje, objadokolacje, uroczysta kolacja, uroczysty objad, śniadanie wielkanocne, świąteczny serwis całodniowy, kolacja wigilijna, pakiet sylwestrowy/uroczysta kolacja, serwis przekąskowy, serwis kawowy, zestaw dla dzieci od 6 do 13 roku życia, podwieczorek/drugie śniadanie oraz menu grillowe/ogniskowe) – załącznik nr 3,
Usługa cateringowa w rozumieniu niniejszego zamówienia obejmuje łącznie część podstawową i część dodatkową.Szczegółowy Opis realizacji Przedmiotu zamówienia został zawarty
w Projekcie umowy załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294362,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja „Przystań Rybacka” Klaudia Jancz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 857 188 87 21
7.3.3) Ulica: Klifowa 8
7.3.4) Miejscowość: Rewal
7.3.5) Kod pocztowy: 72-344
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja "Przystań Rybacka" Klaudia Jancz
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja "Przystań Rybacka" Klaudia Jancz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294362,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Budowa drugiego transformatora oraz WLZ do zasilania nowej Pracowni Radiologii Zabiegowej w Szpitalu w Puszczykowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji Oddziału Urologii i Urologii Onkologicznej na 3 piętrze budynku wysokiego
- Dostawa rękawic jednorazowych
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Usługi cateringowe na potrzeby konferencji i spotkań organizowanych przez TDT.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Aktywów Państwowych w Warszawie przy ulicy Kruczej 36/Wspólnej 6
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- USŁUGI CATERINGOWE NA POTRZEBY UROCZYSTOŚCI W AWF WARSZAWA
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.