Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337681/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00354375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00486151/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00448287/01 - Wynik z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad199353-29bf-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013311/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 Przygotowanie i dostawa fabrycznie nowych gadżetów z postaciami „EKO Łobuziaków” oraz logiem miasta Katowice z przeznaczeniem na cele promujące ekoodpowiedzialność
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337681/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.61.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183512,91 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część I
A. Notes z papieru z kamienia – 1000 szt.
Opis: kołozeszyt w formacie A6 z tektury z recyklingu i papieru z kamienia. 70 arkuszy w linie o gramaturze 60g/m2
Wymiary: 95 mm × 10 mm × 145 mm (±5 mm). Znakowanie o wymiarach min. 50 mm x 50 mm na przedniej okładce. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
B. Kredki drewniane 12 szt. – 1000 szt
Opis: Drewniane kredki (12 szt.) w dwunastu kolorach zapakowane w kartonik z okienkiem. Wymiar kartonika 90 mm x 95 mm (±8 mm) Nadruk o wymiarach 30 mm x 60 mm na przedniej części kartonika. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
C. Brelok z bambusa – 500 szt.
Opis: Breloczek z podstawką na smartfona (wycięciem), wykonany z bambusa.
Wymiary: 80 mm (±20 mm) × 30 mm × 15 mm (±5 mm). Nadruk wielkości 35 mm x 20 mm umiejscowiony na przedniej części breloka. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
D. Piórnik z korka – 500 szt.
Opis: Piórnik z naturalnego korka zamykany na zamek błyskawiczny. Wymiary: 230 x 110 x 20 mm (±5 mm). Nadruk wielkości 100x15 mm w prawym dolnym rogu produktu. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi i dostarczone gadżety przez okres 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Część II
E. Kalendarz trójdzielny na rok 2023 – 300 szt. Opis: Materiał: karton, papier pochodzący z recyklingu. Wymiary po rozłożeniu: Szerokość: min 310mm, długość: min. 800 mm (±10 mm). Wymiary główki drukowanej: min. 200 mm x 300 mm (±10 mm). Druk główki jednostronny full color, wg załączonej grafiki, kalendaria klejone. Plastikowe okienko do zaznaczania daty. Kalendarze pakowane w jednostkowe koperty.
Opakowanie zbiorcze – pudełko o masie do 10 kg liczonej wraz zawartością, opisane ilościowo.
F. Długopis – 2000 szt.
Długopis automatyczny, korpus wykonany z papieru, elementy z tworzywa PLA lub łusek kawowych. Kolor elementów czarny. Wymiary znakowania 50x 6 mm.
G. Torba bawełniana na ramię – 500 szt.
Opis: bawełniana torba zakupowa w kolorze beżowym. Wymiary torby: 38 mm 90 mm x 420 mm (±10 mm). Uchwyty o długości 40cm (±3cm). Gramatura 140 g/m2. Znakowanie jednostronne o wymiarach 250 mm x 250 mm. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
H. Worek dla dzieci – 500 szt.
Opis: bawełniany worek na sznurkach z certyfikatem OEKO-TEX. Wymiary: 460 mm x 375 mm (±5 mm). Materiał: bawełna o gramaturze 140g/m². Kolor: bordowy. Znakowanie w kolorze białym wielkości 150x200cm (±5mm) – według załącznika graficznego. Opakowanie zbiorcze: karton, bez pojedynczych opakowań foliowych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi i dostarczone gadżety przez okres 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu umowy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.5.) Wartość części: 15040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18455,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 344 70 25
7.3.3) Ulica: Klebark Mały 15A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
jakie przetargi wygrała firma
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18455,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.