Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00348259/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie realizacji działań badawczo-rozwojowych nakierowanych na szkolnych doradców zawodowych w ramach badań potencjału instytucji dla ZSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-623b5f0b-2190-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie realizacji działań badawczo-rozwojowych nakierowanych na szkolnych doradców zawodowych w ramach badań potencjału instytucji dla ZSK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623b5f0b-2190-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce” (ZSK 6) finansowany w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00348259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie stanowi kontynuację i rozwinięcie działań skierowanych do szkolnych doradców zawodowych realizowanych w ramach poprzednich perspektyw finansowych, tj. ZSK3 i ZSK5.
Działanie składa się z trzech głównych komponentów:
I. Dwu-etapowe badanie na temat szkolnego doradztwa realizowane wśród szkolnych doradców zawodowych (16 IDI) i dyrektorów szkół (16 IDI). Etap pierwszy to jakościowe rozpoznanie i eksploracja tematów związanych z funkcjonowaniem szkolnych doradców zawodowych. Etap drugi to diagnoza ilościowa (badanie ogólnopolskie, reprezentatywne) z kwestionariuszami opracowanymi w oparciu o wyniki pierwszego etapu. Badanie wieńczy publikacja raportu. Uwaga: diagnoza ilościowa oraz raport nie stanowią elementu niniejszego zamówienia (podane są tylko informacyjnie, dla lepszego zrozumienia całości badawczego projektu).
II. Przeprowadzenie 24 warsztatów doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych z udziałem szkolnych doradców w roli obserwatorów, w ramach wspierania rozwoju ich kompetencji. W kolejnym kroku, obserwujący warsztat doradcy poprowadzą samodzielnie analogiczne warsztaty w klasach równoległych. Doświadczenie z poprzedniego projektu pokazuje, że taka formuła szkolenia doradców („odwrócona hospitacja”) sprzyja lepszemu przyswojeniu warsztatowego sposobu pracy z młodzieżą oraz zadań scenariuszowych. Warsztaty prowadzone są w oparciu o scenariusze, które powstawały i zostały zwalidowane w projektach ZSK3 i ZSK5.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu w realizacji
● pierwszego etapu komponentu I, tj. badania jakościowego (badanie ilościowe zostanie zrealizowane w ramach oddzielnego zamówienia)
● komponentu II, tj. wsparcia w realizacji 24 warsztatów w szkołach podstawowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187575,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekt 2B Magdalena Diem
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251985591
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 36/42
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-831
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-22INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie ankietowe wśród przedsiębiorców w czterech krajach (Hiszpania, Holandia, Polska, Włochy) w ramach projektu Dignity For Irregular Migrants (DignityFirm)
- Usługa przeprowadzenia badania wizerunku Rzecznika Praw Dziecka
- Analiza grup docelowych, będących w niekorzystnej sytuacji, które otrzymały wsparcie bądź będą potencjalnym beneficjentem w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 [...]
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.