Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00406840/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00420114/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych
w Słubicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7c0a1a4-2d90-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnychw Słubicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7c0a1a4-2d90-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00372301/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1605961,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie przebudowy, remontu i termomodernizacji istniejącego budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w zakresie zadania pn. „Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach” (realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj).
2. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowych i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych w zakresie Modernizacji sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w tym m. in.:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, zwanym dalej PFU (zał. Nr 6 do SWZ) zawierającej m. in.:
a) wykonania projektu koncepcyjnego proponowanych rozwiązań projektowych,
b) uzyskanie mapy do celów projektowych,
c) uzyskanie wymaganych przepisami opinii i uzgodnień o ile będą konieczne w tym np. odstępstwa od warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: w tym odległości ściany budynku do granicy działki i przepisów przeciwpożarowych (każda procedura dotycząca odstępstwa od warunków technicznych powinna zostać zakończona ostateczną decyzją organu udzielającego zgody na odstępstwo),
d) uzyskanie warunków przyłączeniowych na zwiększenie zapotrzebowania na media,
e) opracowanie ekspertyzy technicznej konstrukcji budynku/dachu,
f) opracowanie projektu budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
g) opracowanie projektów wykonawczych (oddzielnie dla każdej z branż), zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego uwzględniający ewentualne zabezpieczenia lub usunięcia kolizji istniejącej sieci infrastruktury technicznej z projektowanym zagospodarowaniem terenu ;
h) opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej STWiORB) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
j) opracowanie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ,
k) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) uwzględniającej wszystkie występujące branże;
m) uzyskanie w imieniu na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia w tym uzyskanie przez Wykonawcę opinii / decyzji konserwatorskiej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę uzgadniającej przyjęte rozwiązania projektowe w budynku oraz uzyskanie na etapie wykonawstwa wszelkich dodatkowych uzgodnień niezbędnych do przedłożenia w procedurze odbiorowej.
n) uzyskanie akceptacji Zamawiającego w zakresie ww. dokumentacji przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
o) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego) w tym uzyskanie pisma o braku sprzeciwu
do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, a w szczególności:
a) wykonanie i remont dojść z kostki betonowej z obrzeżami do budynku bez progów i schodów - wykonanie chodnika do nowoprojektowanych drzwi ewakuacyjnych z sali gimnastycznej
b) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej z obrzeżem ze spadkiem od budynku - ukształtowanie terenu w sposób umożliwiający odprowadzenie i retencjonowanie wód opadowych i roztopowych – wykonanie opaski wokół budynku celem odprowadzenia wody
c) wykonanie oświetlenia parkowego wraz z instalacją doziemną zasilaną z wewnętrznej rozdzielnicy obiektu
d) posadowienie małej infrastruktury (ławki i kosze),
e) zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach w tym m. in.: wyburzenia ścian i zastosowanie podciągów, zamurowania otworów istniejących, wykonanie sufitów podwieszanych systemowych i na sali gimnastycznej 2x G-K, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV winylowej z dociepleniem, wykonanie nowej posadzki sportowej z poliuretanowej elastycznej bez spoinowej z dociepleniem, wykonanie sanitariatów dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami, zamurowanie drzwi wyjściowych na „ganek”, wykonanie nowego otworu drzwiowego z sali gimnastycznej, wykonanie nowych otworów okiennych na sali gimnastycznej, poszerzenie otworu wejściowego celem dostosowania do warunków PPOŻ, ujednolicenie wielkości otworów okiennych od strony budynku Zespołu Szkół Licealnych, malowanie ścian w pomieszczeniach suchych, montaż drzwi wewnętrznych, dotyczy pomieszczenia WC – ściany do sufitu z wykładzin ściennych PCV winylowych oraz biały montaż,
f) remont dachu wraz z jego ociepleniem w tym m. in.: prace demontażowe (demontaż elementów i urządzeń na dachu uniemożliwiających wykonanie prac), prace rozbiórkowe (zdjęcie istniejącego pokrycia dachowego), wymiana obróbek blacharskich i elementów odwodnienia dachu, prace zabezpieczające (w odkrytych częściach dachu prace polegające na zabezpieczeniu przed czynnikami atmosferycznymi), ewentualna wymiana nie nadających się do dalszej eksploatacji elementów konstrukcji dachu (w wyniku przeciekania dachu, konstrukcja mogła ulec zniszczeniu), wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy, docieplenie nowego dachu wełną mineralną, montaż instalacji odgromowej, montaż modułów (paneli) fotowoltaicznych, montaż urządzeń klimatyzacji.
g) termomodernizacja budynku w tym m. in.: ocieplanie ścian zewnętrznych, wymiana istniejących okien i drzwi zewnętrznych na okna PCV, wykucie nowych otworów okiennych oraz wyrównanie istniejących otworów w celu ujednolicenia wyglądu elewacji i poprawy jego estetyki, ocieplenie cokołów, montaż parapetów zewnętrznych, demontaż obróbek blacharskich ścian szczytowych, demontaż rynien i rur spustowych z ponownym montażem, montaż obróbek blacharskich na ścianach szczytowych oraz pasów podrynnowych, docieplenie fundamentów wraz z i izolacją przeciwwilgociową i iniekcją, wymiana posadzki wewnętrznej wraz z dociepleniem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
h) remont - wykonanie i przebudowę instalacji wewnętrznych w tym m. in.: instalacji C.W.U., instalacji C.O., instalacji wod.-kan., centrali wentylacyjnej mechanicznej poza pomieszczeniami toalet, wykonanie rekuperacji ściennej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach toalet, montaż klimatyzacji, wykonanie rozdzielnic i wewnętrznych linii zasilających, instalacji el. gniazd oraz oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, instalacji odgromowej, instalacji niskoprądowych (LAN, CCTV, SSWiN), instalacja nagłośnienia, instalacja kontroli dostępu,
i) dostosowanie budynku do przepisów ppoż (+ wyposażenie w gaśnice)
j) wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej.
3) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów materiałów oraz z częstotliwością zapewniającą stwierdzenie, że roboty wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB,
4) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej modernizowanego budynku,
5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnej z wymogami prawa budowlanego wraz wykonaniem obsługi geodezyjnej; w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego, wszystkich niezbędnych decyzji umożliwiających użytkowanie wykonanej inwestycji w tym uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu
na użytkowanie obiektu / zaświadczenia organu nadzoru budowlanego o braku sprzeciwu organu do złożonego zawiadomienia o zakończeniu budowy w przypadku braku obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
7) świadczenie nadzoru autorskiego (pełnobranżowego).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz zakres robót do wykonania) określa Program Funkcjonalno-Użytkowy odrębny (zwanym dalej PFU) stanowiący załącznik Nr 6 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32323000-3 - Monitory wideo
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 1 999 999,99 zł brutto. W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwoty do ceny jedynej złożonej oferty, (tj. do kwoty 2 583 000,00 zł brutto) unieważnia się ww. postepowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2583000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583000 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Słubice
- Kompleksowe, całoroczne utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2025
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu medycznego (1 szt.) i butli.
- Dostawa paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów służbowych NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o. przez okres 24 miesięcy
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.