eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W KNUROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 3319202

1.5.8.) Numer faksu: 3319304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalknurow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c65a1e3-560b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471669

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022731/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 241892,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 - formularz cenowy. Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem do siedziby Szpitala
w Knurowie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i dzierżawą
zbiornika kriogenicznego z system telemetrii do zdalnego i lokalnego nadzoru
zbiornika kriogenicznego zgodnie z Formularzem asortymentowo-cenowym
(Załącznik nr 3) Część 1 zawierającym szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia, jego ilość i cenę oraz Załącznikiem nr 4 Projektowane
postanowienia umowy Część 1. Zamawiający wymaga, aby zbiornik
kriogeniczny z ciekłym tlenem medycznym na płaszczu zewnętrznym był
wyposażony w urządzenie kontrolujące poziom cieczy oraz ciśnienie w
zbiorniku, wyposażone w wyświetlacz ciekłokrystaliczny z podświetleniem
umożliwiającym czytelny odczyt parametrów zbiornika w każdych warunkach.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał system telemonitoringu
zapewniający bezobsługową ze strony Zamawiającego eksploatację sieci tlenu
ze zbiornika.
Wykonawca będzie prowadził na własny koszt niezbędne przeglądy i naprawy
serwisowe ww. przedmiotów dzierżawy w okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić (w szczególności na wypadek
awarii) wskazanych pracowników Zamawiającego, sporządzić protokół ze
szkolenia oraz przedstawić program szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 206187 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z załącznikiem nr 2 - formularz cenowy. Dostawy gazu medycznego - mieszanka 50% tlenu i 50% podtlenku azotu
wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.,
ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynu na koszt
i ryzyko Wykonawcy oraz dzierżawą butli. Wykonawca wydzierżawi
Zamawiającemu w ramach umowy: 4 butle do gazu medycznego - mieszanka
50% tlenu i 50% podtlenku azotu, 2 zawory dozujące do gazu medycznego -
mieszanka 50% tlenu i 50% podtlenku azotu, 2 stojaki z kółkami na butlę do
gazu medycznego - mieszanka 50% tlenu i 50% podtlenku azotu. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 3 Formularz
asortymentowo-cenowy Część 2 oraz w Załączniku nr 4 Projektowane
postanowienia umowy Cześć 2. Każda butla powinna zawierać gaz medyczny
sprężony: podtlenek azotu 50% v/v i tlen 50% v/v pod ciśnieniem 170 bar
(15?C). Wskazania: leczenie krótkotrwałego bólu o łagodnym lub
umiarkowaniu nasileniu, kiedy pożądane jest ustąpienie działania
przeciwbólowego.
Wykonawca będzie prowadził na własny koszt niezbędne przeglądy i naprawy
serwisowe ww. przedmiotów dzierżawy w okresie obowiązywania umowy.
Wykonawca przeszkoli wyznaczony przez Zamawiającego personel medyczny
i techniczny w zakresie obsługi dostarczonej aparatury oraz zasad bhp i ppoż

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 35704 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27224,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29010,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27224,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510109326

7.3.3) Ulica: Maciejkowicka

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.