eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia warsztatu – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A. M. BOCHEŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-224

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@zss.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zss.olsztyn.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia warsztatu – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b26263-36ff-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230410/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy wyposażenia warsztatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: V/FEWM.06.04-IZ.00-0018/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 610070,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia warsztatu - sprzętu drobnego, w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 97153,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wyposażenia warsztatu - podnośników, w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42417000-2 - Podnośniki i przenośniki

4.5.5.) Wartość części: 127087,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wyposażenia warsztatu (sprzęt i urządzenia różne), w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji

38651600-9 - Kamery cyfrowe

38434210-1 - Sonometry

33111640-9 - Termografy

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 195752,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wyposażenia warsztatu (sprzęt i narzędzia różne), w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

44315100-2 - Akcesoria spawalnicze

43132100-8 - Maszyny do wierceń

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

39151200-7 - Stoły robocze

42621000-5 - Tokarki

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 190077,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 161 219,80 PLN (DUMAGRAM ELZBIETA DUMA Adres: Z.KRASIŃSKIEGO 110/4 74-101 GRYFINO), zatem znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia – Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla części 1 do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155774 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189873,87 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144548,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144548,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7561783517

7.3.3) Ulica: Guznera 55

7.3.4) Miejscowość: Spórok

7.3.5) Kod pocztowy: 47-175

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144548,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283272,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283272,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7561783517

7.3.3) Ulica: Guznera 55

7.3.4) Miejscowość: Spórok

7.3.5) Kod pocztowy: 47-175

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283272,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 257 669,08 PLN (Wykonawca: Megamaszyny Rafał Pajek, Adres: ul. Guznera 55, 47-175 Spórok, REGON: 160040202), zatem znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 4 zamówienia – Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla części 1 do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405285 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.