Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389127/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-30
- 2024/BZP 00411720/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia warsztatu – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH IM. POR. A. M. BOCHEŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-224
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zss@zss.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zss.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia warsztatu – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14b26263-36ff-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230410/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy wyposażenia warsztatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V/FEWM.06.04-IZ.00-0018/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 610070,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia warsztatu - sprzętu drobnego, w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 97153,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia warsztatu - podnośników, w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)4.5.3.) Główny kod CPV: 42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
4.5.5.) Wartość części: 127087,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia warsztatu (sprzęt i urządzenia różne), w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38434210-1 - Sonometry
33111640-9 - Termografy
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 195752,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wyposażenia warsztatu (sprzęt i narzędzia różne), w ramach realizacji projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp" dofinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021–2027 (FEWiM)4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42600000-2 - Obrabiarki
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
43132100-8 - Maszyny do wierceń
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
39151200-7 - Stoły robocze
42621000-5 - Tokarki
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 190077,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 161 219,80 PLN (DUMAGRAM ELZBIETA DUMA Adres: Z.KRASIŃSKIEGO 110/4 74-101 GRYFINO), zatem znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia – Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla części 1 do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155774 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189873,87 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144548,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144548,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7561783517
7.3.3) Ulica: Guznera 55
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.5) Kod pocztowy: 47-175
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144548,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283272,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283272,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Pajek Megamaszyny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7561783517
7.3.3) Ulica: Guznera 55
7.3.4) Miejscowość: Spórok
7.3.5) Kod pocztowy: 47-175
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283272,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta uznana za najkorzystniejszą opiewała na kwotę 257 669,08 PLN (Wykonawca: Megamaszyny Rafał Pajek, Adres: ul. Guznera 55, 47-175 Spórok, REGON: 160040202), zatem znacząco przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 4 zamówienia – Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla części 1 do ww. poziomu.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405285 PLN
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Herbicydy
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
więcej: Termografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.