eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY NR 23 W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121420731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słomiana 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-316

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek23@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=329&dok=struktura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-562ccb33-0124-446e-b96a-6fd134764625

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług terapeutycznych (fizjoterapeutycznych, logopedycznych, psychologicznych, integracji sensorycznej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562ccb33-0124-446e-b96a-6fd134764625

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413675

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Żł.23.27.271-2/24

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 347497,5

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 1 zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie fizjoterapeutycznych zajęć dla dzieci (w szczególności niepełnosprawnych) korzystających z usług, zwanych dalej „Zajęciami”, w Żłobku Samorządowym nr 23 w Krakowie przy ul. Słomianej 7.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia należeć będzie:
 dokonywanie oceny rozwoju ruchowego dziecka;
 prowadzenie indywidualnych lub grupowych form usprawniania dziecka (NDT Bobach lub Metoda Volty lub terapia manualna lub fizykoterapia);
 prowadzenie instruktażu dla rodziców;
 udział w opracowaniu indywidulanych planów terapeutycznych (IPT) i jego ewaluacji;
 współpraca z rodzicami dziecka w systematycznym i efektywnym prowadzeniu działań rehabilitacyjnych.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 08:30-11:30 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 5 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin. Zamawiający przeznacza 45 minut dziennie na terapię dla danego dziecka.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć fizjoterapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni Wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie. Wykaz wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego, które może być udostępnione do prowadzenia zajęć: podwiesie, huśtawka, siedzisko, tunel sensoryczny, maty sensoryczne, materace, piłki, stożek.
Przewidywany wymiar godzinowy - do maksymalnie 45 godzin miesięcznie. Łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 945 godzin.
Łączne maksymalnie wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ramowej nie przekroczy kwoty: 183 330,-PLN dla części 1 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 183330 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 2 zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie logopedycznych usług terapeutycznych dla dzieci korzystających z usług (w szczególności niepełnosprawnych) , zwanych dalej „Zajęciami”, w Żłobku Samorządowym nr 23 w Krakowie przy ul. Słomianej 7.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia należeć będzie:
 dokonywanie diagnozy logopedycznej;
 realizowanie indywidualnych zajęć terapeutycznych w zakresie terapii logopedycznej lub neurologopedycznej lub terapii karmienia lub komunikacji alternatywnej z dzieckiem;
 współpraca w opracowaniu Indywidualnego Program Terapii i jego realizacja oraz branie udziału w jego ewaluacji;
 przekazywanie rodzicom wiedzy na temat norm rozwojowych dzieci i prowadzenie instruktażu z zakresu metod stymulacji rozwoju mowy.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 8:30-11:00 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 2 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni Wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie. Na zajęcia terapeutyczne dla jednego dziecka przeznacza 45 minut w danym dniu.
Przewidywany wymiar godzinowy - 30 godzin miesięcznie. Łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 630 godzin.
Łączne maksymalnie wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ramowej nie przekroczy kwoty: 89 460,-PLN dla części 2 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 89460,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 3 zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie psychologicznych zajęć terapeutycznych dla dzieci korzystających z usług(w szczególności niepełnosprawnych) , zwanych dalej „Zajęciami”, w Żłobku Samorządowym nr 23 w Krakowie przy ul. Słomianej 7.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia należeć będzie:
 dokonywanie diagnozy psychologicznej, diagnozy funkcjonalnej i oceny rozwoju psychoruchowego dziecka we współpracy z innymi specjalistami;
 koordynowanie opieki dziecka, w tym odpowiedzialność za opracowanie Indywidualnego Programu Terapeutycznego;
 prowadzenie Zajęć indywidualnych lub grupowych dla dziecka;
 prowadzenie poradnictwa psychologicznego, konsultacji i wsparcia dla rodziców dziecka;
 bieżące prowadzenie całości dokumentacji indywidualnej dziecka w tym odpowiedzialność za jej kompletność.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 8:30-11:00 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 3 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni Wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie.
Przewidywany wymiar godzinowy - 5 godzin miesięcznie. Łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 105 godzin.
Łączne maksymalnie wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ramowej nie przekroczy kwoty: 16 450,-PLN dla części 3 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 16450,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części 4 zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług terapii sensorycznej dla dzieci korzystających z usług(w szczególności niepełnosprawnych), zwanych dalej „Zajęciami”, w Żłobku Samorządowym nr 23 w Krakowie przy ul. Słomianej 7.
Do obowiązków osoby prowadzącej Zajęcia należeć będzie:
 dokonywanie oceny rozwoju dziecka w obszarze zaburzeń integracji sensorycznej;
 realizacja indywidualnych zajęć terapeutycznych w zakresie terapii zaburzeń integracji sensorycznej;
 współpraca w opracowaniu Indywidualnego Programu Terapii i jego realizacja oraz branie udziału w jego ewaluacji;
 przekazywanie rodzicom wiedzy na temat stymulacji rozwoju sensorycznego dziecka i prowadzenie instruktażu z zakresu metod stymulacji rozwoju sensorycznego dziecka.
Zajęcia mają być realizowane w godzinach 8:30-11:00 lub 14:30-16:30 (w godzinach pracy Zamawiającego) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego IPT oraz harmonogramem zajęć. Zajęcia odbywały się będą nie częściej niż 5 razy w tygodniu w wymiarze min. 2 godzin. Na jednorazowe zajęcia terapeutyczne przeznaczono 45 minut.
Zamawiający dysponuje jedną salą do zajęć terapeutycznych oraz jedną salką rezerwową i udostępni Wykonawcy na czas świadczenia usług niezbędne pomieszczenie. Wykaz wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego, które może być udostępnione do prowadzenia zajęć: podwiesie, huśtawka, siedzisko, tunel sensoryczny, maty sensoryczne, materace, piłki, stożek. Przewidywany wymiar godzinowy - 20 godzin miesięcznie. Łączny wymiar godzinowy w okresie realizacji zamówienia nie przekroczy 420 godzin.
Łączne maksymalnie wynagrodzenie Wykonawcy w tytułu realizacji umowy ramowej w każdej części przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty: 62 720,-PLN dla części 4 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 62720,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179077,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179077,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179077,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Popowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5512390892

7.3.3) Ulica: ul. Słomiana 25/66

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179077,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Centrum Terapii Mowy „Gaduła” Grażyna Billewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9451298845

7.3.3) Ulica: ul. Galla 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Centrum Terapii Mowy „Gaduła” Grażyna Billewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9451298845

7.3.3) Ulica: ul. Galla 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Centrum Terapii Mowy „Gaduła” Grażyna Billewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9451298845

7.3.3) Ulica: ul. Galla 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin obowiązywania umów ramowych:
§ 5
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony i obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31.08.2026 r. Przewidywany termin zawarcia umowy ramowej - do 15.09.2024 r.
2. Zajęcia odbywały się będą w okresie obowiązywania umowy z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 01.08.2025 r. do 31.08.2025 r. i od 01.07.2026 r. do 31.07.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.