Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388993/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 95 im. Jarosława Iwaszkiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000693256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starogajowa 66-68
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-047
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp095@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp95.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9295500e-2bd2-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9295500e-2bd2-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu, polegającej na dostarczaniu i dystrybucji zestawów obiadowych około 280 uprawnionym uczniom Zamawiającego (usługa cateringowa). Usługa będzie realizowana w roku szkolnym 2024/2025 jak również w okresie pierwszego tygodnia ferii zimowych oraz pierwszych dwóch tygodni wakacji letnich (około 48 uczniów). Liczba uczniów może ulegać okresowym zmianom.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przygotowywanie posiłków,
b) dostarczanie posiłków,
c) porcjowanie i dystrybucję posiłków,
d) mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i garnków,
e) sprzątanie stołówki i kuchni,
f) odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696677,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 696677,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696677,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGATA CZARNECKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Kruczyńska PARTNER SYSTEM HACCP, PERFECT SYSTEM HACCP Iwona Wójcik-Rogalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943040218
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696677,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-07-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU (POWTÓRKA)
- Wymiana/modernizacja systemu oświetlenia w hali widowiskowo-sportowej "Orbita" przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na siłownię do ćwiczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33
- Zakup wyposażenia specjalnego dla funkcjonariuszy garnizonu dolnośląskiego.
- Dostawa antystatycznych modułowych stanowisk pracy składających się ze stołu montażowego narożnego z dodatkowym wyposażeniem
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Liszki w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r."
- "Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3 w roku 2025"
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Smolnicy w przedziale wiekowym 11-18 lat
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2025 roku
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu, podawaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Adamówce
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do III Liceum Ogólnokształcącego im. prof. T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.