eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów"Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrów 225

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-103

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ostrow.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/169321/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a41b7bf-e02a-4abb-8e36-4b34a38807c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B5.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

CPV –66113000-5.



5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Planowany okres kredytowania – do dnia 31.12.2031 roku

2) waluta - PLN

3) oprocentowanie: zmienne

4) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:

- do oferty : według stawki WIBOR 1M ( wartość stawki WIBOR 1 M należy przyjąć z dnia 09.08.2024r)
- do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca( kalendarzowego ) poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. – w przypadku braku kwotowania ten ostatni dzień kalendarzowy ( np. w związku z dniem wolnym , świętem) przyjmujemy stawkę Wibor 1M z ostatniego dnia, na który były ustalone kwotowania tj. Na ostatni dzień roboczy.
Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go stycznia - WIBOR 1M – z 31 grudnia .
Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca.

5. raty– płatne kwartalnie . Spłata kredytu( kapitału) karencja do 31.12.2024r . Spłata kapitału w okresie od stycznia 2025 roku do 20 grudnia 2031 roku w 28 ratach kwartalnych płatnych do 20 dnia ostatniego miesiąca kwartału (tj. spłata I raty kapitału nastąpi najpóźniej do dnia 20/03/2025r
Harmonogram spłaty kapitału:
- w roku 2025- 250.000,00 zł
- w roku 2026- 250.000,00 zł
- w roku 2027- 250.000,00 zł
- w roku 2028- 250.000,00 zł
- w roku 2029- 500.000,00 zł
- w roku 2030- 500.000,00 zł
- w roku 2031- 1.000.000,00 zł
6) odsetki od kredytu- bez karencji Spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych , w miesiącu następnym po upływie miesiąca , za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank kredytobiorcy, w terminie 7 dni od jego otrzymania. Ostatnie odsetki płatne będą do 31.12.2031. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.

7) kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo - należy przyjąć termin wypłaty środków z kredytu – w dniu podpisania umowy – do wyceny należy przyjąć datę wypłaty środków na dzień 19.08.2024r

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 957449,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1102321,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 957449,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 957449,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.