eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowaBudowa remizy strażackiej w miejscowości Smardzów w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy strażackiej w miejscowości Smardzów w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jerzmanowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy strażackiej w miejscowości Smardzów w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1e8e27-4612-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018298/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa remizy strażackiej w m. Smardzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu remizy strażackiej w Smardzowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację projektową i uzyskać wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia
w tym decyzję pozwolenia na budowę. Obiekt będzie usytuowany na terenie fragmentu działki o nr geodezyjnym 35 o powierzchni 9.937,0 m2, która jest wyłączona z produkcji rolniczej. Działka podlega wpływom eksploatacji górniczej. Obiekt dwukondygnacyjny o pow. zabudowy ok. 231,0 m2. Przykryty dachem dwuspadowym stromym, o kącie nachylenia 40°, pokryty dachówką ceramiczną. Budynek na planie prostokąta, został odsunięty od drogi dojazdowej na ok. 10m i zagłębiony dłuższym bokiem
w terenie. Powstała w ten sposób przestrzeń przed budynkiem wykorzystana zostanie jako plac postojowo-manewrowy dla wozów bojowych. Po lewej stronie remizy znajduje się świetlica wiejska, natomiast za budynkiem remizy w zachodniej części działki znajduje się boisko. Między budynkami należy wykonać nowy chodnik. Wejście do budynku zlokalizowano z tyłu budynku w zachodniej części obiektu. Ze strefy wejściowej jest dostęp do takich pomieszczeń jak szatnia damska z toaletą i szatnia męska z toaletą. Pod schodami znajduje się pomieszczenie porządkowe. W garażu przewidziano 2 miejsca postojowe każde o wymiarach 2,6x7,5m na dwa wozy bojowe oraz stanowisko do suszenia węży na ścianie. Wysokość garażu w świetle min 3,80m. Komunikację między kondygnacjami zapewni klatka schodowa. Natomiast komunikację miedzy kondygnacjami dla osób niepełnosprawnych zapewnią schodołazy. Na piętrze znajduje się takie pomieszczenia jak pomieszczenie techniczne, toaleta męska, toaleta dla osób niepełnosprawnych i kobiet, kuchnia z pomieszczeniem socjalnym, pokój zarządu oraz sala dla 40 osób usytuowana w wschodniej części budynku nad garażem.
Ogrzewanie budynku z pompy ciepła wspomaganej energią z paneli fotowoltaicznych. Ciepła woda użytkowa z zasobnika zasilanego pompą ciepła.
System ogrzewania- ogrzewanie podłogowe za wyjątkiem garażu, gdzie należy przewidzieć grzejniki płytowe.
Miejsca parkingowe istniejące zlokalizowane koło świetlicy wiejskiej. Wszystkie przyłącza do budynku należy wykonać z istniejących sieci, które znajdują się w granicy budynku przy drodze, po wcześniejszym uzyskaniu warunków przyłączenia. Teren zagospodarowany będzie budynkiem remizy strażackiej oraz utwardzony dojściem i dojazdem, pozostałą część przy budynku należy obsiać trawą. W miejscu, w którym ma zostać wybudowana remiza, znajduje się skrzynka rozsączająca wodę opadową z budynku świetlicy, którą należy zlikwidować. Należy zaprojektować bezodpływowy zbiornik na wody opadowe, który przejmie wody deszczowe z części budynku świetlicy i remizy. Należy przewidzieć możliwość podlewania boiska ze zbiornika. Wszelkie instalacje kolidujące z budynkiem należy przełożyć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3456789,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3456789,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3456789,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych "BUDREM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6930006891

7.3.4) Miejscowość: Łagoszów Wielki

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3456789,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.