Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407055/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00416339/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów energetycznych budynków jednostek podlegających
Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w woj. lubuskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie audytów energetycznych budynków jednostek podlegającychIzbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w woj. lubuskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3012da3-5851-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I przedmiotu zamówienia - część północna województwa lubuskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn:1) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Sulęcinie ul. Daszyńskiego 47.
2) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Drezdenku ul. Pierwszej Brygady 21.
3) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Słubicach ul. Wojska Polskiego 155
4) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Delegatury Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Dworcowa 5.
5) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Delegatury Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 95121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części II przedmiotu zamówienia - część południowa województwa lubuskiego w ramach zadań inwestycyjnych pn:1) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze ul. Dr. Pieniężnego 24.
2) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze ul. Dr. Pieniężnego 24.
3) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Nowej Soli ul. Staszica 1.
4) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Oddziału Celnego w Olszynie, 68-217 Olszyna
5) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego w Świebodzinie ul. Jana III Sobieskiego 6
6) Poprawa efektywności energetycznej budynku biurowego Urzędu Skarbowego we Wschowie ul. Zielony Rynek 7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 113008,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43197,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Audytowe Lukasz Lazarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761708897
7.3.3) Ulica: Słupia 22
7.3.4) Miejscowość: Szczutowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-227
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Audytowe- Łukasz Lazarowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Audytowe- Łukasz Lazarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Audytowe - Łukasz lazarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761708897
7.3.3) Ulica: Słupia 22
7.3.4) Miejscowość: Szczutowo
7.3.5) Kod pocztowy: 09-227
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Audytowe- Łukasz Lazarowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Audytowe- Łukasz Lazarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-01INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Całodobowe żywienie pacjentów i dowóz posiłków do Hospicjum im. Lady Ryder of Warsaw w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Opracowanie dok. projektowej na modern. komunalnego wielorodz. bud. mieszkaln. przy ul. Batorego 20 oraz ul. Batorego 38 w Z. Górze w ramach zad. pn.:Modernizacja budynków i lokali komunalnych-II etap
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- LI.262.13.2024 Zakup aspiratora ultradźwiękowego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.