eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f8ce021-2fa0-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206099/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 356, 367 i 367A w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z instalacją zewnętrzną do budynków ulicy Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).

2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty ziemne, w tym: wykonanie wykopów, zagęszczenie gruntu, wywóz gruntu i utylizacja;
2) montaż rurociągów, studni rewizyjnych, studzienek kanalizacyjnych, osadników deszczowych;
3) zasypanie wykopów piaskiem z zagęszczeniem;
4) uporządkowanie terenu.

3. Do obowiązków wykonawcy należy:
1) przywrócenie pierwotnego stanu terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty;
2) oznakowanie i zabezpieczenie robót;
3) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej;
4) zgłoszenie rozpoczęcia robót gestorom uzbrojenia podziemnego;
5) uzgodnienie z zarządcami przyległych terenów sposobu dojazdu na czas wykonywanych robót;
6) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji pisemnie lub e-mailowo harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, uwzględniającego warunki finansowania, w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
7) prowadzenie robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych po zgłoszeniu ich gestorom oraz zarządcom terenów przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień), w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby;
8) zapewnienie tymczasowego dojazdu i dojścia do posesji w przypadku przerwy w wykonywanych pracach spowodowanych czynnikami atmosferycznymi;
9) poniesienie wszystkich kosztów związanych z zajęciem terenu nienależącego do Zamawiającego (m.in. projekt czasowej organizacji ruchu, wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego), oraz czynnościami nadzorczymi i odbiorowymi prowadzonymi przez gestorów uzbrojenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367597,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479704,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367597,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COI Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792683526

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej Curie 73

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367597,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do 120 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.