Og³oszenie z dnia 2024-08-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00492439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00500126/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00567516/01 - Wynik z dnia 2024-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa tê¿ni solankowej w Parku Heiloo w ¦wiêtoch³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIÊTOCH£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tê¿ni solankowej w Parku Heiloo w ¦wiêtoch³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2089c60-6f3d-463a-9b8a-86d3c8a7610b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00472060
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024033/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.14 Budowa tê¿ni solankowej w Parku Heiloo w ¦wiêtoch³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9718793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowiceWcelu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane)sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowanaprzezplatformazakupowa.pl).Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers. pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta ¦wiêtoch³owice, ul. Katowicka 54, 41- 600 ¦wiêtoch³owice. 2)Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@swietochlowice.pl.3) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych.4) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.5) Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; 7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy; 8) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy okres przechowywania obejmuje ten termin; 9) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 11) Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); 3) na podstawie art. 18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); 4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;12) Nie przys³uguje Pani/Panu:1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INZP.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiaj±cego robót budowlanych polegaj±cych na budowie tê¿ni solankowej w Parku Heiloo w ¦wiêtoch³owicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
• wykonanie robót przygotowawczych (w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, monta¿ tablic informacyjnych oraz ostrzegawczych, organizacjê zaplecza terenu budowy),
• demonta¿ i rozbiórkê obiektów i elementów wyposa¿enia placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz ma³ej architektury (czê¶æ z obiektów do przeniesienia i ponownego monta¿u w odleg³o¶ci maks. do 2,5 km w linii prostej od miejsca demonta¿u),
• wytyczenie geodezyjne w terenie,
• opracowanie i uzgodnienie projektów czasowych zmian organizacji ruchu w zwi±zku z budow± przy³±czy,
• uzyskanie decyzji zezwalaj±cej na prowadzenie robót w pasie drogowym dróg publicznych,
• wprowadzenie i utrzymanie oraz likwidacjê czasowych zmian organizacji ruchu w zwi±zku z budow± przy³±czy,
• budowê przy³±cza do sieci wodoci±gowej,
• budowê przy³±cza do sieci elektrycznej wraz ze z³±czem kablowym TG,
• odtworzenie nawierzchni, w tym m. in. pasa drogowego dróg publicznych po wykonaniu przy³±czy,
• budowê tê¿ni solankowej z otaczaj±c± nieck± na skraplaj±c± siê solankê,
• wype³nienie niecki grysem granitowym,
• monta¿ tarniny,
• wykonanie instalacji wodoci±gowej,
• wykonanie instalacji obiegu solanki (instalacji t³ocznej wraz z pomp± zatapialn± oraz instalacji powrotnej),
• zabudowê zbiornika bezodp³ywowego na solankê oraz osadnika,
• budowê studni wodomierzowej i studni technicznej,
• wykonanie instalacji elektrycznej,
• budowê instalacji o¶wietlenia terenu,
• wykonanie automatyki tê¿ni,
• wykonanie sterowania o¶wietleniem,
• wykonanie instalacji ochrony od pora¿eñ,
• wykonanie nawierzchni utwardzonej p³ytami z betonu architektonicznego,
• wykonanie ¶cie¿ek o nawierzchni wodoprzepuszczalnej, mineralno-¿ywicznej,
• zagospodarowanie terenu wokó³ tê¿ni,
• monta¿ ³awek z oparciami, koszy na odpady, stojaków na rowery oraz tablic regulaminowych,
• wykonanie nasadzeñ kompozycji zieleni niskiej,
• dostawê solanki,
• uruchomienie tê¿ni,
• szkolenie wyznaczonych przedstawicieli Zamawiaj±cego w zakresie eksploatacji i konserwacji tê¿ni, zamontowanych urz±dzeñ, systemów, instalacji itp.,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz opracowanie instrukcji funkcjonalnej tê¿ni, okre¶laj±cej sposób wytwarzania aerozolu, zakres i czêstotliwo¶æ monitorowania warunków sanitarnohigienicznych i funkcjonalnych, w tym jako¶ci u¿ywanej wody i stanu technicznego urz±dzeñ,
• przekazanie wszelkich odpadów oraz nadmiaru mas ziemnych powsta³ych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa,
• likwidacjê zaplecza i wygrodzenia terenu budowy
• wszelkie pozosta³e roboty i/lub czynno¶ci niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223800-4 - Monta¿ i wznoszenie gotowych konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urz±dzeñ pompowych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:1) wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na co najmniej jedn± (1) robotê budowlan± obejmuj±c± swym zakresem wykonanie tê¿ni solankowej, o warto¶ci tego zakresu robót co najmniej 700.000,00 z³ brutto,
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) minimum jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalno¶ci,
b) minimum jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót w bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalno¶ci,
c) minimum jedn± (1) osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót w bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w tej specjalno¶ci.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, (wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 7 do specyfikacji), z za³±czeniem
b) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit a) powinien wykazywaæ tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera za³±cznik nr 8 do specyfikacji,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy (tre¶æ formularza zamieszczona w za³±czniku nr 3),2) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 specyfikacji (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 4 do specyfikacji),
3) o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 5 do specyfikacji),
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane wraz z ofert± na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 6 do specyfikacji) (je¿eli dotyczy)
5) o¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani (w tre¶ci formularza ofertowego),
6) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej),
7) pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru S±dowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
8) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na,
9) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniê¿nej, zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych),6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa art. 125 ustawy, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do³±czaæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zamieszczona w za³±czniku nr 6 do specyfikacji). W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy). Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony (zakres umocowania).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy w zakresie:1) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia;
2) ewentualnej zmiany (przed³u¿enia) terminu realizacji umowy, co najwy¿ej o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w przypadku, gdy zaistniej± poni¿sze zdarzenia, obiektywnie uniemo¿liwiaj±ce terminow± realizacjê Przedmiotu Umowy:
a) zaistnienia warunków atmosferycznych obiektywnie uniemo¿liwiaj±cych realizacjê Przedmiotu Umowy
b) dzia³ania si³y wy¿szej,
c) napotkania w gruncie przeszkód, których istnienia mimo nale¿ytej staranno¶ci Zamawiaj±cy i Wykonawca nie mogli przewidzieæ (w tym w szczególno¶ci: niewybuchy, nieoznaczone w dokumentach instalacje, podziemne urz±dzenia, zapadliska, stanowiska archeologiczne, wykopaliska, itp.),
d) zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych i hydrogeologicznych,
e) przerw wynikaj±cych z decyzji administracyjnych
f) w przypadku istotnych zmian w dokumentacji projektowej - o czas niezbêdny dla dostosowania siê Wykonawcy do takiej zmiany,
g) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego, w tym tak¿e z powodu zmniejszenia wysoko¶ci ¶rodków finansowych, którymi dysponuje Zamawiaj±cy na realizacjê Umowy,
h) wprowadzenia zmian, które bêd± nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron±, oraz zmian wynikaj±cych z zaleceñ i wytycznych instytucji nadzoruj±cych realizacjê projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy,
i) niezale¿nych od Wykonawcy opó¼nieñ w dzia³aniach organów administracyjnych, których dzia³ania s± niezbêdne dla realizacji Przedmiotu Umowy,
j) zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania Przedmiotu Umowy do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji Umowy,
k) konieczno¶ci uwzglêdnienia wydanych w toku realizacji Przedmiotu Umowy zaleceñ w³a¶ciwych s³u¿b i inspekcji, je¿eli powoduj± one wyd³u¿enie czasu realizacji Umowy i nie wynikaj± z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
l) aktualizacji rozwi±zañ projektowych
3) ewentualnej zmiany (przed³u¿enia) terminu realizacji umowy:
a) w przypadku zwiêkszenia czasoch³onno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do czasoch³onno¶ci wykonania robót podstawowych objêtych przedmiotem umowy lub konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych;
b) gdy Wykonawcy zostan± powierzone do wykonania roboty dodatkowe (w rozumieniu ustawy PZP) lub jakiekolwiek inne roboty wykraczaj±ce poza zakres Przedmiotu Umowy.
c) na skutek okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
d) wyst±pienia szkód oraz nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy;
4) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie inwestycji .
5) zmiany wysoko¶ci p³atno¶ci czê¶ciowych okre¶lonych w § 4 ust. 4 w przypadku gdy warto¶æ wynagrodzenia umownego spowoduje konieczno¶æ pomniejszenia warto¶ci dofinansowania,
6) zmiany wynagrodzenia w przypadku zlecania wykonania robót zamiennych lub robót dodatkowych;
7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zastosowania robót zaniechanych;
8) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wska¼nik cen produkcji budowlano-monta¿owej robót budowlanych specjalistycznych og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za ostatni miesi±c poprzedzaj±cy wniosek o waloryzacjê wzro¶nie lub spadnie o co najmniej 5 % w stosunku do wysoko¶ci tego wska¼nika w miesi±cu zawarcia Umowy, a je¿eli zawarcie Umowy nast±pi³o po 180 dniach od up³ywu terminu sk³adania ofert, w stosunku do wysoko¶ci wska¼nika w miesi±cu sk³adania ofert.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swietochlowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê dodatkow±, która zawiera nowe propozycje w zakresie tre¶ci oferty, podlegaj±ce ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiaj±cego w Zaproszeniu do negocjacjiSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „ustaw± OSR” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie okre¶lonej powy¿ej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz
etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- "Zakup paliwa do samochodów s³u¿bowych Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o."
- Organizowanie i ¶wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania, z wy³±czeniem specjalistycznych us³ug opiekuñczych oraz specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawa paliw p³ynnych
- Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz mienia Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniê¿nie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniê¿nie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.