eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlnia-LetniskoBudowa budynku szatniowo - biurowego na potrzeby Gminnego Klubu Sportowego "Jodła" Jedlnia - Letnisko



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku szatniowo - biurowego na potrzeby Gminnego Klubu Sportowego "Jodła" Jedlnia - Letnisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlnia-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 43

1.5.2.) Miejscowość: Jedlnia-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-630

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 384 84 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c498b4f5-611a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku szatniowo - biurowego na potrzeby Gminnego Klubu Sportowego "Jodła" Jedlnia - Letnisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c498b4f5-611a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029134/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa budynku szatniowo - biurowego Gminnego Klubu Sportowego "Jodła" Jedlnia - Letnisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie finansowane jest w ramach programu Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej „Sportowa Polska” dofinansowanego z budżetu Ministerstwa Sportu i Turystyki.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423362

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZPŚZ.271.1.23.2023.TSO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3572023,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku szatniowo – biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Kolonka gmina Jedlnia-Letnisko, na terenie części działki nr 269. Rodzaj obiektu budowlanego: budynek usługowy, szatniowo – biurowy, służący potrzebom Gminnego Klubu Sportowego „Jodła” w miejscowości Kolonka. Kategoria obiektu budowlanego XV, XVI. Budynek szatniowo-biurowy zgodnie z wytycznymi Inwestora łączy dwie funkcje, szatni, umywalni i innych niezbędnych pomieszczeń socjalnych dla sportowców oraz części biurowej, przeznaczonej dla obsługi klubu sportowego. Przedmiotowy obiekt zaprojektowano jako budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych, bez podpiwniczeń, w konstrukcji tradycyjnej murowej.

W parterze budynku przewidziano główne wejście, zlokalizowane na osi boiska piłkarskiego, wiatrołap, komunikację, szatnie i umywalnie dla drużyny gospodarzy i gości, szatnie i umywalnie sędziów, pomieszczenia odnowy biologicznej, łazienkę ogólnodostępną, także dla osób niepełnosprawnych oraz niezbędne pomieszczenia obsługi trenerskiej, pomieszczenia gospodarcze, techniczne a także kotłownię olejową i magazyn oleju opałowego, pomieszczenie porządkowe. Na piętrze zlokalizowano komunikację, pomieszczenie prezesa klubu, salę spotkań i narad na około 22 osoby (nie przewiduje się możliwości przebywania powyżej 50 osób w sali), pomieszczenia wc mężczyzn oraz wc kobiet (przeznaczone także dla osób niepełnosprawnych) oraz pomieszczenie zapleczowe i techniczne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ - dokumentacja techniczna.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także:

- doprowadzenie terenu w miejscach prowadzenia robót do stanu pierwotnego /nawierzchnie dróg utwardzonych i nieutwardzonych, tereny działek, zadrzewienia itp./,
- obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej 4 egzemplarze + nośnik elektronicznym np. CD,
- projekt organizacji ruchu na czas trwania budowy, który podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez właściwy organ, odtworzenie dróg i ogrodzeń - jeśli wystąpią w tym etapie,
- uzyskanie decyzji na zajęcie pasów drogowych i poniesienie kosztów z tego tytułu,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od PINB.
- oraz wszystkie elementy wymienione w dowolnej części dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej Specyfikacji, a mających wpływ na cenę przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4222221,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4848151,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4222221,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHIBUD Małgorzata Pluta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482165542

7.3.3) Ulica: Gazowa 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4222221,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwoty brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.