Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440063
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@esolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: esolina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93543b1e-547f-433e-8d5b-6e920fcceeab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93543b1e-547f-433e-8d5b-6e920fcceeab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043299/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa dostępności Urzędu Gminy Solina, Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz Przedszkola Publicznego w Bukowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest współfinansowana z Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2334641,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część Nr 1: Przebudowa budynku Urzędu Gminy Solina z/s w Polańczyku w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.Zadanie obejmuje usunięcie istniejących w budynku barier architektonicznych z uwzględnieniem przeszkód technicznych, które uniemożliwiają jego dostosowanie.
W ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- przebudowa budynku związana z dobudową windy zewnętrznej z dostosowanym podjazdem,
- wymianą drzwi zewnętrznych (parter niski i parter) i wewnętrznych w budynku zapewniających normatywną szerokość,
- budowa 4 WC dla osób niepełnosprawnych,
- przebudowa ciągów komunikacyjnych (schody i korytarze) w zakresie antypoślizgowych okładzin w kontrastowych kolorach, oznaczenia i doświetlenia ciągów komunikacyjnych, a także dostosowania korytarzy do poziomu windy i klatki schodowej z montażem barierek ochronnych i pochwytów,
- zakup wyposażenia w tym przenośnej pętli indukcyjnej wielkopowierzchniowej, która obsłuży zarówno sekretariat UG oraz salę konferencyjną,
- przebudowa instalacji elektrycznej,
- przebudowa instalacji hydrantowej,
Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie, dlatego Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego oraz ograniczyć do minimum wszelkie uciążliwości dla petentów Urzędu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45313100-5 - Instalowanie wind
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 1994545,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część Nr 2: Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi oraz budynku Przedszkola Publicznego w Bukowcu w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych.Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Ośrodka Zdrowia w Wołkowyi w celu udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych, w ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- przebudowa istniejącej pochylni zewnętrznej,
- poprawa nawierzchni pochylni (kostka bezfazowa),
- dostosowanie szerokości oraz spadku istniejących ciągów pieszych (nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej) wraz ze schodami terenowymi przy budynku z zamontowaniem balustrady i poręczy,
- oznaczenie fakturowe na schodach; wybudowane miejsce odpoczynku przy ciągu pieszym oraz wybudowane miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych (z oznaczeniem poziomym i pionowym stanowiska o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej),
Ponadto zaplanowano wykonanie prac związanych z częściowym ogrodzeniem, furtką i bramą.
Zmiana zagospodarowania terenu i strefy wejścia do budynku Przedszkola Publicznego w Bukowcu w celu
udostępnienia dla osób z niepełnosprawnościami i osób starszych, w ramach zadania zostaną wykonane m.in.:
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych,
- poprawę nawierzchni ciągu pieszego oraz schodów terenowych w ciągu pieszym oraz nawierzchni utwardzeń przy budynku (schody będą wyposażone w balustrady, a poręcze schodów zostaną zamocowane na dwóch wysokościach. Stopnie schodów zewnętrznych będą wykonane z materiałów antypoślizgowych i niepowodujących zjawiska olśnienia. Na schodach zostanie wykonane oznaczenie fakturowe),
- wykonanie miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych (z oznaczeniem poziomym i pionowym stanowiska o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej).
Roboty budowlane, będą wykonywane w budynkach czynnych, przy ruchu ciągłym, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z Zarządcami obiektów. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania jednostek organizacyjnych Zamawiającego i zapewnione było całkowite bezpieczeństwo każdej osobie przebywającej na terenie jednostki organizacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 3 do SWZ - Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 340096,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2488534,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488534,98 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443950,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443950,15 PLN
INNE PRZETARGI POLAŃCZYK
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Werlas - etap I
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w m-ci Polańczyk
więcej: przetargi POLAŃCZYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.