Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00408106/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYTWARZANIE I DOSTARCZANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH, ODBIÓR WYCOFANYCH Z OBROTU TABLIC REJESTRACYJNYCH I ICH ZŁOMOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6809041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYTWARZANIE I DOSTARCZANIE TABLIC REJESTRACYJNYCH, ODBIÓR WYCOFANYCH Z OBROTU TABLIC REJESTRACYJNYCH I ICH ZŁOMOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ce302f-5439-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023733/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wytwarzanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Urzędu Miejskiego w Przemyślu oraz odbiór wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408106/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Urzędu Miasta Przemyśla oraz odbiór wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych i ich złomowanie.
2. Oferowane tablice rejestracyjne muszą być zgodne z:
1) wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2022 r. poz.1847);
2) ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 988 z późn. zm.);
3) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1885).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180903,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200563,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180903,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TABLITEK Bogumił Sobota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690126175
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180903,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wyk. dok. proj.-koszt. dla zad. inwestyc. pn. ,,Reorganiz. wraz z modern. Stacji Dializ, Serologii oraz Oddziału: Nefrologii, Otolaryngologii i Okulistyki w Woj. Szpit. im. Św. Ojca Pio w P-ślu.
- Dostawy nabiału.
- "Budowa Domu Ludowego w Ujkowicach"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. "Przebudowa, modernizacja i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Przemyśl" cz.1
- Zakup ambulansu medycznego
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Utworzenie szlaku rowerowego Sportowa Gmina Zalesie I
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.