eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowaUtworzenie Centrum Integracji Społecznej w Potoczku w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Centrum Integracji Społecznej w Potoczku w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jerzmanowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Centrum Integracji Społecznej w Potoczku w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e5388c-9a34-48b6-8f49-b4d0c86ecd8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061659/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utworzenie Centrum Integracji Społecznej w Potoczku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR-I.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWiOR na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno- Użytkowego, oraz wykonanie robót budowlanych z niej wynikających. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Głogowie.
Głównym celem inwestycji jest adaptacja istniejących zabudowań poprzez ich przebudowę na świetlicę wiejską z pełnym i nowoczesnym zapleczem kuchennym, sanitarnym, dodatkową salką mniejszą i z zapleczem gospodarczym. Na działce planowana jest również budowa miejsca utwardzonego na scenę mobilną, wiaty rekreacyjnej, parku linowego, nowoczesnego placu zabaw oraz lokalizacja niezbędnej małej architektury towarzyszącej zagospodarowaniu terenu. Dodatkowo planuje się budowę parkingu, oświetlenia oraz uporządkowanie terenu w celu dostosowania do zamierzenia inwestycyjnego.
Sala wiejska usytuowana jest na działce nr 518/2 o powierzchni 37 000,0 m2. Lewą stronę istniejącego budynku należy rozebrać. W prawej części budynku, w której znajdują się obecnie dwie salki i zaplecze higieniczno-sanitarne dokonuje się niewielkich zmian wewnątrz, które zostały naniesione na rysunkach. W miejscu rozbieranego budynku powstanie nowy obiekt na wzór starego, który będzie przyległy do części starej. Nowy obiekt będzie jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy ok. 444,17 m2, przykryty dachem dwuspadowym stromym o kącie nachylenia 45 stopni, pokryty dachówką ceramiczną. W istniejącej części budynku będą się znajdować dwie sale, małe zaplecze kuchenne oraz toalety. W środkowej części budynku będzie duża sala na około 100 osób. Natomiast w części lewej (nowej) będzie zaplecze higieniczno-sanitarne, kuchenne , magazynowe, kotłownia oraz pomieszczenie techniczne na poddaszu.
W południowej części działki znajduje się już wigwam. W jego pobliżu zaprojektowano plac zabaw i park linowy dla dzieci i młodzieży, wiatę rekreacyjną na 50 osób, ścieżki oraz małą architekturę (ławki i kosze na śmieci). Zaprojektowano też miejsce utwardzone na scenę mobilna. W miejscu, którym ma powstać należy rozebrać istniejące budynki gospodarcze. Wokół nowej części budynku należy wykonać chodnik i połączyć go z istniejącym. Zaprojektowano również nowy parking przed salą na ok. 78 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. Wszelkie sieci kolidujące z budynkiem należy przełożyć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8582727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8582727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MProjekt Plus sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972323107

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane - firma PB KONTRAKT sp. z o.o., ul. Mórkowska 38, 67-115 Wilkowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8582727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.