eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRemont elewacji budynku nr 1 oraz malowanie elewacji budynku nr 33 na terenie Komendy BiOSG w Przemyślu.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku nr 1 oraz malowanie elewacji budynku nr 33 na terenie Komendy BiOSG w Przemyślu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowanie?postepowanie=68883843

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku nr 1 oraz malowanie elewacji budynku nr 33 na terenie Komendy BiOSG w Przemyślu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-732c20e6-297c-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00240312/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont elewacji budynku nr 1 oraz malowanie elewacji budynku nr 33 na terenie Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w m. Przemyślw Komendzie Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/SBiON/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 837987,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku nr 1 na terenie Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w m. Przemyśl. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 10 do SWZ, tj. w opisie przedmiotu zamówienia, na który składa się ogólny zakres prac, rzut budynku, przekrój budynku wraz z przedmiarem robót oraz dokumentacja zdjęciowa. Zakres prac obejmuje m.in.: oczyszczenie elewacji i kominów ze wszelkich zanieczyszczeń i zabrudzeń, w tym usunięcie złuszczonego i spękanego tynku, zagruntowanie elewacji i kominów, przygotowanie podłoża do wykonania warstwy kleju do siatki do styropianu (w miejscu ubytków fragmentów tynku), wykonanie warstwy siatki do styropianu wraz z warstwa kleju (w miejscu ubytków fragmentów tynku), wykonanie nowej warstwy zewnętrznej tynku cienkowarstwowego silikatowego na ścianach oraz na ościeżach i gzymsach, malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową, montaż śniegołapów dachowych na części dachu, remont balkonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 361176,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest malowanie elewacji budynku nr 33 na terenie Komendy BiOSG w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 11 do SWZ, tj. w opisie przedmiotu zamówienia, na który składa się ogólny zakres prac, rzut budynku wraz z przedmiarem robót oraz dokumentacja zdjęciowa. Zakres prac dotyczy północnej oraz zachodniej strony budynku i obejmuje m.in.: oczyszczenie elewacji ze wszelkich zanieczyszczeń i zabrudzeń, zagruntowanie elewacji, malowanie tynków zewnętrznych elewacji farbą akrylową. UWAGA: prace określone powyżej nie obejmują pasa środkowego z napisem na stronie północnej budynku oraz wnęk z muralem na stronie zachodniej budynku; oczyszczenie okien piwnic ze śladów rdzy z krat okiennych oraz dwukrotne malowanie farbami ochronnymi krat okiennych, oczyszczenie śladów rdzy z elementów konstrukcyjnych daszków nad zjazdami do piwnicy (strona zachodnia budynku) i dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi elementów konstrukcyjnych daszków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 476810,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243330,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243330,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243330,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951312151

7.3.3) Ulica: Rakoczego 8

7.3.4) Miejscowość: PRZEMYŚL

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243330,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359437,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529097,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359437,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Gościński Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951312151

7.3.3) Ulica: Rakoczego 8

7.3.4) Miejscowość: PRZEMYŚL

7.3.5) Kod pocztowy: 37-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359437,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- w zakresie części I zamówienia do 100 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
- w zakresie części II zamówienia do 100 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że zamówienie podstawowe (gwarantowane) zostanie zrealizowane w terminie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
2. W zakresie części II zamówienia wartość umowy, która wynosi: 359 437,17 zł brutto zawiera część gwarantowaną oraz część opcjonalną.
Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej obejmuje:
a. wartość wynagrodzenia za „Przedmiot umowy” w zakresie zamówienia podstawowego (gwarantowanego): 151 047,06 zł brutto,
b. wartość wynagrodzenia za „Przedmiot umowy” w zakresie opcjonalnym (Prawo opcji) w przypadku skorzystania przez „Zamawiającego” z Prawa opcji: 208 390,11 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.