eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek



Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-18e9eb29-77f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00472190

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00012694/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu platformy zakupowej:
www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±”.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII SWZ oraz w
Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z
Platformy.
4. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
5. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ; 7Z.
7. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
8. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
9. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
10. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
11. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
12. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
13. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ
naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
14. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej
zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z
zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za
po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z op sem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
15. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, tel. 54 230 53 55
reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek, ul. Królewiecka 7,87-
800 W³oc³awek; pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w celu zwi±zanym z niniejszego
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji –
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek”, zawartej
umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o roboty budowlane, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku
prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(Dz. U. z 2021 r, poz. 305 ze zm.) oraz innych przepisów prawa. Bêdziemy przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych:
dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub
stanowiska.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub
przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe, jako podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie ma zamiaru przekazywaæ Pani/Pana danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji
miêdzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie
przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr 190525 SYKU£A – DOBRA WOLA d³.558m od km 0+006
do 0+564 w m. GRÓBCE GMINA W£OC£AWEK (Dz. nr 82 obrêb GRÓBCE, Dz. nr 70, 92 obrêb MARKOWO) – zakres zamówienia w tej Czê¶ci obejmuje:
 wykonanie robót przygotowawczych – dociêcie krawêdzi bitumicznej, rozbiórka przepustów betonowych pod zjazdami w ilo¶ci 45m, wywóz gruzu z rozbiórki wraz z zagospodarowaniem gruzu,
 wycinka krzewów wraz z karczowaniem i wywozem ga³êzi,
 odwodnienie - polegaj±ce na wykopie i rozbiórce starych , zniszczonych przepustów wraz z wywozem gruzu, monta¿ nowych rur PP o ¶rednicy 40cm w ilo¶ci 68 m wraz ze ¶ciankami czo³owymi prefabrykowanymi z skrzyd³ami w ilo¶ci 16 szt., umocnienie wlotów i wylotów brukiem 10,4m2, oczyszczenie rowów z namu³u i wyprofilowanie dna i skarp w ilo¶ci 314,4m 3,
 roboty ziemne – usuniêcie ziemi urodzajnej wraz z darni± z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 111,6m 3, wykonanie koryta g³êb. 30cm pod potrzeby wykonania zjazdów bitumicznych w ilo¶ci 170,5m 2 wraz z za³adunkiem i wywozem 23,1m 3 po mechanicznym uformowaniu poboczy w ilo¶ci 27,9m 3,
 wykonanie jezdni: oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± istniej±cej nawierzchni bitumicznej, u³o¿enie w-wy profilowej w ilo¶ci 75kg/m2 – 211,8t , u³o¿enie geosiatki o wytrzyma³. powy¿ej 80kN/m 2 na pow.2823,5m 2 (pe³n± szeroko¶ci± 5,0m). U³o¿enie w-wy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC11W50/70 grub. 4cm na pow. 2823,5m 2,
 u³o¿enie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC8S50/70 grub. 3cm na pow. 2790,0m 2,
 wykonanie zjazdów na pola z betonu asfaltowego - w-wa wi±¿±ca 4cm i ¶cieralna 3cm o pow. 160,0m 2, na podbudowie t³uczniowej grub. 20cm u³o¿onej dwuwarstwowo o pow. 170,5m 2
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z t³ucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 20cm na pow. 558 m 2,
 plantowanie terenu pow. 558,0m2,0m 2,
 ustawienie znaków typ S szt. 1,
 inwentaryzacja geodezyjna.
W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, okre¶lone zosta³y
w dokumentacji projektowej – Za³±cznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci).
Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia (w ka¿dej z czê¶ci):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, w tym materia³y, urz±dzenia i inne elementy, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów równowa¿nych) i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do rozwi±zañ (np. materia³u, urz±dzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, w ka¿dej z Czê¶ci: tj. nawierzchni jezdni (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), podbudowy (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 pkt)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku
z realizacj± przedmiotu zamówienia;

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40% (40,00 pkt)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”
na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê
w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 48 miesiêcy, ale krótszego
ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;

UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr 190503 JÓZEFOWO-MURSK- £ADNE d³. 995m w m. £ADNE GMINA W£OC£AWEK (Dzia³ki nr 59 obrêb £adne, nr 1 obrêb Mursk) oraz przebudowa drogi Mostki - £adne – zakres zamówienia w tej Czê¶ci obejmuje:
dla przebudowy drogi gminnej nr 190503C Józefowo – Mursk – £adne d³. 995m w m. £adne:
 wykonanie robót przygotowawczych – dociêcie krawêdzi bitumicznej, rozebranie fragmentów zdegradowanej konstrukcji o pow. 60m 2, wywóz gruzu z rozbiórki wraz z zagospodarowaniem gruzu , prze³o¿enie kostki na wykonanych zjazdach w ilo¶ci 27m 2,
 odwodnienie- polegaj±ce na wykopie wraz z wywozem urobku , monta¿ nowych rur PP o ¶rednicy 40cm w ilo¶ci 8 m wraz ze ¶ciankami czo³owymi prefabrykowanymi z skrzyd³ami w ilo¶ci 2 szt., umocnienie wlotów i wylotów brukiem 1,4m2, oczyszczenie rowów z namu³u i wyprofilowanie dna i skarp w ilo¶ci 8m3,
 roboty ziemne – usuniêcie ziemi urodzajnej wraz z darni± z poboczy wraz z wywiezieniem
i zagospodarowaniem 149,3m3, wykonanie koryta g³êb. 30cm pod potrzeby wykonania poszerzeñ jezdni, prze³omów, zjazdów bitumicznych w ilo¶ci 1795,1m 2 wraz z za³adunkiem i wywozem 488,7m 3
po mechanicznym uformowaniu poboczy w ilo¶ci 49,8m 3,
 wykonanie podbudowy o pow. 1795,1m2 na poszerzeniu jezdni wraz z poboczami, prze³omach
i zjazdach z mieszanki ¿wirowo-t³uczniowej grub. 22cm na w-wie odcinaj±cej z piasku grub. 6 cm,
 wykonanie jezdni : oczyszczenie i skropienie emulsj± asfaltow± istniej±cej nawierzchni bitumicznej, u³o¿enie w-wy profilowej w ilo¶ci 75kg/m 2 na poszerzeniach i prze³omach – 41,8t , u³o¿enie geosiatki SMP o wytrzyma³. powy¿ej 80kN/m 2 na pow. 2090m 2 ( obustronnie na krawêdziach i na dylatacjach poprzecznych). U³o¿ênie w-wy profilowej w ilo¶ci 100kg/m 2 na ca³ej pow. poszerzonej jezdni o szer. 4,1m na pow. 4079,5m 2 w ilo¶ci 408t, u³o¿enie na zjazdach w-wy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC11W50/70 grub. 4cm na pow. 235,6m 2 , u³o¿enie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 grub. 4cm na jezdni szer. 4,0m i zjazdach o ³±cznej pow. 4211,0m 2,
 wykonanie utwardzonych poboczy szer. 0,5m z t³ucznia twardego 0/31,5 pochodzenia magmowego grub. 8 cm na wykonanej podbudowie o pow. 995m 2,
 plantowanie terenu pow. 558,0m2,0m 2,
 ustawienie znaków typ M szt. 2 ( B-33( 40km/h),
 inwentaryzacja geodezyjna.

dla przebudowy drogi Mostki – £adne:
a) dla drogi gminnej w m. Mursk:
 na prze³omach ( po korytowaniu) u³o¿enie nowej konstrukcji wraz ze wzmocnieniem pod³o¿a na rozebranych prze³omach typu ciê¿kiego na szer. 1,5 m o pow. 434,0m2 na odcinkach wg zestawienia w Projekcie architektoniczno- budowlanym,
 na jezdni u³o¿enie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy profilowej w ilo¶ci 150 kg/m 2,
 na zjazdach indywidualnych do posesji i pól u³o¿enie warstwy ¶cieralnej i wi±¿±cej z betonu asfaltowego grub. po 4cm z poszerzeniem istniej±cych zjazdów z 4m do 5,0m,
 na zje¼dzie publicznym w km 0+039 str. P u³o¿enie warstwy ¶cieralnej i wi±¿±cej z betonu asfaltowego grub. po 4cm na podbudowie t³uczniowej o szer. 4,0m,
 wykonanie poboczy z mieszanki t³uczniowej 0/31,5 z kruszywa twardego pochodzenia magmowego grub. 20cm;

b) dla drogi gminnej w m. £adne:
 na jezdni u³o¿enie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm i warstwy profilowej w ilo¶ci 125 kg/m 2, na spêkaniach pod³u¿nych poprzecznych u³o¿yæ geosiatkê szer. 1,0m,
 wykonanie poszerzenia jezdni poprzez wykonanie nowej podbudowy pod jezdni± i poboczach z mieszanki t³uczniowej 0/31,5mm grub. 22cm wykonanej dwuwarstwowo na warstwie odcinaj±cej z piasku,
 wykonanie nowej podbudowy 10,0*1,0 m z t³ucznia grub. 22cm i usuniêciu korzeni,
 na zje¼dzie gospodarczym do dwóch posesji wykonanie warstwy ¶cieralnej i wi±¿±cej z betonu asfaltowego grub. po 4cm na podbudowie t³uczniowej grub. szer. 20m i d³. 0,45m,
 wykonanie poboczy z mieszanki t³uczniowej twardej 0/31,5 z kruszywa, pochodzenia magmowego grub. 8cm.
W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, okre¶lone zosta³y
w dokumentacji projektowej – Za³±cznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci).
Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia (w ka¿dej z czê¶ci):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, w tym materia³y, urz±dzenia i inne elementy, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów równowa¿nych) i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do rozwi±zañ (np. materia³u, urz±dzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, w ka¿dej z Czê¶ci: tj. nawierzchni jezdni (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), podbudowy (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 pkt)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku
z realizacj± przedmiotu zamówienia;

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40% (40,00 pkt)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”
na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê
w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 48 miesiêcy, ale krótszego
ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;

UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - ul. DIAMENTOWEJ na odc. od ul. AGATOWEJ do ul. SZMARAGDOWEJ od km 0+259 do +343,7 i ul. SZMARAGDOWEJ od ul. DIAMENTOWEJ (str. prawa) od km 0+008 do 0+121 w m. NOWA WIE¦ GMINA W£OC£AWEK (Dzia³ki nr 88, 93 obrêb Nowa Wie¶) – zakres zamówienia w tej Czê¶ci obejmuje:
 roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, rozbiórka istniej±cych zjazdów z kostki betonowej
na podbudowie betonowej. Przekazanie kostki na paletach w³a¶cicielom posesji. Rozbiórka krawê¿ników na ³awie betonowej z wywozem gruzu. Rozebranie t³uczniowej podbudowy
w ul. Szmaragdowej w tym 50% do wykorzystania na miejscu. Pozosta³± czê¶æ wywie¶æ poza plac budowy wraz z zagospodarowaniem,
 roboty ziemne – wykopy pod potrzeby jezdni ul. Szmaragdowej w ilo¶ci 97,1m 3, wykonanie koryta g³êb.15cm pod potrzeby poboczy 90,4m 2, zjazdów g³êb.40cm pod potrzeby zjazdów 115,2m 2, chodników g³êb. 20cm w ilo¶ci 204,8m 2, przeg³êbienie koryta 30cm pod potrzeby progu zwalniaj±cego
o pow. 6,8m 2 wraz z wywozem urobku poza teren budowy,
 ustawienie oporników 12*25cm d³.232,8m., Remont na skrzy¿owaniu krawê¿nika 15*30cm w ilo¶ci 5m na ³awie betonowej z oporem o F=0,06m2 z betonu C12/15,
 wykonanie jezdni ul. Szmaragdowej z kostki grub. 8cm na pow. 384,2m 2 w tym z kostki szarej 293,8m 2 z pasami obustronnymi z kostki czerwonej szer. 0,4m o pow. 90,4m 2 na podbudowie t³uczniowej u³o¿onej dwuwarstwowo grub. ³±cznej 20cm na pow. 384,2m 2,
 Wykonanie zjazdów z kostki betonowej grafitowej grub. 8cm na podbudowie betonowej grub. 15cm
z betonu C8/10 o ³±cznej pow. 115,2 m 2 w tym na podbudowie betonowej 47,7m 2 na zjazdach
na ul. Diamentowej i t³uczniowej 67,5m 2 na zjazdach na ul. Szmaragdowej,
 wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 6cm o pow 204,8m 2 w tym z kostki szarej w ilo¶ci 148,3m 2 i w kolorze czerwonym pow. 56,5m 2 ( pas szer. 0,4m ) wraz z ustawieniem w obrze¿y 8*30cm na ³awie betonowej o F=0,04m 2 w ilo¶ci 165,4m,
 wykonanie 1 progu zwalniaj±cego szer. 1,5m z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym
na podbudowie betonowej o pow. 6,8m 2,
 wykonanie utwardzonych poboczy t³uczniowych 0/31,5mm szer. 0,4m grub. 15cm o pow. 90,4m 2,
 oznakowanie pionowe U-9a i U-9b po 1 szt. przed zani¿eniem w chodniku w km 0+294 oraz przestawienie 3 znaków pionowych typ M,
 roboty wykoñczeniowe,
 regulacja wysoko¶ciowa mediów,
 wykonanie trawników na pow. 170,4m 2
 inwentaryzacja powykonawcza.

W trakcie robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na media umieszczone w pasie drogowym.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, okre¶lone zosta³y w dokumentacji projektowej – Za³±cznik nr 8 do SWZ (odpowiednio dla ka¿dej z Czê¶ci).
Informacja o obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonywania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia (w ka¿dej z czê¶ci):
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwi±zania równowa¿ne, w tym materia³y, urz±dzenia i inne elementy, zobowi±zany jest wykonaæ i za³±czyæ do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych (np. materia³ów, urz±dzeñ oraz innych elementów równowa¿nych) i wykazaæ ich równowa¿no¶æ w stosunku do rozwi±zañ (np. materia³u, urz±dzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, w ka¿dej z Czê¶ci: tj. nawierzchni jezdni (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), podbudowy (czynno¶ci szczegó³owe okre¶lone w przedmiarze robót), z wy³±czeniem czynno¶ci wykonywanych przez osoby wykonuj±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarz±dzanie budow±, obs³uga budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacj± robót budowlanych, oraz z wy³±czeniem czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± budowy, takich jak: obs³uga geodezyjna, obs³uga administracyjna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % (maksymalna liczba punktów – 60,00);
2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga kryterium 40% (maksymalna liczba punktów – 40,00).
2. Maksymalna liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + GR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
GR – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”;
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) - waga 60% (maksymalnie mo¿na uzyskaæ 60,00 pkt)
cena najni¿sza brutto*
C =------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym;
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku
z realizacj± przedmiotu zamówienia;

2) Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia (GR) - waga 40% (40,00 pkt)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za „okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia”
na podstawie okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcê
w formularzu ofertowym, w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielenie minimalnego 48 miesiêcznego (lub d³u¿szego ni¿ 48 miesiêcy, ale krótszego
ni¿ 72 miesi±ce) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji i rêkojmi za wady – 0 pkt;
b) za udzielenie 72 miesiêcznego (lub d³u¿szego) okresu odpowiedzialno¶ci z tytu³u gwarancji
i rêkojmi za wady – 40,00 pkt;

UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 48 miesiêcy.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia gwarancji rêkojmi dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 48 miesiêcy, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 72 miesi±ce nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 72 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy stawia szczegó³owy warunek w tym zakresie w ten sposób, ¿e wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli:
a) skieruje do wykonania zamówienia minimum (dla ka¿dej z Czê¶ci):
jedn± osobê – kierownika budowy, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z uwzglêdnieniem uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w bran¿y drogowej na stanowisku kierownika budowy / kierownika robót bran¿y drogowej.

Zamawiaj±cy wymaga ponadto, aby osoby sprawuj±ce opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie musz± tak¿e w okresie realizacji zamówienia nale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadali ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie wykonywanych funkcji/specjalno¶ci.

Osoby wymienione powy¿ej powinny posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o u³atwieniu dostêpu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 768 ze zm.) albo odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, w zakresie, którego w³a¶ciwy organ wydaje decyzjê w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust 1 w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - wed³ug wzoru z za³±cznika nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami drogowymi – za³±cznik nr 6 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy,
2) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia – art. 58-60 ustawy Pzp. W takim przypadku:
1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 1.1. ppkt. 4 lit. a SWZ spe³ni± ten warunek wy³±cznie, je¿eli jeden z wykonawców lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby spe³ni warunek samodzielnie. Nie sumuje siê do¶wiadczenia zawodowego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy (w ka¿dej z czê¶ci) przeka¿e na realizacjê Przedmiotu zamówienia Wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 5 % warto¶ci Wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1, w kwocie nie wiêkszej ni¿ 35.000,00 z³.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia;
3) w zakresie zmiany wykonawcy ;
4) w zakresie zmiany osób pe³ni±cych funkcjê kierownika budowy / kierowników robót (zg³oszonych przez Wykonawcê).
Zakres zmian wskazanych powy¿ej nastêpuje na podstawie pisemnego aneksu zgodnie z PPU (Za³±cznik nr 7 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy W³oc³awek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.