eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA KORYTARZACH W BUDYNKU NR 3 (DOM ASYSTENTA)



Og³oszenie z dnia 2024-08-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA KORYTARZACH W BUDYNKU NR 3 (DOM ASYSTENTA)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@WAT.EDU.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA KORYTARZACH W BUDYNKU NR 3 (DOM ASYSTENTA)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fe4d1a2-40d5-4f0f-ac2f-4b05f0d57445

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00472212

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00268956/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.26 Modernizacja o¶wietlenia na korytarzach w budynku nr 3 (Dom Asystenta) (zad. nr I26)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/168233/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/168233/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski, dokumenty, o¶wiadczenia, zawiadomienia oraz informacje udostêpniane i
przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu wniosków, dokumentów, o¶wiadczeñ,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób, ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanej w SWZ.
3. Zainteresowany z³o¿eniem oferty Wykonawca winien zapoznaæ siê z aktualn± Instrukcj± dla Wykonawców dostêpn± na Platformie
w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.
4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
1) rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;
2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej
szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny Platformy ezamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze;
3) nale¿y zainstalowaæ dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci
podpisu elektronicznego w Platformie ezamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y
prze³adowaæ bie¿±c± stronê;
4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci nale¿y pod³±czyæ czytnik z kart± kryptograficzn± do
komputera.
6. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajduj± siê na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
7. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.
9. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zki informacyjne wykonawcy wynikaj±ce z RODO.
1) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca
bezpo¶rednio pozyska³ (bêd± to w szczególno¶ci osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty
udostêpniaj±ce zasoby, pe³nomocnicy, cz³onkowie organów zarz±dzaj±cych). Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO
nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13
ust. 4 RODO),
2) Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których
dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o
których mowa w art. 14 ust. 5 RODO,
3) w celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê
do z³o¿enia o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Obowi±zek informacyjny zostanie spe³niony poprzez akceptacjê w formularzu ofertowym o¶wiadczenia RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce RODO, znajduj± siê w Rozdziale XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 132/DIB/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia na korytarzach w budynku nr 3 (Dom Asystenta).
Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±cznikach do SWZ: za³±cznik nr 6 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, za³±cznik nr 4 – Projekt umowy, za³±cznik nr 8 – Rzuty, schematy oraz pomocniczo przedmiary robót – za³±cznik nr 7 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga podmiotowego ¶rodka dowodowego w tym zakresie.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku je¿eli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: wykona³ 1 zadanie polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto, którego jednym z zakresów by³o wykonanie i/lub modernizacja o¶wietlenia oraz za³±czy dowody okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadanie zosta³o wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u
w postêpowaniu przedstawi dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ z³oty polski, zamawiaj±cy przeliczy je na z³oty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany og³oszony przez Narodowy Bank Polski bie¿±cy kurs ¶redni wyznaczony na dzieñ zakoñczenia realizacji zamówienia potwierdzaj±cego posiadanie stosownego do¶wiadczenia.
b) bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia oraz o¶wiadczenia z których wynikaæ bêdzie, ze Wykonawca dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej:
 kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej oraz z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia
oraz
 kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz
robót budowlanych wykonanych
w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
warto¶ci,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych, czy te
roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w
stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi wraz
z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez
nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nastêpuj±ce dokumenty:
1) Formularz ofertowy – systemowy;
2) O¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) O¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ
4) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ;
6) Pe³nomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±;
7) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca przed up³ywem terminu sk³adania ofert jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
3. W zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy, wadium mo¿e byæ wniesione:
1) w pieni±dzu, przelewem na konto Zamawiaj±cego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wadium do postêpowania na modernizacjê o¶wietlenia na korytarzach w budynku nr 3 (Dom Asystenta)nr sprawy 132/DIB/2024”
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecno¶æ wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiaj±cego w wy¿ej wymienionym terminie, czyli dat± wp³aty wadium jest data wp³ywu na konto, a nie data z³o¿enia przelewu.
2) wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w sekcji „Przygotowanie oferty”, nastêpnie podsekcji „Dokumenty do oferty”, poprzez wybranie polecenia „Przeci±gnij tutaj lub Wybierz plik
z dysku” – orygina³u dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia tj. wystawcê dokumentu,
w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml).
Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie, ni¿ pieni±dzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT).
3) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/porêczenia powinien zawieraæ klauzulê
o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert. Spory pomiêdzy WAT
a wystawc± gwarancji/porêczenia wynikaj±ce z udzielonej gwarancji/porêczenia rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby WAT.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku
Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo musi jednoznacznie wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, musi w swej tre¶ci
zawieraæ wskazanie niniejszego postêpowania.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pe³nomocnictwo: po¶wiadczon± za
zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy spó³ki cywilnej lub uchwa³ê.
Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy reguluj±cej
wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty do³±czaj±
o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 3, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Je¿eli oferta Wykonawców o których mowa w ust. 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacjach okre¶lonych w § 3 ust 13 oraz w § 17 Projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wat.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje wizjê lokaln±. Termin okre¶lono w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.