eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania



Og³oszenie z dnia 2023-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Opakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ARCHIWUM AKT NOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001028

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: HANKIEWICZA 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-103

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 58 93 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aan.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.aan.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Archiwistyka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opakowania ochronne na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00472248

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy pzp, sporz±dza siê w postaci elektronicznej przekazuje przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Do podpisu konieczne jest posiadanie jednego z typów podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Adres strony internetowej do sk³adania ofert, podmiotowych ¶rodków dowodowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i innych dokumentów: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
•Wykonawca musi mieæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Nale¿y zapoznaæ siê z Regulaminem Platformy. Zawiera on minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia. Mo¿na korzystaæ z zak³adki „centrum pomocy”.
• W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
• Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. • Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
• Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
• W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
• Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
• Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
•Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
• Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
• W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@aan.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)
• Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
• Pozosta³e wymagania w zakresie komunikacji zosta³y wskazane w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiaj±cego dotycz±ca ochrony osobowych, sk³adana wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiaj±cy pozyska od Wykonawcy, a w szczególno¶ci: -wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, -wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, -pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, -cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, z³o¿ona zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: Administratorem danych osobowych jest Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Kazimierza Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Przemys³aw Dañczak, kontakt mo¿na uzyskaæ pod adresem: iod@aan.gov.pl;
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598, 2054 i 2269 ), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz w odpowiednim zakresie - okres rêkojmi i gwarancji a tak¿e okres czasu do chwili przedawnienia roszczeñ zwi±zanych z realizacj± umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
======
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W odniesieniu do danych osobowych przekazywanych Zamawiaj±cemu a nie dotycz±cych bezpo¶rednio Wykonawcy (np. danych osobowych jego pracowników, reprezentantów, wspó³pracowników, podwykonawców, osób, którymi pos³uguje siê przy realizacji zamówienia, osób, które udostêpniaj± mu zasoby na potrzeby udzia³u w postêpowaniu itp.) Wykonawca zobowi±zany jest do dope³nienia obowi±zków informacyjnych, o których mowa w art. 13 lub 14 RODO, w tym do przekazania im informacji odno¶nie administrowania ich danymi przez Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 26.444.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± opakowañ ochronnych na materia³y archiwalne wieczystego przechowywania, w tym:
1.TECZKI ARCHIWALNE typ A, szt. 2000
2.TECZKI ARCHIWALNE typ B, szt. 1200
3.TECZKI ARCHIWALNE typ C, szt. 100
4.TECZKI ARCHIWALNE typ D, szt. 100
5.TECZKI ARCHIWALNE typ E, szt. 400
6. TECZKI ARCHIWALNE typ F, szt. 50
7. TECZKI ARCHIWALNE typ G, szt. 40
8. TECZKI ARCHIWALNE typ H, szt. 40
9. TECZKI ARCHIWALNE typ I, szt. 2500
10. TECZKI ARCHIWALNE typ J, szt. 2000
11. TECZKI ARCHIWALNE typ K, szt. 20 000

12. TECZKI ARCHIWALNE typ L, szt. 2700
13. TECZKI ARCHIWALNE typ M, szt. 300
14. TECZKI ARCHIWALNE typ N, szt. 4000
15. TECZKI ARCHIWALNE typ O, szt. 5500
16. TECZKI ARCHIWALNE typ P, szt. 50
17. PUD£A typ A, szt. 7
18. PUD£O typ B, szt. 10
19. KOPERTA typ A, szt. 1000
20. SEGREGATOR typ A, szt. 35
21. OBWOLUTA typ A, szt. 10
22. OBWOLUTA typ B, szt. 10
23.OBWOLUTA typ C, szt. 3010
24. OBWOLUTA typ D, szt. 10
25. OBWOLUTA typ E, szt. 100
26. OBWOLUTA typ F, szt. 500
27. OBWOLUTA typ G, szt. 700
28. OBWOLUTA typ H, szt. 100
29. OBWOLUTA typ I, szt. 150
30. OBWOLUTA HARMONIJKOWA NA NEGATYWY, szt. 20
Miejscem dostawy ca³ego przedmiotu zamówienia jest:
Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa
Zamawiaj±cy wymaga by dostawa przedmiotu zamówienia odbywa³a siê na paletach transportowych (800x1200mm), które zostan± roz³adowane na poziom gruntu w siedzibie zamawiaj±cego, a nastêpnie przetransportowane na wyznaczone miejsce w siedzibie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dysponuje infrastruktur± do transportu palet o rozmiarze: 800x1200 mm.
2Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 3 Opis przedmiotu zamówienia, szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4: Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30199500-5 - Segregatory, pude³ka na listy, pude³ka do przechowywania i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta musi zawieraæ:
1.1 wype³niony Formularz oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zawieraj±cy wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
1.2 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganie wykluczeniu. W przypadku podmiotu, który udostêpnia zasoby - o¶wiadczenie podmiotu w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodleganie wykluczeniu.
oraz je¿eli dotyczy:
1.3 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, je¶li ofertê sk³ada pe³nomocnik,
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w Formularzu ofertowym o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp:
- wykazanie spe³nienia warunków udzia³u, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp nastêpuje ³±cznie;
- wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy pzp nastêpuje przez ka¿dego z Wykonawców oddzielnie (ka¿dy z Wykonawców ma obowi±zek sk³adania dokumentów na ¿±danie Zamawiaj±cego).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) je¶li zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostêpny na rynku, (tzn.; producent zakoñczy³ produkcje danego produktu i wprowadzi³ na rynek nowszy typ lub dany produkt zosta³ wycofany z rynku jego produkcja zosta³a zakoñczona). Wykonawca mo¿e zaoferowaæ inny produkt o parametrach nie gorszych ni¿ z³o¿one w ofercie. Oferowana cena nie mo¿e ulec zmianie.
2) w zakresie wynagrodzenia brutto, je¿eli dosz³o do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT;
3) w razie zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cej wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
4) je¶li warto¶æ zmian jest mniejsza od 10 % warto¶ci zamówienia okre¶lonego w § 5 ust. 1 z uwzglêdnieniem, ¿e zmiana nie mo¿e prowadziæ do zmiany charakteru niniejszej umowy.
5) zmiana terminu realizacji w wypadku wyst±pienia si³y wy¿szej (niezale¿nej od Stron umowy) o okres trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-08 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f802dd8-73d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 14:45

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.