eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad. inw. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad. inw. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zad. inw. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f98f93e5-199d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028599/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS SPODEK w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/33/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1037196,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek"

1. Dokumentacja projektowa
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na zwiększenie ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska HWS Spodek.

Zakres obejmuje:

• wykonanie inwentaryzacji górnych trybun wraz z istniejącymi instalacjami
• pozyskanie i zweryfikowanie wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu
• opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o posiadaną przez zamawiającego koncepcję będącą załącznikiem nr 4 do PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
• uwzględnienie w opracowaniu konieczności rozbudowy instalacji elektrycznej i teletechnicznej
• inne opracowania niezbędne do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji
• uzyskanie właściwej decyzji (lub zgłoszenia) pozwalającej na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli to konieczne)
• uzgodnienie projektu z przedstawicielami Biura Konserwatora Zabytków lub Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków (jeśli to konieczne)
• przygotowanie dokumentacji w wersji elektronicznej (2 CD)
• sprawowanie nadzoru autorskiego
• przekazanie całości opracowań projektowych w formie papierowej 4 szt. i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG, PDF, XLS i ATH). 2 szt.

Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i określać parametry techniczne przyjętych rozwiązań materiałowych.

Dokumentacja powinna być opracowana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania.

Projekt winien być oparty o obowiązujące przepisy i normy i opierać się na nowoczesnych rozwiązaniach technicznych.

2. Roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zwiększenia ilości miejsc siedzących wraz z przebudową istniejących górnych trybun lodowiska Hali Widowiskowo-Sportowej SPODEK na podstawie opracowanej dokumentacji (zgodnie z pkt 1).

Zakres obejmuje:

• wykonanie zabezpieczenia trybun i wyposażenia sportowego przed uszkodzeniami mechanicznymi na czas remontu
• demontaż na czas remontu siedzisk na poziomie +3,63 na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• demontaż i utylizacja ławek płaskich znajdujących się na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę podestów w technologii lekkiej pod montaż dodatkowych dwóch rzędów siedzeń na trybunie wschodniej oraz zachodniej
• przebudowę przejść na poszczególne poziomy trybun wschodniej i zachodniej zgodnych z przepisami p.poż
• dostawę i montaż wykończenia podestów wykładziną antypoślizgową, kolorem i wzorem nawiązującą do istniejącej
• dostawę i montaż zabezpieczeń elementów narożnych kątownikami aluminiowymi ochronnymi
• Dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W trzech rzędach na poziomie +3,05 +3,63 oraz +4,13. Na trybunie wschodniej i zachodniej.
• dostawę i montaż 12 kompletów nowych schodów o szerokości 120 cm umożliwiających ewakuację z poziomu +4,13 w dół do korytarza. Schody wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej wraz z barierkami i pochwytem.
• przystosowanie pozostałego miejsca na poziomie +4,13 jako miejsca stojące, wykończone wykładziną antypoślizgową, zabezpieczenie barierami nawiązującymi do istniejących.
• dostawę i montaż ściany GK oddzielającej pomieszczenie monitoringu od drogi ewakuacyjnej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż folii - lustro weneckie na ścianach bocznych pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż drzwi do pomieszczenia monitoringu. Drzwi przeszklone oklejone folią (lustro weneckie). Szerokość zgodna z przepisami p.poż
• demontaż i utylizacja ściany przejściowej na trybunie północnej.
• dostawę i montaż nowych siedzisk, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej. na prawo od pomieszczenia monitoringu.
• dostawę i montaż nowych siedzisk z pulpitami dla dziennikarzy, dopasowanych wizualnie do stanu istniejącego hali. W dwóch rzędach na trybunie północnej.
• dostawę i montaż elementów sieci elektrycznej o napięciu gwarantowanym do zasilania urządzeń w strefie dla dziennikarzy
▪ Kabel YDY 3x4 mm2.
▪ Wyłącznik nadmiarowo prądowy 16 A.
▪ Zamykana szafka rakowa minimum 9U elektryczna wyposażona w zabezpieczenie prądowe wraz z listwa zasilającą wyposażona w 4 szt. gniazd 2P +1
▪ Rozprowadzenie instalacji elektrycznej do punktów PEL przy fotelach dla dziennikarzy
▪ Podłączenie instalacji elektrycznej z punktami PEL Kabel YDY 3x2,5 mm2
• dostawę i montaż elementów sieci LAN w strefie dla dziennikarzy.
▪ Przełącznica światłowodowa 1U/12 z gniazdami LC/S.C.
▪ Panel porządkujący 1U
▪ Switch 48 portów RJ45 plus 4 interfejsy SFP+
▪ Wkładki SFP+ jedno modowe
▪ Patchpanel 48 portów
▪ UPS minimum 3kW
▪ Kabel światłowodowy 12 włókien pomiędzy serwerownią a szafa RACK wraz z montażem
▪ Gniazda sieci LAN odporne na zmiany warunków klimatycznych ( temperatura wilgotność)
▪ Podłączenie gniazd sieci LAN kablem FTP kategorii 6
• przekładka tablicy wyników znajdującej się przy trybunie północnej, oraz montaż jej w miejscu wskazanym przez użytkownika obiektu. Zamontowanej do konstrukcji stalowej.
• wykonanie niezbędnych rozbiórek i demontaży
• wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki i pobudowlanych
• roboty wykończeniowe
• prace porządkowe
• opracowanie dokumentacji powykonawczej

W zakresie realizacji należy przewidzieć wszystkie prace opisane w PFU oraz wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej.

Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub przywrócenia do stanu pierwotnego wszelkich elementów lodowiska HWS Spodek, które nie będą wykonywane jako nowe, a które w trakcie prowadzonych prac zostały uszkodzone lub zdemontowane.

Wykonawca w trakcie realizacji zadania jest zobowiązany do fotograficznego dokumentowania przebiegu prac wraz z opisem zdjęć, co będzie stanowiło część dokumentacji powykonawczej.

Dokumentacja powykonawcza powinna obejmować: karty materiałowe zaakceptowane przed zabudową przez Inspektora Nadzoru (atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika budowy), protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów, protokoły odbiorów technicznych, dokumentację projektową powykonawczą tj. kopię projektu budowlanego i/lub wykonawczego z naniesionymi zmianami, karty gwarancyjne, dziennik budowy, instrukcję dla użytkownika, w której Wykonawca ujmie wszelkie czynności, które Użytkownik będzie zobowiązany wykonywać w celu zachowania gwarancji wykonawcy, protokoły z utylizacji odpadów.

Szczegółowy zakres prac określa:
- projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 7),
- program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 8).

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zainstalowane urządzenia i systemy będące przedmiotem umowy wynosił 60 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000826,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000826,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000826,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bauterm Invest Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bauterm Jędrzejewski, Bugajczyk, Nowaczek Sp. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525529671

7.3.3) Ulica: Sosnowa 21

7.3.4) Miejscowość: Rudnik Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-260

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000826,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.