eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³y"Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotu³y w 2023 r.".



Og³oszenie z dnia 2022-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotu³y w 2023 r.”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Szamotu³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotu³y w 2023 r.”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1163441-7217-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00472269

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040440/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Obs³uga komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Szamotu³y w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje1.Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. 3. Oferta powinna byæ: 1. sporz±dzona na
podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców
do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji
elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z
04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e:
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20 072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.
Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl.
II. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA
W ramach postêpowania o udzielenie zamówienia, negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, Miasto i Gmina
Szamotu³y jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu w³asnym jako
kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, wspó³pracownicy lub inne osoby zaanga¿owane ze strony
kontrahentów w negocjowanie i realizacjê umów. W ramach powy¿szego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane
osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych
wymaganych do wskazania w tre¶ci umowy lub w trakcie jej realizacji. Je¿eli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej
umowy, kontrahent przekaza³ Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub wspó³pracowników,
wskazuje siê ¿e niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie tak¿e do tych osób i powinna zostaæ tym osobom udostêpniona.
W ramach niniejszego postêpowania Administrator przetwarza dane, które mog± dotyczyæ osób fizycznych dzia³aj±cych w imieniu
w³asnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udzia³ w niniejszym postêpowaniu zwi±zany jest w szczególno¶ci z
wystêpowaniem jako(cd.w SWZ)
VIII. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY
1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków
formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿±
m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO,
wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e
obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której
dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej
jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne obowi±zki
informacyjne, a osoby których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada
wobec Zamawiaj±cego o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie przez
Wykonawcê jego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom
których dane dotycz±, tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.30.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 764448,14 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa bêdzie zobowi±zany do ¶wiadczenia us³ugi w sposób ci±g³y i regularny, gwarantuj±cy pasa¿erom dojazd w wyznaczonym przez rozk³ady jazdy w czasie (za³±cznik 2 do umowy, nr 10 do SWZ), a tak¿e sprzeda¿y biletów za przejazdy pasa¿erów.
2. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ czynno¶ci bêd±ce przedmiotem zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, przestrzegaj±c przy tym obowi±zuj±cych przepisów.
Wszystkie przewozy musz± byæ wykonywane przez Wykonawcê punktualnie, zgodnie z rozk³adem jazdy.
3. W czasie trwania realizacji zamówienia musi byæ zapewniona sta³a obs³uga przewozów pasa¿erów, tak¿e w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeñ losowych. Wykonawca zobowi±zany jest do podstawienia w tych sytuacjach pojazdu zastêpczego w czasie okre¶lonym w ofercie. W przypadku postawienia pojazdu zastêpczego pó¼niej ani¿eli w czasie, w wskazanym w ofercie, Wykonawcy zostan± naliczone kary zgodnie z umow±. Ponadto niepodstawienia pojazdu zastêpczego i konieczno¶ci wynajêcia pojazdu przez Gminê, Wykonawca zostanie obci±¿ony pe³nymi kosztami wynajêcia pojazdu. W/w koszty zostan± potr±cone z faktury Wykonawcy za wykonane us³ugi przewozowe.
4. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci za niewykonanie lub spó¼nienie przewozu wskutek dzia³ania si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia i przewidzenia.
5. Wykonawca musi posiadaæ zainstalowan± w autobusie kasê fiskaln± i ewidencjonowaæ sprzeda¿ biletów.
6. Wykonawca zapewni sprzeda¿ biletów przez kierowców pojazdów, w taki sposób, aby kierowca pojazdu zawsze dysponowa³ biletami w ilo¶ci niezbêdnej do zapewnienia ci±g³o¶ci sprzeda¿y. Niesprzedawanie biletów pasa¿erom oraz pobieranie pieniêdzy od pasa¿erów bez wydawania biletu jest zabronione, a w przypadku stwierdzenia takiego faktu, Zamawiaj±cy na³o¿y na Wykonawcê karê w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia kontroli posiadania biletów przez pasa¿erów.
7. Ponadto Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli przewozów przy pomocy w³asnych pracowników lub s³u¿b specjalistycznych.
8. Us³uga ma byæ ¶wiadczona autobusami i busami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim.
9. Autobusy i busy, którymi us³uga przewozu bêdzie ¶wiadczona musz± byæ na bie¿±co utrzymywane w czysto¶ci wewn±trz i na zewn±trz pojazdu.
10. Pojazdy skierowane do obs³ugi przewozów musz± byæ sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest przedostawanie siê do wnêtrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodz±cych od pracuj±cego silnika lub innych podzespo³ów pojazdu.
11. Wykonawca zobowi±zuje siê powiadamiaæ o zauwa¿onych przez kierowcê dewastacjach infrastruktury przystankowej.
12. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowiæ bêd± wp³ywy ze sprzeda¿y biletów normalnych i ulgowych.
13. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przestrzegania ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach ulgowych do ulgowych przejazdów ¶rodkami publicznego transportu zbiorowego (j.t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1138 z pó¼n. zm.) oraz innych uprawnieñ ustawowych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów, tj.
a) ustawy z dnia 9 maja 1996 roku o wykonywaniu mandatu pos³a i senatora (j.t. Dz. U. z 2011 r., Nr 7, poz. 29 z pó¼n. zm.);
b) ustawy z dnia 29 maja 1974 roku o zaopatrzeniu inwalidów wojennych i wojskowych oraz ich rodzin (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 101, poz. 648 z pó¼n. zm.);
c) ustawy z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowi±zku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz. U z 2012 r., poz. 461 z pó¼n. zm.);
d) ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku - Prawo o szkolnictwie wy¿szym (j.t. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z pó¼n. zm.);
e) ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991 roku o systemie o¶wiaty (j.t. Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz.2572 z pó¼n. zm.);
f) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o weteranach dzia³añ poza granicami pañstwa (Dz. U. z 2011 r., Nr 205, poz. 1203).
14. Wykonawca zobowi±zany jest ponadto do ustanowienia ulg handlowych, przy czym ulgi te nie bêd± refundowane przez Zamawiaj±cego.
14.1. Osobami uprawnionymi do bezp³atnych przejazdów s±:
a) dzieci w wieku do 4 lat (pod warunkiem, ¿e nie zajmuj± samodzielnie siedzenia),
b) osoby powy¿ej 70 roku ¿ycia za okazaniem dowodu to¿samo¶ci,
c) inwalidzi wojenni zaliczani do I grupy inwalidzkiej,
d) osoby posiadaj±ce kartê du¿ej rodziny,
e) osoby posiadaj±ce kartê Mieszkañca Szamotu³;
f) uprawnieni funkcjonariusze Policji i Stra¿y Granicznej w czasie akcji.
14.2. Osobami uprawnionymi do ulgowych biletów s±:
a) dzieci powy¿ej 4 lat do rozpoczêcia nauki w szkole podstawowej,
b) dzieci i m³odzie¿ w okresie nauki, nie d³u¿ej ni¿ do ukoñczenia 24 roku ¿ycia,
c) studenci do 26 roku ¿ycia,
d) osoby niewidome, kombatanci, emeryci, renci¶ci, inwalidzi wojenni nie zaliczani do
I grupy inwalidzkiej, osoby niesamodzielne, osoby uprawnione na podstawie odrêbnych aktów prawnych.
Uwaga:
Gmina Szamotu³y nie rekompensuje:
 przewo¼nikowi warto¶ci ulgi w cenie biletów ulgowych;
 przewo¼nikowi straty na przewozie pasa¿erów z biletami bezp³atnymi.

15. Wymagania dotycz±ce pojazdów:
Pojazdy winny spe³niaæ wymogi okre¶lone w § 21 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z pó¼n. zm.),

16. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia autobusów w aktualne informacje:
 regulamin przewozu osób,
 obowi±zuj±cy cennik op³at,
 wykaz obowi±zuj±cych ulg i zwolnieñ z op³at za przejazdy,
 schemat sieci komunikacyjnej,
 inne informacje i obwieszczenia dotycz±ce realizacji us³ug przewozu regularnego osób.
17. Wykonawca ma obowi±zek wyposa¿yæ s³upki przystankowe w tabliczki rozk³adowe.
18. Wykonawca jest zobowi±zany do przygotowywania, drukowania, uzupe³niania brakuj±cych przystankowych rozk³adów jazdy.
19. Wykonawca jest zobowi±zany do przedstawienia statystycznego wykorzystania autokarów w okresie kwartalnym na danej linii w i w danych godzinach, tak aby gmina posiada³a pe³n± wiedzê na temat korzystania z przewozów i tak, aby mog³a dostosowaæ bezpo¶rednio do potrzeb mieszkañców w kolejnych latach.
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zakazu umieszczania reklam na pojazdach obs³uguj±cych komunikacjê miejsk±.

Wykonawca zobowi±zany jest do oklejenia autobusu napisem:
„KOMUNIKACJA MIEJSKA
MIASTO I GMINA SZAMOTU£Y”
z boku jak i z przodu pojazdu w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê przez pasa¿erów. Forma przytwierdzenia napisu – dowolna (np.: naklejka, mata magnetyczna, wy¶wietlacze autobusowe)
W przypadku wprowadzenia czasowych zmian w komunikacji wykonawca zobowi±zany jest do wywieszenia stosownych informacji na przystankach oraz umieszczenie komunikatu na w³asnej stronie internetowej (je¿eli posiada) oraz stronie Zamawiaj±cego.
Cena biletów dla pasa¿erów nie posiadaj±cych Karty Mieszkañca na linii nr 1, 2 i 3 wynosi: 4,00 z³ - bilet normalny 2,00 z³ – bilet ulgowy.


1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SWZ,
- Projekt umowy - za³±cznik nr 7 do SWZ,
- Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 9 do SWZ;
- Rozk³ady jazdy - za³±cznik nr 10 do SWZ;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie pe³ne prawo kontrolowania wykonania zlecenia zadañ pod wzglêdem merytorycznym.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ modyfikacji rozk³adów jazdy oraz tras w zwi±zku z potrzeb± zmiany wynikaj±c± z zapotrzebowania ze strony osób korzystaj±cych z komunikacji miejskiej oraz ze wzglêdu na przyczyny dotycz±ce dróg, np..: remonty, budowa, wy³±czenia z ruchu itp. przy tych samych cenach jednostkowych za 1 wozo/kilometr.
3. Zamawiaj±cy, w zwi±zku z ust. 2, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji i zwiêkszenia ilo¶ci wozokilometrów do 10% po cenie jednostkowej okre¶lonej w ofercie – w przypadku potrzeby wyd³u¿enia tras na podstawie ust. 2 na warunkach okre¶lonych w umowie. Zamawiaj±cy uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w trakcie realizacji umowy do wyczerpania kwoty okre¶lonej powy¿ej. W przypadku chêci skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy sk³ada Wykonawcy pisemne o¶wiadczenie pod rygorem niewa¿no¶ci (forma równowa¿na – dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o skorzystaniu z prawa opcji. Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego. W zakresie realizacji zamówienia objêtego prawem opcji zapisy niniejszej Umowy stosuje siê odpowiednio.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy (w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cych na wprowadzeniu dodatkowych linii, kursów lub modyfikacji istniej±cych linii. Warunki, na jakich bêd± udzielone ww. zamówienia, bêd± odpowiada³y warunkom okre¶lonym w dokumentacji niniejszego postêpowania, przez co w szczególno¶ci nale¿y rozumieæ warunki realizacji robót szczegó³owo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 7 do SWZ. Zamawiaj±cy przeprowadzi stosowne postêpowanie w trybie zamówienia z wolnej rêki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 60%
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego (T) 40%
RAZEM: 100%

2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.

Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 60 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej

3. Kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastêpczego” (T) –Czas podstawienia pojazdu zastêpczego, bêdzie oceniany wg nastêpuj±cej skali:
Oferta, której wykonawca zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastêpczego:
a) Do 30 minut – otrzyma 40 pkt.
b) 31 minut - 40 minut – otrzyma 20 pkt.
c) 41 minut – 60 minut – otrzyma 0 pkt.
W przedmiotowym kryterium oceniany bêdzie czas podstawienia pojazdu zastêpczego (liczony w pe³nym minutach) w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeñ losowych.
Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastêpczego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 minut.
Oferta, która nie bêdzie zawiera³a informacji o czasie podstawienia pojazdu zastêpczego, otrzyma „0” punktów za to kryterium i bêdzie uznane, ¿e czas ten bêdzie wynosi³ nie d³u¿ej ni¿ 60 minut. Oferta, która bêdzie zawiera³a czas podstawienia pojazdu zastêpczego powy¿ej 60 minut zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sza liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o nastêpuj±cy wzór: Ocena oferty = C+T
Obliczenia bêd± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
5. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, z³o¿ono oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego (T)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê posiadania:
- aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r, poz. 1414 z pó¼n. zm.);

3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, wykonuje, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na wykonywaniu obs³ugi transportu drogowego osób o warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto.
b) Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje:
Dla linii 1 Przec³aw:
a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem:
- z minimum 20 miejsc siedz±cych w autobusie,
- pojazdy (ka¿dy z nich) nie starsze ni¿ 2006 r.,
- autobusy winny posiadaæ aktualne, pozytywne badania techniczne.
b) osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierowcy autobusa, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania autobusami;
Dla linii 2 Miasto i Gmina - Autobus:
a) w celu wykonania zamówienia, minimum 2 autobusami:
- z minimum 24 miejsc siedz±cych w autobusie,
- z minimum 30 miejsc stoj±cych w autobusie;
- drzwi automatyczne, sterowane przez kierowcê,
- pojazdy (ka¿dy z nich) nie starsze ni¿ 2006 r. o maksymalnej d³ugo¶ci 10,00 mb, niskopod³ogowe;
- autobusy winny posiadaæ aktualne, pozytywne badania techniczne.
b) osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
min. 3 osobami, które bêd± pe³niæ funkcjê kierowcy autobusu, posiadaj±cym uprawnienia do kierowania autobusami;
Dla linii 3 Miasto i Gmina:
a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem:
- z minimum 20 miejsc siedz±cych w autobusie,
- pojazdy (ka¿dy z nich) nie starsze ni¿ 2006 r.,
- autobusy winny posiadaæ aktualne, pozytywne badania techniczne.
b) osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierowcy autobusa, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania autobusami;
Dla linii 4 Ko¼le:
a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem:
- z minimum 20 miejsc siedz±cych w autobusie,
- pojazdy (ka¿dy z nich) nie starsze ni¿ 2006 r.,
- autobusy winny posiadaæ aktualne, pozytywne badania techniczne.
b) osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
min. 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierowcy autobusu, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania autobusami;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, podmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-o¶wiadczenie wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty powtarzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 3 do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 5 do SWZ.
d) wykaz taboru autobusowego dostêpnych Wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami-nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce ich dysponowanie – umowy zakupu, leasingu, itp. Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie Za³±cznika nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osoby wykonuj±cej wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji umowy: tj. osoby wykonuj±ce przewóz osób, na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymagane jest, aby umowy o pracê by³y zawarte co najmniej na czas realizacji umowy.
2. W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczenia i dokumentu w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3. W trakcie realizacji umowy na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci w trakcie realizacji umowy:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy
d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4. Zamawiaj±cy ma prawo w ka¿dym okresie realizacji zamówienia zwróciæ siê do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowi±zek przedstawiæ j± Zamawiaj±cemu w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia.
5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

IX. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJACY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM/SPÓ£KA CYWILNA

1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VII ust. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, takich jak w szczególno¶ci: po¿ar, powód¼, niszcz±ce dzia³anie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczno¶ci przyczyni³yby siê do opó¼nienia wykonania ¶wiadczenia Wykonawcy – przed³u¿enie terminu na wykonanie ¶wiadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia siê okoliczno¶ci si³y wy¿szej do opó¼nienia,
2) niewykorzystania warto¶ci Umowy okre¶lonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie okre¶lonym w § 3 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania Umowy na czas okre¶lony do 12 miesiêcy (jednak nie d³u¿ej ni¿ do wykorzystania warto¶ci Umowy).
3) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy.
2. Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) Pzp, tj. zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa
w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê
3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2, obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 2, zgodnie z za³±czon± uprzednio przez Wykonawcê kalkulacj± kosztów oraz okre¶lon± ni¿ej dokumentacj±.
4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1) w zakresie zmiany stawki podatku akcyzowego, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku akcyzowego.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia (przy uwzglêdnieniu proporcji wynikaj±cej z udzia³u tych osób w wykonaniu wszystkich zamówieñ realizowanych przez Wykonawcê).
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 3) lub 4), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonania przez Wykonawcê zamówienia, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego (przy uwzglêdnieniu proporcji wynikaj±cej z udzia³u tych osób w wykonaniu wszystkich zamówieñ realizowanych przez Wykonawcê).
8. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 2 pkt. 2.), 3) lub 4).
cd. w projekcie umowy par 14

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), zwanej dalej „ustaw± Pzp”.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Jako sankcjê przewidziano równie¿ karê pieniê¿n± nak³adan± na osoby lub podmioty podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie rozumie siê odpowiednio z³o¿enie wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, z³o¿enie oferty, przyst±pienie do negocjacji lub z³o¿enie pracy konkursowej.
Kara pieniê¿na nak³adana bêdzie przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
4. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona przez Wykonawcê podlegaj±cego wykluczeniu z postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.