eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikstatPrzebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat Pustkowie - Kotłów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat Pustkowie - Kotłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mikstat

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Mikstat

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikstat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikstat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat Pustkowie - Kotłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6997716a-c5ea-40f9-ac74-0fc1a5a919c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057309/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat Pustkowie - Kotłów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat.Szczegóły dotyczące komunikacji w postepowaniu zostały zawarte w Rozdziale III ust.1.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem II ust. 11 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 16 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.4/2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn.
„Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat Pustkowie - Kotłów”,

Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Przedmiot Zamówienia to przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Mikstat
Pustkowie - Kotłów w gminie Mikstat - działka nr 282 – obręb 0007 Mikstat Pustkowie oraz 199/1 -
obręb 0006 Kotłów. W chwili obecnej nawierzchnia drogi jest umocniona tłuczniem, a życzeniem Inwestora jest przebudowa tej drogi zgodnie z przyjętymi rozwiązaniami :
Początek odcinka objętego przebudową przyjęto w 0+800 m licząc od początku drogi zaczynającej się na krawędzi jezdni drogi gminnej Mikstat-Przygodziczki położonej na dz. 349 zakładając kilometraż lokalny 0+000 a koniec w km 0+700 m przed skrzyżowaniem z drogą powiatową 5333P relacji Przygodziczki – Kotłów.

Na działkach objętych przedsięwzięciem znajdują się sieci uzbrojenia, takie jak napowietrzna
elektryczna SN oraz podziemna telekomunikacyjna i gazowa WN .
W projekcie budowy drogi zachowano dotychczasowy jej przebieg w granicach istniejącego pasa
drogowego. Na planie zagospodarowania terenu, rys. nr 2 pokazano zakres budowy oraz rozwiązania
geometryczne w planie.
Inwestycja obejmuje wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez wykonanie nowej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, dolna warstwa z kruszywa łamanego mieszanki 0/63 o grubości 18 cm, górna warstwa podbudowy wykonana z kruszywa mieszanki 0/31,5 grubości 5 cm oraz wykonaniu nawierzchni bitumicznej o grubości 5 cm. Pobocza drogi utwardzone kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/31,5 gr. 10cm o szerokości 0,75 Odwodnienie powierzchniowe poprzez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych na teren pasa drogowego przebudowywanej drogi i istniejącego rowu jednostronnego położonego po stronie lewej na długości 750 m.
Pod względem rozmiarowym zakres przedsięwzięcia przedstawia się następująco:
-powierzchnia nawierzchni mineralno-asfaltowej - 2800,00 m2
-powierzchnia podbudowy - 2940,00 m2
-powierzchnia poboczy - 1050,00 m2
Podstawowe parametry techniczne:
-charakter drogi- droga wewnętrzna
-szerokość jezdni 4m,
- nawierzchnia warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubości 5 cm,
-pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne 2% jak na rys. nr 3,
-klasa techniczna D (dojazdowa),
-kategoria ruchu KR 1,
-prędkość projektowa 30 km/h,
-pobocza szerokości 0,75 m utwardzone kruszywem.

UWAGA !!! Urządzenia obce

W pasie drogowym występują:
sieć napowietrzna elektryczna oraz podziemna sieć telefoniczna i gazowa.

Nie stwierdzono występowania studni i zaworów wymagających wyregulowania do poziomu jezdni.
Prowadzenie prac wyłącznie w granicach pasa drogowego, bez wchodzenia na grunty prywatne. Istniejącą sieć uzbrojenia terenu należy zlokalizować metodą próbnych przekopów. Występujące skrzyżowanie z gazociągiem wysokiego ciśnienia należy zabezpieczyć poprzez ułożenie płyt żelbetowych 300x150x15 pod projektowaną konstrukcją jezdni. Płyty ułożyć na całej szerokości korony drogi tj. 6,0m.
Sieć telekomunikacyjną w przejściach poprzecznych należy zabezpieczyć rurą ochronną dwudzielną.


Wejście na tereny sąsiadujące wymaga porozumienia z ich dysponentami oraz uporządkowania i przywrócenia poprzednich walorów gruntu oraz wypłacenia stosownych odszkodowań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp t.j. udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych oraz zamówień na dodatkowe dostawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Trwałość rozumiana jako okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie:
a) doświadczenia,
- jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w tym jedną robotę o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto,
b) kwalifikacji zawodowych,
- jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (Kierownik robót) bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która przynależy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; wymieniona osoba winna wykazać się doświadczeniem w kierowaniu 2 (dwiema) robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto
lub
– jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (Kierownik budowy), Osoba wskazana powyżej winna wykazać się doświadczeniem w kierowaniu 2 (dwiema) robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725) lub równoważnymi do nich (w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Oleśnicy/O Mikstat, nr rachunku: 72 9584 1063 2009 0900 0680 0003.

Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).

5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Miasto i Gmina Mikstat,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mikstat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.