Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417833/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
- 2022/BZP 00426006/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osob. typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży
z niepełnosprawnościami na rzecz ZSiP w Chwałowicach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu osob. typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieżyz niepełnosprawnościami na rzecz ZSiP w Chwałowicach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków PFRON
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5fe2e5f-5916-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417833/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.71.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217664,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu „mikrobus” do przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami na rzecz Zespołu Szkół i Placówek w Chwałowicach, realizowany w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze D, o parametrach nie gorszych niż wskazuje opis.
I. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający żąda zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn. zm.) oraz w związku z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1062
z poźn. zm.) aby Przedmiot Umowy był przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim.
2. Przedmiot zamówienia oraz jego elementy jak również wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności,
a także wolne od wad prawnych i fizycznych w tym w szczególności konstrukcyjnych, materiałowych
i wykonawczych.
3. Przedmiot zamówienia musi być niezarejestrowany i wyprodukowany nie później niż w 2022 roku, sprawny technicznie i gotowy do użytkowania, jak również nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać wymagane normy bezpieczeństwa.
4. Przedmiot zamówienia oraz wyposażenie muszą być dopuszczone do obrotu i używania oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U.
z 2022, poz. 988 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisach.
5. Wykonawca oświadcza, że w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu i przeniesie na Zamawiającego prawo własności do kompletu dokumentów - m. in.: kartę pojazdu książkę gwarancyjną pojazdu, deklarację zgodności CE, instrukcję obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub na nośniku elektronicznym np.: płyta CD) oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim oraz dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin).
II. WARUNKI GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI ZA WADY
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaoferowania minimalnych okresów gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia bez limitu przebiegu kilometrów, które będą liczone od daty podpisania przez strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia:
a) na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – min. 24 miesiące,
b) na zabudowę – min. 24 miesięcy,
c) na perforację nadwozia – min. 60 miesięcy
d) na powłokę lakierniczą – min. 24 miesiące
UWAGA!!! Gwarancje wymienione w pkt. 1 a, b, c, i d stanowią kryterium oceny ofert
2. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz wmontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
4. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
5. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
6. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru dostawy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na terenie Polski.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARRARA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462292869
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-128
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
(18%) - tj. zabudowa do przewozu osób + winda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
- Dostawa samochodu typu mikrobus
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Świętochowskiego w Gołotczyźnie"
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.