Og³oszenie z dnia 2024-08-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00550256/01 - Wynik z dnia 2024-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej Gminy Czarna w Aglomeracji G³owaczowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661079
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-215
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czarna.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej Gminy Czarna w Aglomeracji G³owaczowa
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e5c5b95-dda9-4526-ac99-a3fd8eb7d528
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00472387
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.czarna.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; poczty elektronicznej:
janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”; za datê przekazania (wp³ywu)
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/czarna poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za
po¶rednictwem poczty elektronicznej janusz.inwestycje@czarna.com.pl.pl; zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna; informacje dotycz±ce odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie
przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna do konkretnego wykonawcy;
oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w
tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty
wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu. Roboty budowlane Po¶wiadczenia za
zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które
ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z
orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion±/osoby upowa¿nione. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz
innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. U E L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Gmina Czarna, ul. Dworcowa 6, 39-215 Czarna. nr tel. 14 676 10 30, adres: e-mail:
sekretariat@czarna.com.pl,2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym
mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem: e-mail: m.kusek@czarna.com.pl,3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez
negocjacji,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe
bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby po
stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),c) na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, 9) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Rozbudowa infrastruktury kanalizacyjnej Gminy Czarna w Aglomeracji G³owaczowa”, w zakres którego wchodz± nastêpuj±ce ni¿ej wymienione odcinki sieci kanalizacyjnej, roboty remontowe przepompowni ¶cieków i wymiana agregatów do t³oczenia powietrza:
• 1. Remont przepompowni ¶cieków w miejscowo¶ci Chotowa na dzia³ce 283/1
• 2. Remont przepompowni ¶cieków w miejscowo¶ci Chotowa na dzia³kach 460/3, 469
• 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ci Chotowa o d³ugo¶ci 995,5 metrów na dzia³kach: 393/6, 393/4 393/3, 392, 277, 387, 386, 385, 384/5, 384/4, 383/3, 383/8, 383/7, 381, 382, 378, 377, 376, 369, 375, 421, 423, 424, 425/1, 448/6, 448/5.
• 4. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowo¶ci Grabiny o d³ugo¶ci 288,5 metrów, na dzia³kach: 763/2; 764.
• 5. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowo¶ci G³owaczowa o d³ugo¶ci 331 metrów, na dzia³kach: 383/16; 498/2 .
• 6. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o d³ugo¶ci 255,5 metrów i t³ocznej o d³ugo¶ci 170,5 wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ci G³owaczowa na dzia³kach: 1004/16, 1004/17, 1004/18, 1004/19, 1004/20, 1004/21, 1004/22, 1004/23, 1004/24, 1004/25.
• 7. Wymiana agregatów (dmuchaw) do t³oczenia powietrza szt. 4 w reaktorach oczyszczalni ¶cieków w G³owaczowej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/czarna do dnia 11.09.2024 r. do godziny 12:00.
2. Otwarcie ofert nast±pi w dniu 11.09.2024 r. o godzinie 12:15
3. Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
4. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”.
5. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/czarna wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na ka¿dym za³±czonym pliku osobno, w szczególno¶ci wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, i¿ oferty, wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje siê odpowiednio w odniesieniu do warto¶ci postêpowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
6. Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.
5. Otwarcie ofert nast±pi przy u¿yciu https://platformazakupowa.pl/pn/czarna. W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak mo¿liwo¶ci otwarcia ofert w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, otwarcie ofert nast±pi niezw³ocznie po usuniêciu awarii.
6. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Zamawiaj±cy, najpó¼niej przed otwarciem ofert, udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacjê o kwocie, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie po otwarciu ofert, udostêpni na https://platformazakupowa.pl/pn/czarna informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zosta³y otwarte,
2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat licz±c od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± (umowê), której przedmiotem by³a budowa sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³.; b) skieruje do realizacji zamówienia osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci sanitarnej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót/budowy przy realizacji jednej roboty budowlanej (umowy), której przedmiotem by³a budowa sieci wodoci±gowej lub sieci kanalizacyjnej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Za³±cznik nr 6 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 7 do SWZ,
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunki udzia³u w postêpowaniu
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10.000,00 z³. (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100 z³otych).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w pkt 2 ppkt 4 - zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany tre¶ci niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.2. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest mo¿liwa w przypadkach opisanych poni¿ej, z zastrze¿eniem, i¿ zmiany te nie wykraczaj± poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SWZ, tj.
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) wyst±pienia dzia³ania si³y wy¿szej (np. powód¼, stan zagro¿enia epidemicznego); pod pojêciem „si³y wy¿szej” Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy i którego nie mo¿na unikn±æ, ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, wystêpuj±ce po zawarciu Umowy i powoduj±ce niemo¿no¶æ wywi±zania siê z Umowy w jej obecnym brzmieniu; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno minimum tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
b) wyst±pienia warunków atmosferycznych utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologi± wykonania danych robót okre¶lon± w dokumentacji projektowej lub kartach technicznych materia³ów zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego;
w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
c) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
d) wydania decyzji, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych a tak¿e ich zmiany maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych instalacji; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
f) konieczno¶ci dokonania zmian w dokumentacji projektowej b±d¼ realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub koniecznych podyktowanych m.in. zwiêkszeniem bezpieczeñstwa wykonywanych robót, zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego lub lepszego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego, których celem jest przywrócenie do stanu sprzed powstania szkody; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami,
g) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego lub gestorów sieci; w takim przypadku przesuniêcie terminu realizacji zamówienia wynie¶æ powinno tyle dni ile trwa opó¼nienie spowodowane powy¿szymi okoliczno¶ciami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-11 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czarna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga podczyszczalni - stacji dezynfekcji zaka¼nych ¶cieków szpitalnych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ¶ciekowej w gminie Halinów - 5 czê¶ci
- Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej i t³ocznej w Bronkowie
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Bilska Wola - Kolonia
- "Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowo¶ci Cyganka gmina Dêbe Wielkie".
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Witów-Kolonia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.