eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu i akcesoriów foto, audio, wideo do wyposażenia pracowni "VR media" dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i akcesoriów foto, audio, wideo do wyposażenia pracowni „VR media” dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798870512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i akcesoriów foto, audio, wideo do wyposażenia pracowni „VR media” dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-349e4932-536e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.30.2022.DRE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9739,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu i akcesoriów foto, audio, wideo do wyposażenia pracowni „VR media” dla PCI Sp. z o.o.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem i przekazaniem upoważnionej osobie po wcześniejszym ustaleniu miejsca dostawy, dokładnej daty i godziny dostawy, mając na uwadze godziny pracy. Przed dostawą Wykonawca zobowiązany jest ustalić dokładny termin dostawy, nie później jednak niż 1 dzień przed planowaną dostawą.
4. Dostawy mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.
5. Osoby wyznaczone do kontaktu ze strony Zamawiającego (zespół ProtoLab):
1) Grzegorz Belica
Adres poczty elektronicznej g.belica@pcinn.org, tel. 504 238 352.
2) Rafał Fuksa
Adres poczty elektronicznej r.fuksa@pcinn.org, tel. 572 601 185.
6. Wszystkie artykuły muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt tj. znak firmowy producenta, kod produktu.
7. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny (z pełnym okablowaniem oraz oprogramowaniem i/lub licencjami wymaganym przez producenta i niezbędnymi do prawidłowego użytkowania) oraz oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz winien pochodzić z autoryzowanej sieci sprzedaży – oficjalnego kanału sprzedaży na rynek Unii Europejskiej, a także być objęty gwarancją producenta. Urządzenia winny być wolne od wad oraz od obciążeń prawnych osób trzecich oraz pochodzić z legalnych źródeł. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
8. Wykonawca składając ofertę zapewnia, że udzieli na dostarczone w ramach realizacji przedmioty zamówienia minimum rocznej tj. 12 miesięcznej gwarancji (zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą na Formularzu ofertowym) liczonej od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia, potwierdzonej protokołem. Gwarancja dotyczy wszystkich przedmiotów określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 3 do SWZ.
9. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie zapewnia, że jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć artykuły zgodne z opisem, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że kwota złożonej oferty zawiera wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności przygotowania, dostawy i rozładunku w siedzibie Zamawiającego oraz jeżeli jest to konieczne do zachowania gwarancji, podłączenia we wskazanym miejscu zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia.
10. Wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają minimalny dopuszczalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych tj. zaproponowanie produktów, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego,
o walorach nie gorszych niż opisane w SWZ. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Wspólny Słownik Zamówień:
Główny kod CPV:
38650000-6 Sprzęt fotograficzny
32330000-5 Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32332100-0 Dyktafony
12. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt.: Podkarpackie Centrum Innowacji, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i Innowacyjna Gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
15. Równoważność materiałów lub urządzeń:
1) W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem,
że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne
jak materiały wymienione w ww. dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia
i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
6) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały
i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
7) Gdziekolwiek w dokumentach zamówienia powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile
w warunkach zamówienia nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy
i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia co najmniej 15 dni przed datą oczekiwanego zatwierdzenia. W przypadku, kiedy Zamawiający stwierdzi, że zaproponowane zmiany, nie zapewniają zasadniczo równego lub wyższego poziomu wykonania, Wykonawca zastosuje się do norm powołanych w dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32332100-0 - Dyktafony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12092,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14580,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12092,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aology Ewa Bucoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871974346

7.3.3) Ulica: ul. Przemyska 49, lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12092,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.