Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446811193
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb60968f-cbf3-40cd-954b-87ee0730deae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb60968f-cbf3-40cd-954b-87ee0730deae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069319/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie przedszkola w Dobryszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane z Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola w Dobryszycach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 254638,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli dla Przedszkola w Dobryszycach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 24371,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa TIK dla Przedszkola w Dobryszycach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 98334,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do
naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134637,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592257,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do
naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44383,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do
naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127858,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
- "Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobryszyce wraz z danymi przestrzennymi i prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym"
- Wymiana kostki brukowej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania dla nowo tworzonej Gminy Szczawa do zarządzania sesjami rady gminy wraz ze sprzętem, montażem i szkoleniem
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- Wykonanie instalacji systemów antenowych dla KWP w Olsztynie - 2 zadania częściowe (zaprojektowanie, dostawa, montaż, wykonanie dokumentacji powykonawczej)
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.