eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce" Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach "



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 8

1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446811193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb60968f-cbf3-40cd-954b-87ee0730deae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb60968f-cbf3-40cd-954b-87ee0730deae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069319/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie przedszkola w Dobryszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane z Programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola w Dobryszycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 254638,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli dla Przedszkola w Dobryszycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 24371,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa TIK dla Przedszkola w Dobryszycach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres dostaw został zawarty w załączniku
Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 98334,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.

Uzasadnienie faktyczne i prawne

W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do


naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134637,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592257,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.

Uzasadnienie faktyczne i prawne

W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do


naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44383,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Dobryszyce, działając na podstawie art. 260 ust. 1 w związku z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami) unieważnienia postępowania pn. „Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK -Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ”, numer referencyjny postępowania: ZP.271.1.5.2024.

Uzasadnienie faktyczne i prawne

W dniu 17.07.2024 r. zostało ogłoszone przez Zamawiającego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ” z podziałem na części, numer referencyjny postępowania:
ZP.271.1.5.2024.
W rozdziale 4 SWZ w odniesieniu do każdej z trzech części postępowania wskazano termin realizacji zamówienia do 23.08.2024 r. od daty zawarcia umowy. Powyższy termin realizacji został również wskazany we wzorze umowy. Zamawiający w
sposób jednoznaczny określił końcowy termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 23 sierpnia 2024 roku, co jest terminem nierealnym, biorąc pod uwagę fakt, iż dotychczas Zamawiający dokonał otwarcia ofert, jednak nie dokonał wyboru oferty. Dokonując w chwili obecnej wyboru oferty Zamawiający zmuszony byłby do zawarcia z Wykonawcą umowy, której termin realizacji upłynąłby przed zawarciem umowy.
Zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Art. 387§ 1 k.c. reguluje tzw. niemożliwość pierwotną świadczenia, a więc niemożliwość istniejącą w chwili zawarcia umowy. Jak podkreśla się w judykaturze jest to niemożliwość obiektywna, która polega na tym, że nie tylko konkretny dłużnik, ale również żadna inna osoba nie może spełnić świadczenia (tak m.in. Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 20 marca 2009 r. II CSK 611/2008). Ponadto, w orzecznictwie podkreśla się, że art. 387 k.c. odnosi się do uprzedniej i obiektywnej niemożności świadczenia wynikłej zarówno z przyczyn faktycznych, jak i prawnych (wyrok Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 21 stycznia 2005 r. I ACa 1313/2004 Orzecznictwo Sądu Apelacyjnego w Katowicach 2005/1 poz. 4).
Jak stwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 12 sierpnia 2009 r. IV CSK 81/2009 niemożliwość świadczenia, powodująca według art. 387 § 1 k.c. nieważność umowy, musi zachodzić w chwili jej zawarcia (tzw. niemożliwość pierwotna), musi to być niemożliwość istniejąca obiektywnie i mieć charakter trwały. Obojętne jest, czy ma ona charakter faktyczny czy prawny.
Także KIO w uchwale z dnia 19 sierpnia 2009 r. stwierdziła, iż zawarcie umowy o świadczenie niemożliwe, ze wstecznym terminem realizacji zamówienia, jest niedopuszczalne w świetle przepisów k.c. i prowadzi do konieczności unieważnienia postępowania (sygn. akt KIO/KD 22/09).
W świetle powyższego należy stwierdzić, że termin realizacji zamówienia określony przez Zamawiającego był niemożliwy do dotrzymania przez jakiegokolwiek wykonawcę, a co za tym idzie strony zawierając umowę zawarłyby umowę o świadczenie niemożliwe pierwotnie, tj. umowę nieważną od chwili jej podpisania.
Podkreślenia wymaga również, iż zawarcie umowy ze wstecznym terminem realizacji, a następnie próba zmiany terminu w drodze aneksu prowadziłaby do


naruszenia podstawowej zasady jaką winien kierować się Zamawiający tj. zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców.
Biorąc pod powyższe Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
W tym miejscu Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie ponownie dokona ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127858,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.