eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarówBudowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Żarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 743067333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8f8707-1d97-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064220/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów (ul. Parkowa)

1.1.15 Budowa drogi gminnej w Żarowie pomiędzy ul. Wiejską a Górniczą wraz z remontem drogi ul. Górniczej i Piastowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RiOŚ.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3982509,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – „Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żarów – ul. Parkowa” zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom (projekt budowlany, projekty wykonawcze branży drogowej i sanitarnej, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót).
W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej ul. Parkowej w Żarowie wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej. Zakres prac obejmuje przebudowę drogi o nawierzchni gruntowej. Stan projektowany nie zakłada zmiany dotychczasowego zagospodarowania terenu w liniach rozgraniczających, który w chwili obecnej jest drogą o nawierzchni nieulepszonej. W większości trasa drogi przebiega po śladzie istniejącej drogi stanowiącej istniejącą obsługę przyległych terenów. Projektowany układ drogowy będzie realizowany przez jezdnię jednopasową dwukierunkową o szerokości 4,50 m.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
- przebudowa drogi gminnej 110980D, droga będzie posiadać jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 4,50 m zakończoną placem manewrowym o wymiarach 12x12 m,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej w skład, której będą wchodzić studnie betonowe włazowe fi1000, kanały o średnicy fi200 - fi315 z rur PCV SN8 (lite), oraz wpusty uliczne ściekowe tradycyjne ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy fi500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7m,
- wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- wprowadzenie w terminie realizacji umowy projektu stałej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego,
3. - zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 975010,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – „Budowa drogi gminnej w Żarowie pomiędzy ulicą Wiejską a Górniczą wraz z przebudową drogi gminnej ul. Górniczej (110853D) i Piastowskiej (110850D)”, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa Biura Projektów i Realizacji Inwestycji Progress mgr inż. Mariusz Szyrner, ul. Stawowa 7, 58-150 Strzegom (projekty budowlany, projekty wykonawcze branży drogowej i sanitarnej, szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót).
W ramach inwestycji przewiduje się budowę drogi gminnej pomiędzy ulicą Wiejską a Górniczą wraz z przebudową drogi gminnej ul. Górniczej i Piastowskiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia drogowego oraz usunięcie kolizji związanych z przebudową sieci wodociągowej i rozbiórką istniejących i montażem nowych wiat śmietnikowych. Projektowany układ drogowy będzie realizowany przez: jezdnię dwupasową o szerokości 5,0 - 7,0 m, zatokę postojowa do parkowania prostopadłego o szerokości 5,00 m, zatokę postojowa do parkowania równoległego o szerokości 2,50 m, chodniki o szerokości 1,5 - 3,00 m, pobocze o szerokości 0,5 - 0,75 m oraz wyposażenie techniczne drogi: budowę kanalizacji deszczowej i budowę oświetlenia drogowego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
- budowa drogi gminnej pomiędzy ulicami Wiejska oraz Górniczą, jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 5,00 m,
- przebudowa i remont dróg gminnych, jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 5,50 - 7,00 m, przebudowa chodników i zjazdów zwykłych o nawierzchni z kostki betonowej, przebudowa pobocza gruntowego z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m każde oraz przebudowa i budowa zatok postojowych z kostki betonowej,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej, w skład której będą wchodzić studnie betonowe włazowe fi1200, kanały o średnicy fi200- fi400 z rur PCV SN8 (lite), oraz wpusty uliczne ściekowe tradycyjne ustawione na studzienkach ściekowych z kręgów betonowych o średnicy fi500 mm i osadnikiem o głębokości 0,7 m,
- przebudowa sieci wodociągowej w ramach kolizji z przedmiotowym zamierzeniem budowlanym, przebudowywaną sieć wykonać należy z rur PE (oznaczenie HDPE - PE100 SDR 17 PN 10), przeznaczonych dla wody pitnej łączonych przez zgrzewania doczołowe,
- budowa linii kablowej oświetlenia drogowego o całkowitej długości 230 m wraz z montażem 7 słupów aluminiowych rurowych, 7 opraw oświetlenia,
- rozbiórka i montaż boksów śmietnikowych (2szt.) w związku z kolizją projektowanego układu drogowego. Boksy śmietnikowe (2 szt.) z gotowych elementów modułowych o wymiarach 3850x5800 (każdy) na powierzchni z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym o wymiarach 4,25 x 6,20 m.
Gotowe do montażu elementy modułowe boksu:
a) konstrukcja – profile zamknięte 40x40x2/1,5 i 40x20x2/1,5, wypełnienie – panel stalowy fi 4, oczko 100x50 na całej powierzchni boksu, również za pasami ochronnymi co uniemożliwia ich uszkodzenie od środka,
b) zadaszenie – gięta płyta samonośna zbrojona włóknem szklanym (lekka, duża emisja światła 85%, odporna na skoki temperatury od -40 do + 125 stopni C), wysoka wytrzymałość na uderzenia mechaniczne i obciążenia typu kamień, śnieg itp., ułożona na kratownicy profil 20x20x2,
c) wyposażenie: brama dwuskrzydłowa z ryglem, zamek wielozastawkowy z dowolną ilością kluczy,
d) zabezpieczenie: całość konstrukcji cynkowana ogniowo (zanurzenie całego elementu odbywa się w wysokiej temperaturze ok 450C),
- rozbiórka i montaż istniejącego stanowiska słupa w związku z kolizją projektowanego układu drogowego,
- wykonanie, uzgodnienie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych,
- wprowadzenie w terminie realizacji umowy projektu stałej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego,
- zawiadomienie organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 3007499,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099650,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1529678,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099650,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Usługowo Handlowa VOLT Janusz Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841001993

7.3.3) Ulica: Ciernie 174

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie nawierzchni asfaltowej

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099650,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższała kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.