Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00377244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00402156/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00411254/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy w Mielnie wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERWONAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 39
1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bz@czerwonak.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czerwonak.logintrade.net/zapytania_email,168584,ba51345e440fff9fd4d562fadf6d61e0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy w Mielnie wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b405623f-2ed8-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032798/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa świetlicy/biblioteki w Mielnie wraz zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pn. „Budowa świetlicy w Mielnie wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Budowa obejmuje budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji tradycyjnej murowanej, wykończony płytami elewacyjnymi, tynkiem oraz deskami elewacyjnymi. Budynek z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, pokryty blachą. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną (w tym instalacja fotowoltaiki), wodno-kanalizacyjną i ogrzewczą (w tym pompa ciepła). Zagospodarowanie terenu obejmuje budowę zjazdu, drogi wewnętrznej, chodników wraz z parkingiem oraz małą architekturę i zagospodarowanie terenów zielonych. Przedmiot zamówienia stanowi etap I z dokumentacji objętej decyzją pozwolenia na budowę nr 3622/23 z dnia 27.12.2023 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis urządzeń w okresie udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4468590,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5935000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4468590,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciepłownik Ekoinwestycje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790052815
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 475
7.3.4) Miejscowość: Plewiska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-064
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót branży budowlanej, część robót branży sanitarnej, część robót branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CIEPŁOWNIK EKOINWESTYCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CIEPŁOWNIK EKOINWESTYCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4468590,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERWONAK
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- Konserwacja i utrzymanie Parku Zdrojowego i Parku Leśnego w Polanicy - Zdroju w latach 2025 - 2026
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.