Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390104/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00403161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00452078/01 - Wynik z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48717222066
1.5.8.) Numer faksu: +48717221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c624b547-5089-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032184/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Remont dróg powiatowych na terenie powiatu wrocławskiego w podziale na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.2.60.2023.MC.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5843593,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Remont drogi powiatowej nr 1472D na odcinku od zjazdu w kierunku m. Skała do granicy Powiatu WrocławskiegoPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1472D na odcinku od zjazdu w kierunku miejscowości Skała przez miejscowość Jaksonowice aż do granicy Powiatu Wrocławskiego. Prace będą prowadzone na odcinku o długości ok. 2390 mb, zgodnie z załączoną do Opisu Przedmiotu Zamówienia mapą lokalizacyjną.
Zakres robót:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm,
- ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych (w. profilująca o śr. gr. 4 cm + w. ścieralna o gr. 4 cm),
- ścinka i profilowanie poboczy gruntowych,
- odmulenie rowów drogowych.
W ramach zadania przewiduje się również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.1. do SWZ, załączniku 5.1. do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 9 do SWZ - Opisie Technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2879677,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Remont drogi powiatowej nr 1994D na odcinku od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przed skrzyżowaniem z drogą 1990D do skrzyżowania z ul. B. Chrobrego w m. Sobótka, gm. SobótkaPrzedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi w celu odtworzenia stanu pierwotnego drogi powiatowej nr 1994D. Odcinek objęty remontem dł. ok. 1,1km, na odcinku od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przed skrzyżowaniem z drogą 1990D do skrzyżowania z ul. B. Chrobrego w m. Sobótka, gm. Sobótka, zgodnie z załączoną do Opisu Przedmiotu Zamówienia mapą lokalizacyjną. Przedmiotowy remont prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, w tym poprawy komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi.
Podstawowy zakres prac:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubość 4cm,
- ułożenie nowego pakietu warstw bitumicznych (w. profilująca o śr. gr. 5cm + w. ścieralna o gr. 4cm),
- wymiana nawierzchni na chodnikach,
- wymiana krawężników,
- wzmocnienie poboczy kruszywem,
- odnowa oznakowania poziomego i pionowego.
Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik 1.2. do SWZ, załączniku 5.2. do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku 10 do SWZ - Opisie Technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2963916,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2111728,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3112587,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2111728,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM ROADS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-269-07-88
7.3.3) Ulica: Cieśle 44
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2111728,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.