Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398100/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00412147/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00421143/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup tonerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.bydgoszcz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup tonerów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522b632c-4edc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398100/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-68-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88639,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Bęben do drukarki Ricoh Sp 1200 SF 12000 12 Toner 1270D Ricoh mp 201 9000 2
3 Toner HP - LASER JET 1536 2100 2
4 Toner HP LJ PRO 400 (EHP 412X) - żółty 5000 1
5 Toner Hp Llj PRO 400 (EHP.411X) - niebieski 5000 1
6 Toner EHP.127XR HP LASER JET 4050N) 10000 1
7 Toner EHP.12AR - HP LASER JET 1020 2000 22
8 Toner EHP.255XR - HP (LaseR Jet MFP M521) 6000 20
9 Toner EHP.285AR - HP-laser jet p 1102 lunb M 1132) 1600 9
10 Toner EHP.390XR - HP LASER JET M602 10000 16
11 Toner EHP.410ar - HP LJ PRO 400 M475 - CZARNY 4000 1
12 Toner EHP.410ar - HP LJ PRO 400 M475 - CZERWONY 2600 1
13 Toner EHP.435AR - HP laser jet 1006 1500 7
14 Toner EHP.436AR - HP LASER JET M 1522 2000 23
15 Toner EHP.530AR - HP LASER JET CP 2025 - CZARNY 3500 1
16 Toner EHP.530AR - HP LASER JET CP 2025 - NIEBIESKI 2800 2
17 Toner EHP.530AR - HP LASER JET CP 2025 - ŻÓŁTY 2800 2
18 Toner EHP.530AR - HP LASER JET CP 2025 - CZERWONY 2800 1
19 Toner EHP.540AR - HP LASER JET CP1515 - CZARNY 2200 15
20 Toner EHP.540AR - HP LASER JET CP1515 - NIEBIESKI 1400 13
21 Toner EHP.540AR - HP LASER JET CP1515 - ZÓŁTY 1400 10
22 Toner EHP.540AR - HP LASER JET CP1515 - CZERWONY 1400 13
23 Toner EHP.553XR - HP LASER JET 2015 5000 4
24 Toner EHP.61XR - LASER JET 4100 7000 1
25 Toner EHP.81X - HP LASER JET M 606 7000 7
26 Toner eph.822 - philips laser jet MFD 6020 3000 1
27 Toner ER.SP1200 - RICOH SP 1200 SF 12000 16
28 Toner ES.1082R - SAMSUNG ML-1640 1500 2
29 Toner ES.1660R - SAMSUNG ML-1660 1500 7
30 Toner ES.2010R - SAMSUNG ML-2570 3000 7
31 Toner ES.203ER - SAMSUNG SL-M3820ND 3000 27
32 Toner ES.3470BR - SAMSUNG ML-3471ND 4000 9
33 Toner ES.3710R- SAMSUNG SCX-5637FR 2000 3
34 Toner ES.4521R - SAMSUNG SCX-4521 D3 2000 1
35 Toner EX.2310 - XEROX 3315/3325 2300 87
36 Toner HP- cf-226a- Laser Jet PRO M 402 7000 42
37 Toner do drukarki canon 054 h cyan 2300 1
38 Toner do drukarki canon 054 h czarny 3100 1
39 Toner do drukarki canon 054 h magneta 2300 1
40 Toner do drukarki canon 054 h Yellow 2300 1
41 ZEStaw SERWISOWY DO SHARP MX-M266N n/d 1
42 TONER DO DRUKARKI DELL B2360 8500 42
43 BĘBEN DO DRUKARKI DELL B 2360 60000 20
44 TONER DO DRUKARKI MINOLTA 3320 10000 8
45 BĘBEN DO DRUKARKI MINOLTA 3320 50000 4
46 TONER DO DRUKARKI XEROX B210 3000 14
47 BĘBEN DO DRUKARKI XEROX B210 10000 7
48 TONER DO DRUKARKI XEROX 3345 8000 25
49 BEBEN DO DRUKARKI XEROX 3345 30000 12
* Wydajność zgodna z ISO/IEC 19752,ISO/IEC 19798,ISO/IEC 24711
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 33818 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 BĘBEN DO DRUKARKI LEXMARK XM1246 60000 152 TONER DO DRUKARKI LEXMARK XM 1246 21000 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 15180 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pojemnik na zużyty tusz EPSON PJMB100 n/d 22 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - CZARNY n/d 9
3 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - CZERWONY n/d 9
4 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - LEKKO CZERWONY n/d 9
5 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - LEKKO NIEBIESKI n/d 9
6 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - NIEBIESKI n/d 9
7 Tusz do drukarki Epson PP-100 II - ŻÓŁTY n/d 9
8 BĘBEN DO DRUKARKI LEXMARK M5163 100000 2
9 BĘBEN DO DRUKARKI LEXMARK M1145 60000 16
10 BEBEN DO URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO LEXMARK -XS860 48000 1
11 TONER DO DRUKARKI LEXMARK M-5163 35000 6
12 TONER DO URZĄDZENIA WIELOFUKNCYJNEGO LEXMARK XS-860 35000 1
13 TONER DO DRUKARKI LEXMARK M1145 16000 42
14 ZESTAW SERWISOWY DO SHARP MX-M266N n/d 1
15 TONER DO DRUKARKI LEXMARK 3150 16000 12
16 BĘBEN DO DRUKARKI LEXMARK 3150 60000 6
* Wydajność zgodna z ISO/IEC 19752,ISO/IEC 19798,ISO/IEC 24711
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 39641 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41621,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46174,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41621,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAPRINT TONERY SPÓŁKA CYWILNA SKOWROŃSKI PRZEMYSŁAW, WERKOWSKI MACIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513032297
7.3.3) Ulica: USTOWO
7.3.4) Miejscowość: USTOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 70-001
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HAPRINT TONERY SPÓŁKA CYWILNA SKOWROŃSKI PRZEMYSŁAW, WERKOWSKI MACIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41621 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiajacy unieważnia grupę 2 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 18.671,40 zł, natomiast najkorzystniejsza oferta wynosiła 26.838,58 zł
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26838,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50577,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28939,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29428,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28939,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541037572
7.3.3) Ulica: Fabryczna
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-741
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28939 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Zakup wraz z dostawą przełączników rdzeniowych do szkieletu sieci
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.