Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocmyrzów - Luborzyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 7
1.5.2.) Miejscowość: Luborzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12/387-14-10
1.5.8.) Numer faksu: 12/387-14-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30231f4b-4030-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PROWADZENIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30231f4b-4030-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043783/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 947960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania gminnych: dróg, parkingów oraz innych publicznych miejsc/placów w sezonie zimowym: 2021/2022 r.
Zimowe utrzymanie dróg gminnych realizowane będzie w oparciu o dwie kategorie akcji, tj. akcję bierną oraz akcję czynną. Usługa świadczona będzie w I oraz II standardzie wykonania, szczegółowo opisanym w SWZ.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
a) 54,55 km dróg gminnych, które są objęte I kolejnością zimowego utrzymania. Drogi te zostały wymienione w załączniku nr 1 do SWZ, do utrzymania wg standardu I,
b) 94,25 km dróg gminnych, które są objęte II kolejnością zimowego utrzymania. Drogi te zostały wymienione w załączniku nr 2 do SWZ, do utrzymania wg standardu II,
c) pozostałe drogi gminne nie wymienione w w/w załącznikach (do utrzymania wg standardu II), będą odśnieżane czy posypywane tylko i wyłącznie na zgłoszenie wyznaczonego pracownika Urzędu Gminy.
d) zimowe utrzymanie miejsc/placów publicznych, przedstawionych w Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) .
Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia SWZ z załącznikami, w szczególności: Specyfikacja techniczna wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 901500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 901500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa Marcin Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821072601
7.3.3) Ulica: Wężerów 13
7.3.4) Miejscowość: Słomniki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-090
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Jakubas Firma Handlowo - Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Jakubas Firma Handlowo - Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 901500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
- w zakresie zimowego utrzymania dróg, placów oraz innych miejsc każdorazowo przez okres: 5 miesięcy od 1 listopada do 31 marca w sezonie zimowym: 2023/2024 r;
- w zakresie sprzątania pasa drogowego: do 20 dni od zakończenia akcji czynnej zimowego utrzymania dóg placów oraz innych miejsc w danym w/w sezonie zimowym.
Mając na uwadze konieczność sprzątania pasa drogowego termin końcowy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego ustala się najpóźniej do dnia 20 kwietnia 2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.