eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim - Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r17451,Budowa-pomostow-na-kanale-zeglugowym-Oswiecim-Przeciszow-w-obrebie-miejscowosci-.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce11910a-419e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska, typ 2.1.2 Realizacja zadań służących osiągnięciu dobrego stanu wód

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.115.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pomostów na kanale żeglugowym Oświęcim – Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Drugie oraz na kanale żeglugowym Smolice w obrębie miejscowości Podolsze, zadanie realizowane jest w ramach projektu „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy” .

2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
a) Kanał żeglugowy Oświęcim Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Długie
• poniżej śluzy 3+008k,
• powyżej śluzy 2+570k.
Pomosty wykonane będą z elementów modułowych pływających np. z polietylenu. Przewidziano zastosowanie dwóch modułów niskoburtowych połączonych krótszymi burtami tworzącymi pomost o wymiarach 4,64 m x 1,55 m. Na pomostach zamontowane będą barierki stalowe. Pomosty są elementami swobodnie unoszącymi się na wodzie. W miejscu utrzymują je dwie żerdzie ze stali nierdzewnej długości 3 m zamocowane na obu krótszych bokach za pomocą łącznika słupka. Dzięki takiemu rozwiązaniu pomost ma możliwość poruszania się w pionie w zależności od wahań poziomu wody. Dodatkowo zostanie zabezpieczony za pomocą linki stalowej gr. 8 mm łączącej pomost ze słupkiem schodów, w razie podniesienia się zwierciadła wody ponad koronę żerdzi. Trap z pomostu prowadził będzie do schodów po skarpie. Rzędne pomostów przy przepływach przy których utrzymywany jest normalny poziom piętrzenia na jazie wynoszą:
• pomost w awanporcie górnym: 225.75 ÷ 225.95 m n.p.m.
• pomost w awanporcie dolnym: 219.25 ÷ 219.45 m n.p.m.

Konstrukcja slipu będzie stalowo-drewniana z płytami ślizgowymi z PE HD1000. Podstawę slipu stanowić będzie ruszt z ceowników stalowych C160x80x5 mm. Podest oraz burty slipu wykonany będzie z desek dębowych. Element ślizgowy stanowić będą płyty ślizgowe PE HD1000 o wymiarach 75x10x3 cm, takie same płyty zamontowane będą na odbojnikach. Długość slipu na dolnym stanowisku wyniesie 16,0 m (8 szt. modułów), a na górnym 6,0 m (3 szt. modułów). Projektowane charakterystyczne rzędne slipów są następujące:

• slip w awanporcie górnym: dół slipu 224.53 m n.p.m., góra slipu 227.21 m n.p.m.,
• slip w awanporcie dolnym: dół slipu 218.95 m n.p.m., góra slipu 222.38 m n.p.m.

Wzdłuż slipu przewidziano montaż stalowych schodów. Długość schodów na górnym stanowisku wyniesie 4,5 m, a na dolnym 13,7 m. Element nośny schodów stanowić będą ceowniki stalowe gięte o wymiarach 200x80x5 mm. Do ceowników mocowane będą stopnie z krat wciskanych 1000x305 mm i płaskowników nośnych 30x3 mm. Do podłoża schody zakotwione będą za pomocą żerdzi kotwiącej ze stali nierdzewnej długości 2,0 m. Projektowane charakterystyczne rzędne schodów są następujące:

• schody w awanporcie górnym: dolny stopień 225.25 m n.p.m., górny 227.12 m n.p.m.,
• schody w awanporcie dolnym: dolny stopień 219.46 m n.p.m., górny 222.27 m n.p.m.

Dojazd do slipu w górnym awanporcie stanowić będzie ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 50 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 227.03 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 231.20 m n.p.m. Dojazd do slipu w dolnym awanporcie realizowany będzie po istniejącej drodze serwisowej.
• Zakup i zarejestrowanie na Inwestora mini traktora o mocy min. 15kM z zaczepem (hakiem holowniczym) do przyczepy przewożącej kajaki.
• Zakup zarejestrowanie na Inwestora przyczepy do przewożenia min. 6 szt. kajaków.
b) Kanał żeglugowy Smolice w obrębie miejscowości Podolsze
• poniżej śluzy 1+342k,
• powyżej śluzy 0+848k.
Pomosty wykonane będą z elementów modułowych pływających z polietylenu. Przewidziano zastosowanie dwóch modułów niskoburtowych połączonych krótszymi burtami tworzącymi pomost o wymiarach 4,64 m x 1,55 m. Na pomostach zamontowane będą barierki stalowe. Pomosty są elementami swobodnie unoszącymi się na wodzie. W miejscu utrzymują je dwie żerdzie ze stali nierdzewnej długości 3 m zamocowane na obu krótszych bokach za pomocą łącznika słupka NS „ELPLAST”. Dzięki takiemu rozwiązaniu pomost ma możliwość poruszania się w pionie w zależności od wahań poziomu wody. Dodatkowo zostanie zabezpieczony za pomocą linki stalowej gr. 8 mm łączącej pomost ze słupkiem schodów, w razie podniesienia się zwierciadła wody ponad koronę żerdzi. Trap z pomostu prowadził będzie do schodów po skarpie. Rzędne pomostów przy przepływach przy których utrzymywany jest normalny poziom piętrzenia na jazie wynoszą:
• pomost w awanporcie górnym: 2019,01÷219,21 m n.p.m.
• pomost w awanporcie dolnym: 2015,41÷215,61 m n.p.m.
Konstrukcja slipu będzie stalowo-drewniana z płytami ślizgowymi z PE HD1000. Podstawę slipu stanowić będzie ruszt z ceowników stalowych C160x80x5 mm. Podest oraz burty slipu wykonany będzie z desek dębowych. Element ślizgowy stanowić będą płyty ślizgowe PE HD1000 o wymiarach 75x10xcm, takie same płyty zamontowane będą na odbojnikach. Długość slipu na dolnym i górnym stanowisku będzie taka sama i wyniesie 8,0 m (4 szt. modułów). Projektowane charakterystyczne rzędne slipów są następujące:
• slip w awanporcie górnym: dół podestu 218,42 m n.p.m., góra podestu 220,95 m n.p.m.
• slip w awanporcie dolnym: dół podestu 214,82 m n.p.m., góra podestu 217,35 m n.p.m.
Wzdłuż slipu przewidziano montaż stalowych schodów. Długość schodów na górnym i dolnym stanowisku będzie taka sama i wyniesie 7,0 m. Element nośny schodów stanowić będą ceowniki stalowe gięte o wymiarach 200x80x5 mm. Do ceowników mocowane będą stopnie z krat wciskanych 1000x305 mm i płaskowników nośnych 30x3 mm. Do podłoża schody zakotwione będą za pomocą żerdzi kotwiącej ze stali nierdzewnej długości 2,0 m. Projektowane charakterystyczne rzędne schodów są następujące:
• schody w awanporcie górnym: dolny stopień 218,73 m n.p.m., górny stopień 220,87 m n.p.m.
• schody w awanporcie dolnym: dolny stopień 215,13 m n.p.m., górny stopień 217,27 m n.p.m.
Dojazd do slipu w górnym awanporcie stanowić będzie ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 60 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 220,89 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 225,40 m n.p.m. Dojazd do slipu w dolnym awanporcie stanowić będzie również ziemny zjazd o nawierzchni utwardzonej płytami ażurowymi. Długość zjazdu to około 120 m. Projektowana rzędna nawierzchni zjazdu przy slipie to 217,36 m n.p.m., a przy istniejącej drodze 221,12 m n.p.m.
• Zakup i zarejestrowanie na Inwestora mini traktora o mocy min. 15kM z zaczepem (hakiem holowniczym) do przyczepy przewożącej kajaki.
• Zakup zarejestrowanie na Inwestora przyczepy do przewożenia min. 6 szt. kajaków.

c) Wykonanie tablic informacyjnych w ramach działań informacyjnych projektu pn.: „Odtworzenie ciągłości ekologicznej Wisły i dolnych odcinków rzek Soły i Skawy”.
Tablice w formie stojącej należy wykonać w lokalizacjach jw. tj.:
- Kanał żeglugowy Oświęcim Przeciszów w obrębie miejscowości Dwory Długie
• poniżej śluzy 3+008k,
• powyżej śluzy 2+570k.
- Kanał żeglugowy Smolice w obrębie miejscowości Podolsze
• poniżej śluzy 1+342k,
• powyżej śluzy 0+848k.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 970000,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115506,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1115506,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kemad Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372509851

7.3.3) Ulica: ul. Skarbowców 116/11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-025

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1115506,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.