Og³oszenie z dnia 2023-11-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00548625/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ko¶ciuszki 7 lokal 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632700980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.edukacja.kleczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2024”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed10db7d-7955-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00472720
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035284/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w j. polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej na:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
a dokumenty musz± byæ w j. polskim lub wraz z t³umaczeniem na j. polski. Komunikacja Zam. z Wyk. - ¶rodki komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem ww. strony, gdzie Wykonawca: po zalogowaniu siê na konto i wchodzi do zak³adki „Komunikacja wybiera „Utwórz wiadomo¶æ” nastêpnie „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza w „Wiadomo¶æ” mo¿na dodaæ za³. „Do³±cz plik”. Wyk. s± zobowi±zani do sk³adania ofert, o¶wiadczeñ i innych dok. w wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej na ww. stronie, po rejestracji Wykonawcy na wskazanym portalu. Wykonawca, tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta, loguj±c siê, akceptuje warunki korzystania ze strony prowadzonego postêpowania, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem: https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-fe0c4fb3.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy. Instrukcja obs³ugi jest zamieszczona na: https://sidaspzp.pl/instrukcje/ Zam. nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z ww. instrukcj± oraz tre¶ci± SWZ. Ka¿dy plik z ofert±, dok. o¶wiadczeniami lub pe³nomocnictwa, musi byæ podpisany kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym podpisem przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce Wyk., Wyk. wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zam., inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca .Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³. z zak³adki „Komunikacja”. Zamawiaj±cy, zaleca podpisywanie dok. PDF formatem PAdES. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu; formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden ze sposobów : „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem dodaæ oddzielnie jako za³. lub spakowaæ plik oferty i plik z podpisem do„zip” i do³±czyæ z „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.Zamawiaj±cy. sieæ Internet. o min 1 Mb/s;komputer klasy PC lub MAC o: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze ; min. jedna przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera;w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program do obs³ugi .pdf, np. Acrobat Reader;dop. formaty danych, tj. plików o do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; rekomendowane przez Zamawiaj±cego formaty przes³anych danych, tj. plików do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip; Zam. dopuszcza inne, ni¿ okre¶lone powy¿ej formaty kompresji danych, w szczególno¶ci format .rar, pod warunkiem, ¿e zam., korzystaj±c
z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), bêdzie w stanie otworzyæ skompresowane pliki oferty; w przypadku gdy wykorzystany przez Wyk. format kompresji danych uniemo¿liwi jego otworzenie przez Zam. za pomoc± programu 7-zip, ofertê tak± uznaje siê za odrzuceniu; pliki za³±czone i zapisane przez Wykonawcê na ww. stronie nie s± widoczne dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuj± jako zaszyfrowane do up³ywu terminu sk³adania ofert;
jako czas z³o¿enia oferty przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêciu w opcjê „Z³ó¿ ofertê”; czas jest prezentowany w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze stref± czasow± na komputerze; czas serwera strony jest synchronizowany z czasem G³ówny Urz±d Miar.Oferta z³o¿ona bez zachowania formy elektronicznej, podlegaæ bêdzie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego do szkó³
z terenu Gminy Kleczew w roku 2024” jest Centrum Us³ug Wspólnych, pl. Ko¶ciuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt
e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp na dostawê oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2024. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U z 2023r., poz. 1605 ze zm.)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± podmioty i osoby zainteresowane, gdy¿ co do zasady postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa powy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.
5. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem ograniczenia dostêpu do Pañstwa danych uzasadnionych ochron± prywatno¶ci.
6. Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem przys³uguje Pañstwu prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, ich sprostowania (poprawiania), usuniêcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego
z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunkowej 126 000 l do szkó³ z terenu gminy Kleczew tj;
a) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny im. Arkadego Fiedlera w Budzis³awiu Ko¶cielnym,
b) Szko³a Podstawowa im. Józefa Jó¼wiaka w Kozieg³owach,
c) Szko³a Podstawowa im. Stanis³awa Staszica w S³awoszewku,
d) Szko³a Podstawowa im. Juliana Tuwima w Z³otkowie.
Zamawiaj±cy wymaga, aby olej opa³owy by³ zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 i charakteryzowa³ siê nastêpuj±cymi parametrami:
• Gêsto¶æ w temperaturze 15 oC, max. 860 kg/m3
• Temperatura zap³onu, min. 56,0 oC
• Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 oC max. 6,000 mm2/s
• Sk³ad frakcyjny:
• do 250 oC destyluje max. 65% (V/V)
• do 350 oC destyluje min. 85% (V/V)
• Zawarto¶æ siarki max. 0,100 % (m/m)
• Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,30% (m/m)
• Pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,010% (m/m)
• Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
• Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg
• Temperatura p³yniêcia, maksimum -20 oC
• Barwa czerwona
Dostawy odbywaæ siê bêd± na zamówienie Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ i miejsce dostaw oleju . Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia oleju opa³owego w terminie zawartym w formularzu w pkt 1, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, liczonym od zg³oszenia wniosku przez Zamawiaj±cego. Termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 dni robocze (z wykluczeniem dni wolnych od pracy) i musi zostaæ uzgodniony z Zamawiaj±cym, tak aby dostawa odby³a siê w godzinach pracy danej placówki. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego wynosiæ bêdzie ³±cznie nie mniej ni¿ 2000 l w na wszystkie jednostki.
Rozliczenie ka¿dorazowej dostawy (tankowania) odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego oleju (wed³ug wskazañ przep³ywomierza) oraz cenê oleju opa³owego obowi±zuj±c± u producenta wskazanego przez Wykonawcê w ofercie (obowi±zuj±c± w dniu wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego na adres e-mail -wskazany przez Wykonawcê), z uwzglêdnieniem upustu okre¶lonego w ofercie.
Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w pompê ss±co-t³ocz±c±, w±¿ gumowy, legalizowany przep³ywomierz wskazuj±cy dok³adn± ilo¶æ wydanego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 oC. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw z dnia 25.08.2006r. (Dz.U. 2023, poz. 846 ze zm.)Dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego winna byæ fakturowana zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15 oC.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie fakturowaæ dostarczane ka¿dorazowo ilo¶ci oleju opa³owego zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15 oC – odrêbnie dla ka¿dej placówki wskazanej w Rozdz.3 pkt 1 – wed³ug cen i zasad zawartych w ofercie i SWZ. Wspólny S³ownik Zamówieñ – CPV 09135100-5 Olej opa³owy.Podzia³ zamówienia na czê¶ci: nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci i tym samym nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, Brak mo¿liwo¶ci podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na specyfikê i jednorodno¶æ przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 do szkó³ z terenu Gminy Kleczewzgodnie ze zg³oszeniami Zamawiaj±cego.Dostawy do poszczególnych placówek mog± byæ ³±czone. Faktury za olej musz± byæ wystawione oddzielnie dla ka¿dej placówki, dlatego te¿ ¶rodek transportu musi umo¿liwiaæ dokonania dok³adnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych placówek.Nadzór nad prawid³owo¶ci± realizacji zamówienia sprawowaæ bêdzie Zamawiaj±cy i dyrektorzy szkó³, którzy maj± prawo do osobistej obecno¶ci podczas dostawy przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, wystawionej zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest o dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
b) posiada odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp;
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y: spe³nia – nie spe³nia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³. Uwaga: ubezpieczenie o którym mowa
w przedmiotowym warunku rozumiane jest jako ubezpieczenie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „Pzp”,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
– sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
b) Odpis lub informacja z krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.),
z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
d) koncesja na obrót paliwami, wystawionej zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r., poz. 1385 ze zm.).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
e) Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³.
f) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
g) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
NieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W ofercie powinien byæ podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny
z Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotycz±ce w³asnej firmy sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - sk³ada Pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KLECZEW
wiêcej: przetargi KLECZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.