Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00399534/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0325325013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4409531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4f05f9-3521-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Sprzątania i utrzymania porządku i czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
w nieruchomościach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Bytom (Zadanie I) poprzez utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.), na terenach zewnętrznych nieruchomości stanowiących wyjścia z budynków, w tym schody stanowiące wyjścia z budynków, dojścia do placyków gospodarczych lub miejsc gromadzenia odpadów, placyki gospodarcze lub miejsca gromadzenia odpadów komunalnych i ich bezpośrednie otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity/ w zakresie letniego i zimowego utrzymania;
w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu (Zadanie II) poprzez utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.), na terenach zewnętrznych nieruchomości obejmujących schody stanowiące wyjścia z budynków, tereny podwórek, chodników, dróg wewnętrznych, miejsc postojowych, wszelkich miejsc utwardzonych m.in. stanowiących piesze ciągi komunikacyjne, placyki gospodarcze lub miejsca usytuowania pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych oraz trawniki, tereny zielone, bramy przejazdowe /prześwity/ w zakresie letniego i zimowego utrzymania;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach, których wykaz adresów stanowi Załącznik Nr 1.1. do SWZ (Zadanie I) oraz Załącznik nr 1.2. do SWZ (Zadanie II):
1) Zadanie I
- Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych gminy:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 107 628,30 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 39 896,90 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7 679,82 m2 (tj. wyjścia z budynków w tym schody, dojścia do placyków gospodarczych lub miejsc usytuowania pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, placyki gospodarcze lub miejsca usytuowania pojemników na odpady komunalne i ich bezpośrednie otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity).
- Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach listopadzie, marcu, lipcu (3 miesiące), z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników w tym nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2.
2) Zadanie II
Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu:
Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6 589,45 m2
(w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 2 400,62 m2).
Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 16 002,53 m2.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
6. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości stanowią Załącznik 1.1. do SWZ oraz Załącznik 1.2. do SWZ.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
8. Zamawiający w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje prawo opcji. Szczegółowy opis opcji znajduje się w projektowanych postanowieniach umownych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620288,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928404,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620288,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Centrum Usługowe Śmigiel Dariusz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Usługowe sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542715101
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM USŁUGOWE DARIUSZ ŚMIGIEL
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM USŁUGOWE DARIUSZ ŚMIGIEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620288,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego wejścia do budynku zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania - ul. Piłsudskiego 82 w Bytomiu
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
- Zakup i dostawa wieży laparoskopowej 4K dla Centralnego Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.