Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389365/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430
1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4b4eebe-3535-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b4eebe-3535-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032359/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu na rok szkolny 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 461309,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 obejmuje:Przewóz (do i z powrotem) uczniów niepełnosprawnych do:
1) Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 w Czechowicach Dziedzicach ul. Nad Białką 1e,
w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 148079,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2 obejmuje:Przewóz (do i z powrotem) uczniów niepełnosprawnych do:
1) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Oświęcimiu ul. Obozowa 31,
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczy filia w Kętach, os. 700-lecia 22, 32-650 Kęty,
w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 88698,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3 obejmuje:Przewóz (do i z powrotem) uczniów niepełnosprawnych do:
1) Szkoły Podstawowej „ELF„ w Bielsku-Białej ul. Olszówka 24A,
2) Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 11 w Zespole Szkół Specjalnych nr 2 w Bielsku-Białej,
ul. Józefa Lompy 9, 43-300 Bielsko-Biała,
3) Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Jonatan” w Bielsku – Białej ul. Błękitna 14,
4) Zespołu Szkół Specjalnych im. K. I. Gałczyńskiego w Bielsku-Białej, ul. Wapienicka 46,
5) Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6,
6) Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach, ul. Św. Floriana 28, 43-332 Pisarzowice,
w okresie od 02.09.2024r. do 27.06.2025r. wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 224531,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165252,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165252,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MIRKO Mirosław Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H."MIRKO" Mirosław Gajda
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H."MIRKO" Mirosław Gajda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165252,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100956,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: ul. Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272412,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MIRKO Mirosław Gajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521004050
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U.H."MIRKO" Mirosław Gajda
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H."MIRKO" Mirosław Gajda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.