eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiBudowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/945319

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej, edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a487aae5-320e-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej edukacyjnej, kulturalnej oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cz. 1: ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz ze środków finansowych z Krajowego Planu Odbudowy oraz środków budżetu Państwa w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch” 2022–2029. Cz. 2: ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa żłobka w miejscowości Trawniki:
Zakres obejmuje budowę nowoprojektowanego budynku żłobka, wolnostojącego, parterowego bez podpiwniczenia wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną zalicznikową linią kablową, nową instalacją oświetlenia terenu, utwardzeniami terenu i nasadzeniem zieleni – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- branżę budowlaną (roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; konstrukcja nadziemia; dach; ślusarka drzwiowa i okienna, elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; sufity podwieszane; posadzki; wyposażenie; opaska wokół budynku; miejsca postojowe; ogrodzenie; zieleń),
- branżę sanitarną (przyłącze wodociągowe i przyłącze kanalizacji sanitarnej do budynku; wewnętrzne instalacje sanitarne – pompa ciepła, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wodociągowa, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),
- branżę elektryczną (zasilanie; zewnętrzne instalacje elektryczne; rozdzielnice elektryczne; WLZ-ty; trasy kablowe; instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego; instalacja gniazd i siły; instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych; instalacja fotowoltaiczna; prace dodatkowe),
- branżę telekomunikacyjną (rurociąg kablowy dla potrzeb operatorów telekomunikacyjnych; trasy kablowe; system okablowania strukturalnego; system telewizji przemysłowej CCTV IP; system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN; instalacja systemu przywoławczego w toaletach dla niepełnosprawnych; instalacja systemu rejestracji czasu pobytu dzieci w placówce oświatowej; instalacja domofonowa; dokumentacja powykonawcza).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32562000-0 - Kable światłowodowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.5.) Wartość części: 3325426,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja, w tym poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych stanowiących własność Gminy Trawniki (biblioteka, szkoła, świetlice)
Do zakresu zadania należy:
1. Przebudowa wraz z rozbudową istniejącego budynku biblioteki wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Struża Kolonia.
Zakres obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku biblioteki (o nowe pomieszczenia w postaci sali wielofunkcyjnej z magazynkiem, zapleczem socjalnym, toaletą dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe) wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej, budową bezodpływowych zbiorników na ścieki, przebudową infrastruktury teletechnicznej oraz utwardzenia trenu – zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- branżę budowlaną (roboty rozbiórkowe, roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; fundamenty; podłoże posadzki parteru; ściany parteru, dach; stolarka i ślusarka; elewacja; tynki i okładziny wewnętrzne; posadzki; utwardzenie terenu; chodniki, pochylnia i schody zewnętrzne; drogi i parking; ogrodzenie; biały montaż i wyposażenie),
- branżę sanitarną (technologia pompy ciepła; instalacja centralnego ogrzewania; instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacji sanitarnej; instalacja klimatyzacji freonowej; instalacja wentylacji; zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej),
- branżę elektryczną (zasilanie; zalicznikowe linie kablowe; oświetlenie terenu; tablice elektryczne; część istniejąca – modernizacja instalacji oświetleniowej; instalacja oświetleniowa; instalacja gniazd i siły; instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowa; prace dodatkowe; instalacja fotowoltaiczna).
2. Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Oleśnikach
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę stolarki okiennej (na okna PCV),
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej (na aluminiową),
w budynku Szkoły Podstawowej w Oleśnikach – zgodnie z dokumentacją projektową.
3. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Siostrzytów.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- naprawę konstrukcji dachu poprzez dodanie nowych krokwi do istniejących,
- wymianę części łat pod pokrycie,
- wymianę pokrycia dachów, części obróbek blacharskich, dostosowania rynien i rur spustowych,
- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP SIOSTRZYTÓW”,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 18,7 kW, ale nie większej niż 22 kW.,
- wykonanie instalacji klimatyzacji (2 jednostki zewnętrzne, 3 jednostki wewnętrzne),
- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 16 KW na potrzeby CO i CWU.
Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
4. Modernizacja budynku remizo – świetlicy w m. Biskupice.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę rynien i rur spustowych wraz z montażem nowych mocowań, pasów podrynnowych i nadrynnowych,
- wymianę obróbek blacharskich,
- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,
- wymianę sufitu podwieszanego wraz z dociepleniem i nowym oświetleniem,
- wyrównanie ściany północnej świetlicy,
- malowanie pomieszczeń i boksu garażowego,
- wykonanie wylewki poziomującej w boksie garażowym wraz z wykonaniem posadzki żywicznej,
- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,
- wymianę drzwi zewnętrznych,
- wymianę bramy garażowej na segmentową z napędem i drzwiami wejściowymi,
- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,
- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP BISKUPICE”,
- wykonanie instalacji elektrycznych.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
5. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Oleśniki.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę poszycia dachu na starej części budynku, części obróbek blacharskich,
- wymianę i dostosowanie rynien i rur spustowych,
- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi,
- ocieplenie stropów i stropodachu,
- wymianę stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej minimalnej mocy 15,4 kWp typu on-grid zlokalizowanej na dachu remizo – świetlicy,
- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP KSRG OLEŚNIKI”.
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
6. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Dorohucza.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę poszycia dachu, orynnowania i obróbek blacharskich,
- ocieplenie i izolacja stropów,
- ocieplenie ścian budynku łącznie ze ścianami fundamentowymi.
- demontaż boazerii, wykonanie niezbędnej naprawy wraz z malowaniem i wymianą instalacji elektrycznej.
- demontaż podłogi drewnianej, wymiana na terakotę i ocieplenie.
- wymianę stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z narożnikami i pełną obróbką glifów.
- wymianę stolarki drzwiowej.
- wykonanie opaski wokół budynku oraz wykonanie nawierzchni przed wjazdem do garażu.
- wymianę ogrodzenia na panelowe z bramą wjazdową przesuwną i furtką.
- instalację nowego napisu podświetlanego „OSP DOROHUCZA”.
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku remizo – świetlicy o minimalnej łącznej mocy 10,45 kW, ale nieprzekraczającej mocy przyłączeniowej obiektu, która wynosi 11 kW,
- wykonanie instalacji klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 1 jednostka wewnętrzna),
- wykonanie instalacji powietrznej pompy ciepła o mocy 12 KW na potrzeby CO i CWU.
Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
7. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Pełczyn.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymiana poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,
- wymiana orynnowania,
- izolacja fundamentów przeciw wilgociowa oraz termiczna ,
- montaż paneli fotowoltaicznych na dachu o łącznej mocy 9,88 kWp,
- montaż pompy ciepła powietrze- woda wraz z osprzętem,
- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła – dystrybucja przez istniejącą instalację wodną,
- wykonanie ocieplenia ścian i podmurówki,
- wykonanie opaski z odpływami wody z rynien,
- wykonanie nowego orynnowania,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- ocieplenie stropu,
- ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,
- modernizacja instalacji elektrycznej,
- modernizacja podłogi, w części obiektu
- wykonanie tynków wewnętrznych suchych w części obiektu
- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych w części obiektu,
- wykonanie klimatyzacji (1 jednostka zewnętrzna, 2 jednostki wewnętrzne),
- wykonanie napisu podświetlanego „OSP PEŁCZYN”.
Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
8. Modernizacja remizo – świetlicy w m. Struża.
Zakres prac obejmować będzie w szczególności:
- wymianę poszycia dachowego bez zmiany ukształtowania konstrukcji dachu,
- wymianę orynnowania,
- izolację fundamentów,
- montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kW,
- montaż pompy ciepła (powietrze woda) o mocy do 50 kW,
- rozprowadzenie instalacji niskotemperaturowej po budynku (grzejniki),
- montaż zbiornika CWU zasilanego z pompy ciepła i wykonanie instalacji cwu,
- wykonanie termomodernizacji ścian i podmurówki,
- remont schodów (2 szt.) oraz rampy dla niepełnosprawnych (1 szt.),
- remont opaski wraz z odpływami wody z rynien,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (o tych samych wymiarach/bez zmiany wielkości otworów),
- ocieplenie stropu,
- remont placu przed budynkiem – ułożenie kostki przed wjazdem do garażu i wejściem do budynku,
- wymianę instalacji elektrycznej,
- wykonanie napisu podświetlanego na budynku „OSP STRUŻA”,
- modernizację podłogi w części świetlicowej (tam gdzie nie ma płytek),
- wykonanie tynków wewnętrznych suchych (regipsy),
- wykonanie sufitu systemowego wraz z instalacją opraw oświetleniowych wpuszczanych,
- montaż klimatyzatorów,
- wydzielenie pomieszczeń w budynku – kuchnia, łazienka dla niepełnosprawnych i pomieszczenie gospodarcze bez zmiany elementów konstrukcyjnych oraz wykonanie niezbędnych przyłączy.
Do Wykonawcy należy również demontaż istniejącego kotła c.o. wraz z jego wyniesieniem i złożeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych napraw w miejscach po usuniętej starej instalacji (szpachlowanie oraz malowanie farbą w kolorze ściany).
Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262300-4 - Betonowanie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32562000-0 - Kable światłowodowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.5.) Wartość części: 6505501,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4249886,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4464900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4249886,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pol-Bud Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133112575

7.3.4) Miejscowość: Dys

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część sanitarna.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4249886,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6974100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9526474,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6974100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STYL-BUD Małgorzata Świeca-Ignatiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651458665

7.3.4) Miejscowość: Orchówek

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6974100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.