Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405410/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów”- Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biecz
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Biecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4406800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9529101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów”- Etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c3ec82-7969-49b4-82ae-e42feeeeb2c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00449639/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów” - Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3081407,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 998016,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane przedsięwzięcia pn. Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów”- Etap III.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Fundacji Most the Most w ramach konkursu Nasz zabytek.
3. Poniższy zakres robót jest III etapem robót obecnie realizowanych zgodnie z postępowaniem nr. ZP.271.4.2024 - „Wzmocnienie efektywności energetycznej zabytkowego budynku dawnej szkoły ludowej w Binarowej, będącego centrum aktywności lokalnej” oraz robót zgodnie z ogłoszonym postępowaniem nr. ZP.271.22.2024 pn.: „Modernizacja infrastruktury kulturalno - edukacyjnej na terenie Gminy Biecz część III „Przebudowa budynku Szkoły Ludowej w Binarowej na budynek kultury „Multimedialne Centrum Zwiedzania Świata, miejsca spotkań dla społeczności lokalnej oraz obsługi turystów”- Etap II.
Link:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478
oraz link:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/949360
Po wyborze Wykonawcy III etapu objętego niniejszym postępowaniem zakresu robót budowlanych zostanie sporządzone Porozumienie dotyczące zasad współpracy Wykonawców przy realizacji robót.
4. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty budowlane – klatki schodowe zewnętrzne
Klatka I, II, III – roboty ziemne, ławy fundamentowe, ściany żelbetowe, izolacje przeciwwilgociowe, wykonanie tarasu, schodów i pochylni, wykonanie balustrad tarasowych, stopnie zewnętrzne z piaskowca, posadzki zewnętrzne z piaskowca i okładziny ścian i pilastrów z piaskowca.
2) Roboty wykończeniowe parteru – część starsza i nowa.
Wykonanie posadzek z płytek jednobarwnych gresowych, wymiary minimum 60x60 na zaprawach klejowych wraz z cokolikami, gruntowanie ścian, malowanie, licowanie ścian płytkami na zaprawach klejowych, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
3) Instalacje elektryczne:
Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych, montaż instalacji odgromowej,
4) Kanalizacja deszczowa:
Wykopy, montaż ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, kanały z rur PCW, studzienki kanalizacyjne systemowe, zbiornik na deszczówkę, podłoża z kruszyw naturalnych,
5) Przyłącz kanalizacji sanitarnej;
Wykopy ciągłe i jamiste w gruncie kategorii III, podłoża z kruszyw naturalnych, kanały z rur PCW, studzienki kanalizacyjne systemowe, podłoża z kruszyw naturalnych.
6) Instalacje wodno -kanalizacyjne
Dostawa i montaż umywalek, baterii, ustępów, pisuarów, zlewozmywaków z blachy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio:
a) dokumentacja stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja zamieszczona w postępowaniu link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894478 (zał. nr 1 do SWZ)
b) istotne postanowienia umowy załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający określa zakres robót objętych niniejszym postępowaniem, przy czym ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1189661,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1189661,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1189661,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „FAMILIA” Mateusz Dziki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370388428
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Strzeszyn 342
7.3.5) Kod pocztowy: 38-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1189661,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.