Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445091/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiat handlowych przy al. Sportowej
w Opocznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OPOCZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590028079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 1
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 754 76 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgk.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf5dd708-1ede-4fe4-a526-c7d373765ac41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiat handlowych przy al. Sportowejw Opocznie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf5dd708-1ede-4fe4-a526-c7d373765ac4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie trzech wiat handlowych przy al. Sportowej w Opocznie na terenie działek o nr ewidencyjnym 92/2, 94/5 obr. 14 m. Opoczno na podstawie koncepcji zagospodarowania terenu oraz Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do SWZ) oraz koncepcją projektu zagospodarowania terenu (załącznik nr 2 do SWZ), w tym m.in.:
1.1. Projekt budowlany trzech wiat handlowych (6 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wessij edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *.pdf), zawierający:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno budowlany,
c) projekt techniczny,
1.2. Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, edytowalnej i *.pdf),
1.3. Przedmiary robót (3 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej, edytowalnej oraz *.pdf).
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej, tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne uzgodnienia.
2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie trzech wiat handlowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie koncepcją projektu zagospodarowania terenu oraz z PFU.
Uwaga:
Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie i montaż trzech wiat handlowych, natomiast nie obejmuje prac ziemnych, tj. wykonania nawierzchni terenu (robót brukarskich, ciągów pieszo jezdnych, miejsc postojowych. Itp.) oraz wykonania fundamentów pod konstrukcję wiat, które na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej Zamawiający wykona we własnym zakresie.
3) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawniania budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz kierowników robót w pozostałych branżach (o ile będą wymagani).
2) Koszty wytyczenia geodezyjnego obiektów w terenie, koszty inwentaryzacji powykonawczej oraz koszt wykonania mapy do celów projektowych ponosi Zamawiający.
3) Wykonawca uzyska wymagane prawem dla przedmiotu dokumentacji uzgodnienia i opinie (np. rzeczoznawca ds. p.poż., bhp, higieniczno- sanitarnych), natomiast niezbędne do zaprojektowania decyzje administracyjne (decyzja celu publicznego, decyzja środowiskowa, itp.), wybudowania (pozwolenie na budowę) i dopuszczenia obiektu do użytkowania uzyska Zamawiający.
5.3. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa:
1) Koncepcja projektu zagospodarowania terenu (załącznik nr 2),
2) Program Funkcjonalno Użytkowy (załącznik nr 1),
3) Projekt umowy (załącznik nr 3),
4) Wizualizacje, rysunki, szkice (załącznik nr 6),
5) Opinia Geotechniczna (załącznik nr 7),
które stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2810550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2810550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2810550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sadrim S.C. Radosław Rybiak, Michał Rybiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732473894
7.3.3) Ulica: Wschodnia 4
7.3.4) Miejscowość: Czerniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-216
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SADRIM Radosław Rybak, Michał Rybak Spółka Cywilna
jakie przetargi wygrała firma
SADRIM Radosław Rybak, Michał Rybak Spółka Cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2810550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa monitorów interaktywnych na potrzeby Technikum wchodzącego w skład Zespołu Szkół Powiatowych im. Stanisława Staszica w Opocznie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Technikum wchodzącego w skład Zespołu Szkół Powiatowych im. Stanisława Staszica w Opocznie
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Opoczno
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowej - Przebudowa hali magazynowej
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
- Budowa wodnego zbiornika retencyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce o nr ew. 94 w obrębie Powierż, gm. Janowiec Kościelny
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w gminie Jeżów"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji 5 placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na (...) - Etap II"" (część nazwy)
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.