Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435681/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej – polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorących posiłków (obiady) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 w Markach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. POMNIK ZWYCIĘSTWA 1920 ROKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000800640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pomnikowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-260
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3marki.edupage.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,171765,caeb9f2a5468b924637ec1cde6ce53db.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej – polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorących posiłków (obiady) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 w Markach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-003eea09-fb7c-4d94-8484-3c582d393718
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008972/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie, dostarczenie i wydanie posiłków dla uczniów w wieku 12-15 lat w dodatkowej siedzibie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach ul. Duża 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej – polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorących posiłków (obiady) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Pomnik Zwycięstwa 1920 roku w Markach dodatkowa lokalizacja ul. Duża 3 w okresie od 05.09.2024 r. do 26.06.2025 r.
Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć, w których szkoła jest zamknięta.
Szacunkowa liczba dzieci: 170.
Liczba dni: 179 (dni robocze).
Dzienna liczba posiłków: ilość posiłków została określona szacunkowo. Ostateczna ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci. Zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego do godz. 08:30 danego dnia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279905 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279905 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rebus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361871925
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chotomowska
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270827 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-06-26INNE PRZETARGI Z MAREK
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługa cateringowa wyżywienia dzieci uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Kamieniec Ząbkowicki w roku 2025
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Żmigrodzie w 2025 r.
- Przygotowywanie, wydawanie posiłków dzieciom do czasu podjęcia nauki w szk. pod., uczniom do czasu uk. szk. ponadpodst. i os. dorosłym z terenu m-ta i gm. Pułtusk wraz z dowozem do m-ca zam. w 2025r.
- Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej w Jaśliskach wraz z wynajmem kuchni w budynku Szkoły Podstawowej pod adresem Jaśliska 170 w roku 2025.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.