Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362159/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00364375/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00394088/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00403050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Paderewskiego 19
w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,137078,d96a432b17fe18b5ab02f16a3b850e75.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Paderewskiego 19w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21d51d5-4017-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030879/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Paderewskiego 19 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.74.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja i kompleksowy remont budynku przy ulicy Paderewskiego 19 w Wałbrzychu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Paderewskiego 19 w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont, zadanie finansowane ze środków Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju”.
1. Lokalizacja inwestycji: budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowany przy ul. Paderewskiego 19 w Wałbrzychu wraz z terenem przyległym (dz. nr 367, obr. 21 Nowe Miasto). Budynek przy ul. Paderewskiego 19 figuruje w wykazie zabytków nieruchomych miasta Wałbrzycha oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Nowe Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją dnia 11.05.2021 r. pod nr A/6196.
2. W ramach przedmiotu Umowy jest wykonanie w szczególności następujących Robót:
1) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe
2) roboty ziemne
3) wykonanie izolacji pionowych i poziomych
4) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych
5) wykonanie izolacji cieplnych i akustycznych pod posadzkami
6) częściowe zasypanie piwnic
7) wymiana stropów
8) przebudowa i remont klatki schodowej
9) wykonanie szybu windowego oraz montaż windy
10) roboty murarskie
11) roboty tynkarskie
12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
13) przebudowa i remont dachu oraz orynnowania
14) remont elewacji z dociepleniem elewacji tylnej i odtworzeniem elewacji frontowej
15) roboty wykończeniowe i malarskie
16) montaż odbojników drzwiowych, numerów mieszkań, kolców przeciw ptakom oraz skrzynek na listy
17) montaż urządzeń źródła ciepła
18) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
19) wykonanie instalacji wodociągowych
20) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej
21) wykonanie instalacji wentylacji
22) wykonanie instalacji elektrycznej
23) wykonanie instalacji teletechnicznej
24) wykonanie instalacji fotowoltaicznej
25) wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia
26) wykonanie monitoringu
27) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej
28) zagospodarowanie terenu zewnętrznego
29) uprzątnięcie zalegającego humusu
30) wykonanie pozostałych robót wynikającej z dokumentacji projektowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262520-2 - Roboty murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4982158,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11190685,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4982158,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa TWS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021430900
7.3.3) Ulica: ul. Grota -Roweckiego 81
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne - PAULAN Andrzej Kwiatkowski, instalacje elektryczne - RED MEN TEAM sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4982158,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.