eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki Łużyckie"Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 362 62 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7ad74f6-2efa-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7ad74f6-2efa-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066291/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Lipinki Łużyckie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont istniejącej drogi gminnej położonej na działkach oznaczonych numerem ewidencyjnym 359; 585 i 583 w miejscowości Grotów obręb 0005 Grotów Gmina Lipinki Łużyckie”
Remont drogi polegać będzie na wykonaniu profilowania istniejącego podłoża gruntowego do głębokości maksymalnie 10,0 cm i wykonaniu nowej warstwy nawierzchni z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 15,0 cm, którą należy dodatkowo zabezpieczyć powierzchniowym utrwaleniem poprzez wykonanie podwójnego skropienia wykonanej nawierzchni tłuczniowej emulsją modyfikowaną o zawartości asfaltu 65-69% i wraz z zasypaniem dwiema warstwami grysu 8-11 i 5-8 mm. Powyższy zabieg ma na celu wydłużenie okresu eksploatacji wykonanej nawierzchni. Zaprojektowana nawierzchnia z kruszywa łamanego posiadać będzie spadek poprzeczny minimum 3-4% na całej długości remontowanej nawierzchni.
Po obu stronach remontowanej nawierzchni drogi gminnej należy wykonać obustronne pobocza gruntowe na szerokości 0,50 m.
Wzdłuż remontowanej drogi gminnej znajdują się również zjazdy do posesji i pól. Zjazdy te wykonane są w większości z gruntu, natomiast na etapie remontu należy wykonać je w obrębie pasa drogowego również w nawierzchni z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego działki nr ewidencyjny 359, 585 i 583. Wody opadowe po wykonaniu remontu drogi będą odprowadzane spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku poboczy gruntowych w obrębie działek o numerach ewidencyjnych 359, 585 i 583.
Nie zmienia się przebiegu drogi w planie. Projektuje się remont istniejącej drogi gminnej w jej obecnym śladzie i szerokości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 113017,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont istniejącej drogi gminnej położonej na działkach oznaczonych numerem ewidencyjnym 32 i 33 w miejscowości Tyliczki obręb 0011 Tyliczki Gmina Lipinki Łużyckie”
Remont drogi polegać będzie na wykonaniu koryta gruntowego poprzez usunięcie istniejącej warstwy ziemi na głębokość około 20,0 cm na odcinku około 300 m i wykonaniu na tym odcinku warstwy odcinającej z pospółki grubości 15,0 cm, oraz wykonaniu profilowania podłoża gruntowego na pozostałej powierzchni na długości 120 m. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 15,0 cm. Zaprojektowana nawierzchnia z kruszywa posiadać będzie spadek poprzeczny minimum 4-5% na całej długości remontowanej nawierzchni.
Po obu stronach remontowanej nawierzchni drogi gminnej należy wykonać obustronne pobocza gruntowe na szerokości minimum 0,50 m.
Wzdłuż remontowanej drogi gminnej znajdują się również zjazdy do posesji i pól. Zjazdy te wykonane są w większości z gruntu, natomiast na etapie remontu należy wykonać je w obrębie pasa drogowego również w nawierzchni z kruszywa łamanego do granicy pasa drogowego działki nr ewidencyjny 32 i 33.
Wody opadowe po wykonaniu remontu drogi będą odprowadzane spadkami poprzecznymi i podłużnymi w kierunku poboczy gruntowych w obrębie działek o numerach ewidencyjnych 32 i 33. Nie zmienia się przebiegu drogi w planie. Projektuje się remont istniejącej drogi gminnej w jej obecnym śladzie i szerokości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 430502,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580520,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645700,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580520,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080649043

7.3.4) Miejscowość: Surowa

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580520,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132067,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183479,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132067,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ KORONA USLUGI ZIEMNE "KORONA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080649043

7.3.4) Miejscowość: Surowa

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132067,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.