Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329650/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/238 55 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-824afbb9-2c4d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-824afbb9-2c4d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego (2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63314,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwa "Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego w oparciu o obowiązujące przepisy,
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej budowę wiaty rowerowej wraz ze stacja naprawy rowerów, koszem na odpady komunalne zmieszane przy ul. Sztabu Powstańczego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, a także pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych;
3) zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych,o ile jest to wymagane zgodnie z przepisami prawa.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85378,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMIRES Rafał Siemiątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781713838
7.3.3) Ulica: Poćwiardowo
7.3.4) Miejscowość: Golub – Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynków przy ul. Orląt Śląskich na potrzeby placówek opiekuńczo-wychowawczych - dokumentacja projektowa
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej separatorów komórkowych Spectra Optia prod. Terumo BCT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Przetarg na usługi pocztowe na rok 2025/2026
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.